Twist 02.12.2005 17:20:44 | |
---|
Et haluis ensin antaa mulla ison tukun rahaa ;)? Miten pienen tukun sä tarviit? ;D "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
Räbbänä 02.12.2005 17:27:44 | |
---|
No niin. Hyvän kitaran minäkin ostin. Viper 400 kitara tuli tilattua Musiikki Kullakselta. Tulleepi mulle ens perjantaina. Mutta pakettiinhan se menee kunhan sais näpit pidettyä erossa siitä. Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) [b] Satu-setiä [/b] 2) [b] Namu-setiä [/b] 3) [b] Sentencediä [/b]. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa. |
Hannu H. 02.12.2005 17:37:43 | |
---|
Herää vaan kysymys, että mitä rumpali tekee kaikilla noilla kitaroilla... ;) |
Crossroad 02.12.2005 18:06:18 | |
---|
Herää vaan kysymys, että mitä rumpali tekee kaikilla noilla kitaroilla... ;) ei kai teekkään kun vellillä on yritys joka myy soittimia..eli nuo myynti ilmoitukset ovat muusikoiden netin sääntöjen vastaisia. |
Velli 02.12.2005 18:29:38 | |
---|
ei kai teekkään kun vellillä on yritys joka myy soittimia. Kyllä mä makuuhuonekitaristi olen. Sitten kun kyllästyn vanhoihin kamoihin, niin laitan ne kiertoon ja ostan uudet tilalle. eli nuo myynti ilmoitukset ovat muusikoiden netin sääntöjen vastaisia. Otin yhteyttä muusikoiden.netin johtoon ja tiedustelin asiasta ja sanoivat että ei ongelmaa kunhan ilmoituksia ei ala ilmestyä joka välissä ja useita kerralla. |
Crossroad 02.12.2005 18:32:31 | |
---|
Kyllä mä makuuhuonekitaristi olen. Sitten kun kyllästyn vanhoihin kamoihin, niin laitan ne kiertoon ja ostan uudet tilalle.
Otin yhteyttä muusikoiden.netin johtoon ja tiedustelin asiasta ja sanoivat että ei ongelmaa kunhan ilmoituksia ei ala ilmestyä joka välissä ja useita kerralla. selvä juttu..säännöt epäselvät..pahoittelut.. |
Velli 02.12.2005 18:34:13 | |
---|
Miten pienen tukun sä tarviit? ;D No ei sentään. Kitara ei ole tällä erää myynnissä. En ole vielä ehtinyt sitä antaumuksella edes testaamaan saati sitten kunnolla soittelemaan. Nytkään ei ehdi kun tämäkin viikonloppu menee keikkoja tehdessä hukkaan ;). |
Velli 02.12.2005 18:36:37 (muokattu 02.12.2005 18:37:42) | |
---|
selvä juttu..säännöt epäselvät..pahoittelut.. Ei tee mittään. Ajattelin itsekin selventää tilannetta, ettei asia herätä kenessäkään pahaa verta. Nämä kitarat (etenkin Rautiat) sitä paitsi pysyvät sen verran kauan että saa nähdä tulevatko koskaan myyntiin :). |
MrGuitarist 02.12.2005 20:02:19 | |
---|
Onpas jännä naturelli Urban Sound. Itseltäni löytyy pari noita ja tuskin lähteevät koskaan kiertoon, sen verran hyvin sopiivat näppiin. Onnea vaan uusille kepeille! "kicking is hard" |