Aihe: Aktiivimikit + trankkuvahvistimet?
1 2
McNulty
01.12.2005 20:58:51
Kuis? Nyt en tajunnut. Miksi ei pääsisi?

Pääsee, mutta lopputulos on ihan erilainen kuin esim. putkikoneen särökanavaa boostatessa. Käytin väärää sanaa mutta ne jotka tietävät boostaamisesta jotain varmasti ymmärsivät mitä ajoin takaa :)
saha
01.12.2005 21:13:44
Eli sun mielestä trankun kanssa ei voi käyttää särö osaston pedaaleja ollenkaan? O_o

Puhtaaseen kanavaan kyllä, mutta ei se boostailu oikein pelitä trankuissa.
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
rosberg
01.12.2005 21:26:54
no olen kyllä eri mieltä. nuorempana oli transu ja sille annoin kunnolla buustia särökanavalle.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
superfly
01.12.2005 21:29:47
no olen kyllä eri mieltä. nuorempana oli transu ja sille annoin kunnolla buustia särökanavalle.

Juu ei kannata yleistää tuota buustaamista vain putkivahvareiden touhuksi. Mulla on myös hyviä kokemuksia tiettyjen transujen buustailusta. Ei se saundi ainkakaan huonompaan suuntaan mennyt :)
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Twinkle
01.12.2005 21:34:37 (muokattu 01.12.2005 21:34:55)
Overdrive-särönähän ei muuten aina tarkoita sitä, että se tuotettaisiin ajamalla puolijohteita liian suurella jännitteellä vaan sitä, että puolijohteilla emuloidaan yliajamisesta tulevan särön luonnetta. Valtaosa markkinoilla olevista overdrive-pedaaleista ei anna yhtään sen vahvempaa signaalia kuin vastaavat distortion-merkatut pedaalit.

EDIT: niin siis kaikkihan tämän tiesi, mutta sanoin nyt vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)