Jucciz 16.11.2005 18:49:18 | |
---|
haha :) Jyväskylä City Boy? Onko Teuvo Loman tarpeessa? Siis loman tarpeessa? |
Mrezzye 16.11.2005 20:55:30 | |
---|
Onko Teuvo Loman tarpeessa? Siis loman tarpeessa? Voi onko suorastaan Loman puutteessa? |
Mrezzye 16.11.2005 20:58:57 | |
---|
Pedalboardista ei sen kummempia hajaääniä tule ja sillä päädyimmekin sellaiseen lopputulokseen, että volume pedaali on kaikista fiksuin ratkaisu. Tai kitaran volumenamiska!? Heureka... |
Jucciz 16.11.2005 21:23:53 | |
---|
Tai kitaran volumenamiska!? Heureka... Molemmat kivoja, mutta toinen ei korvaa toista. Esimerkiksi vahvistin kyllä poksahtaa kun irroitat kitarasta piuhan, vaikka miten kitaran volume olisi nollissa. Volumepedaali väliin ja kitaraa voi vaihdella ilman turhaa melua. :) Lisäksi, jos volumepedaali sattuisi olemaan efektiloopissa, sillä et voi vaikuttaa enää etuasteen säröytymisen määrään, volumepotikalla kylläkin. |
nakedzen 16.11.2005 22:02:23 | |
---|
ISP Decimatoria tuntuvat kehuvan kovasti arvosteluissa ja mualiman voorumeilla. En tiedä saako sitä tosin Suomesta. Ei taida saada, itseltä kun sattui löytymään ylimääräistä rahaa niin tilasin Britanniasta. Hintaa tuli yht. n 100€. Toimii kyllä todella hyvin, pedaalin päällä ollessa ei huomaa mitään eroa, nuotit haipuvat pois luonnollisesti. "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
McNulty 16.11.2005 23:18:07 | |
---|
Tai kitaran volumenamiska!? Heureka... Ei toimi niin kuin pitäisi. Kun kitarat tulevat sillai "yllättäen" mukaan niin pitää olla kummatkin kädet valmiina mättämään voimaheviä ilmoille :) Siispä, jalalla koreasti... sillä kerkeää polkemaan samalla vaikka kädet vatkais jotain ihan omaa. Heureka The Second! |
P-Nut 17.11.2005 00:07:08 | |
---|
Aloin itsekin tätä miettimään ja ajattelin mikkien vahausta. En siihen itse rupeaisi, koska siitä ei tulisi lasta eikä sitä paskaakaan. Mutta jos miettii, että mikkeinä on kuitenkin SD:n ja Dimarzion humbuckerit niin auttaako se vahaaminen noihin laadukkaampiin mikkeihinkin vai onko ns. astetta turhempi operaatio ? Maadoitukset ja muut kattelis siinä samalla. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Fingolfin 14.05.2007 16:21:29 (muokattu 14.05.2007 16:22:07) | |
---|
Onko kellään tuota Behringerin NR-100 Noise Reduceria? Miten vörkkii verrattuna Bossiin? Strength and Honor |
Räkkipeli 14.05.2007 16:35:44 | |
---|
Itselläni on Hushin Super C räkkimalli. Ei ole nyt mitenkään hirmu laajaa kokemusta noista gateista, mutta kyllä se aika hyvä pikkulisä (siis PIKKU lisä) ompi. Kuitenkin sitä säröä tulee käytettyä ja feedbakcia on aina jonkin verran, ehkä vähän, ehkä enemmän, joka tapauksessa eron on huomattava Hushin kanssa ja ilman. Tosiaan jos maadoitukset sun muut on vituillaan niin kannattaa ne asiat hoitaa kuntoon ensin, mutta toki gate tuo oman lisänsä, ja itse olen ollut tyytyväinen. Onhan tuo räkkimalli aika kallis rooliinsa nähden (about 200 euroa uutena), mutta itse sain 120 euroon niin mikä jottei. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Fingolfin 16.05.2007 18:23:14 | |
---|
No eipä ole Rocktron saanut kovinkaan hyviä arvioita Harmony Centralissa.. ei taida olla kovin hyvä vekotin (edes se Rocktronin räkkimalli super C ei saanut imartelevia kommentteja..) Mitenkäs sitten Bossin NS-2? Sitä on ainakin kehuttu Rocktronia enemmän HC:ssa.. Poikkeaa taas kerran aika paljon toisistaan porukan arvionnit tuosta Hush Super C:stä Harmony Centralissa. Kyllä sen luulisi sen perusteella ihan hyvä olevan, että sitä käyttää mm. nämä bändit/kitaristit; Arch Enemy, Lamb of God, Shadows Fall, Max Cavalera, Papa Roach, Tony Iommi, Slayer, Slash, Dimebag Darrell, Cannibal Corpse, Yngwie, Kerry King.. Lähde: Rocktronin kotisivu Strength and Honor |
masterhat 16.05.2007 18:50:22 | |
---|
Jyväskylän Teuvo Loman. älkääs pilkatko teuvoa |
Grabel 16.05.2007 22:46:47 | |
---|
Poikkeaa taas kerran aika paljon toisistaan porukan arvionnit tuosta Hush Super C:stä Harmony Centralissa. Jees, hommasin Bossin NS-2:sen ja tyytyväinen olen ollut. Rokkia rennolla asenteella! |
oiva tumpeloinen 17.05.2007 11:30:41 | |
---|
Poikkeaa taas kerran aika paljon toisistaan porukan arvionnit tuosta Hush Super C:stä Harmony Centralissa. HC:ia pitää aina lukea todella tiukan filtterin läpi. Niitä hehkutuksia ei täysin varauksetta kannata sieltä uskoa. Kyllä sen luulisi sen perusteella ihan hyvä olevan, että sitä käyttää mm. nämä bändit/kitaristit; Arch Enemy, Lamb of God, Shadows Fall, Max Cavalera, Papa Roach, Tony Iommi, Slayer, Slash, Dimebag Darrell, Cannibal Corpse, Yngwie, Kerry King.. Lähde: Rocktronin kotisivu Myös Line6:n sivujen perusteella aika moni nimiartisti käyttää Spider-sarjaa vahvarina........ |
Räkkipeli 17.05.2007 12:37:07 | |
---|
Poikkeaa taas kerran aika paljon toisistaan porukan arvionnit tuosta Hush Super C:stä Harmony Centralissa. Kyllä sen luulisi sen perusteella ihan hyvä olevan, että sitä käyttää mm. nämä bändit/kitaristit; Arch Enemy, Lamb of God, Shadows Fall, Max Cavalera, Papa Roach, Tony Iommi, Slayer, Slash, Dimebag Darrell, Cannibal Corpse, Yngwie, Kerry King.. Lähde: Rocktronin kotisivu Tää on ihan fakta juttu. Mutta siis onhan tosiaan olemassa sitten sitä lanseeraussysteemiä, mutta teidän henk.koht. että suuri osa mainitsemistasi käyttää Super C:tä. Ihan ovat henkilöt itse sanoneet näin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Insane Kane 17.05.2007 12:46:21 | |
---|
Aloin itsekin tätä miettimään ja ajattelin mikkien vahausta. En siihen itse rupeaisi, koska siitä ei tulisi lasta eikä sitä paskaakaan. Mutta jos miettii, että mikkeinä on kuitenkin SD:n ja Dimarzion humbuckerit niin auttaako se vahaaminen noihin laadukkaampiin mikkeihinkin vai onko ns. astetta turhempi operaatio ? Maadoitukset ja muut kattelis siinä samalla. Kierron ehkäisyyn saattaa auttaa. Kohinoihin, suhinoihin ja pörinöihin ei. Ei näin! >=) |
Rapido 17.05.2007 20:57:13 | |
---|
Mieluummin korjaisin ongelman siellä missä se on, enkä ostaisi noise gatea "poistamaan" turhia häiriöitä, sillä se ei oikeasti poista mitään, vaan ainoastaan leikkaa tietyn kynnyksen alle jäävän signaalin kokonaan. Mielipide toki, mutta yleensä tarkistamalla piuhat, maadoitukset ja muut kytkennät - ja tarvittaessa vaihtamalla ne paremiin sekä asettamalla särön järkeviin lukemiin, noise gaten tarve katoaa yleensä kokonaan. Ellei nyt sitten joku oikeasti väitä, että noise gate on "kiva efekti" signaaliketjussa, jolloin en toki voi väittää vastaan. Yleensä sitä vaan käytetään korjaustyökaluna, jolloin minä lähtisin korjaamaan ongelmaa ennemmin sieltä, missä se oikeasti sijaitsee. Totta kyllä, mutta jos haluaa käyttää jotain "vintagehenkistä" boosteria tai sitä emuloivaa esim. Oma DOD YJM308, niin suhinaa kyllä piisaa kun sitä vahvaria ei voi pahemmin luukutella ;(tähän itse asiassa on tulossa se mainitsemasi korjaus:Weber Mass :D ) jos sustainia haluaa on pakko vääntää levelit aika korkeiks pedaalin puolelta. Mutta elämä on valintoja, ja mun valinta on piakkoin keinokuorma alá Mass :) Dive now, work later |
delarco 04.11.2011 12:49:17 | |
---|
Kysymys Rocktronin Hush Super C:stä. Kaksi inputtia ja kaksi outputtia näkyy olevan, mutta en oikein mistään löytänyt selkeää infoa pystyykö yhdellä laitteella siis "hiljentämään" kaksi erillistä vahvistinta? |
Antti1 04.11.2011 12:53:02 | |
---|
delarco: Kysymys Rocktronin Hush Super C:stä. Kaksi inputtia ja kaksi outputtia näkyy olevan, mutta en oikein mistään löytänyt selkeää infoa pystyykö yhdellä laitteella siis "hiljentämään" kaksi erillistä vahvistinta? Se on stereolaite, joten sillä pystyy tuon tekemään. Täytyy ottaa kuitenkin huomioon se, että molemmilla puolilla stereokanavaa on sitten samat säädöt käytössä. Mä en oo ite koskaan testannut tuota noin, mutta voisin kuvitella toisen puolen gaten päästäessä signaalia läpi myös toisenkin puolen stereosta olevan "auki". Ei siis oikein hyvä systeemi, vaikka teoriassa toimiikin kahdelle laitteelle. Onko sulla V30-elementtejä? Kato ilmoitus mun profiilista. |
fox 04.11.2011 13:11:49 | |
---|
Insane Kane: Kierron ehkäisyyn saattaa auttaa. Kohinoihin, suhinoihin ja pörinöihin ei. Eiköpä ne oo jo tehtaalla perusvahattuja, nykyään?? Voin olla toki väärässäkin. |
delarco 04.11.2011 15:00:05 | |
---|
Antti1: voisin kuvitella toisen puolen gaten päästäessä signaalia läpi myös toisenkin puolen stereosta olevan "auki". Ei siis oikein hyvä systeemi, vaikka teoriassa toimiikin kahdelle laitteelle. Okei. Kiitos tiedosta. Pääasiassa käytänkin setuppia niin, että mulla on vahvistimiin ABY-pedaali, ja harvemmin ajan molempia yhtäaikaa vaan otan toisesta säröt ja toisesta cleanit. |