januszian 03.11.2005 12:24:54 | |
---|
jätkällä on asennevamma. :) "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |
Juzzu 03.11.2005 12:41:48 | |
---|
Mä en jaksa enää. |
januszian 03.11.2005 12:44:40 | |
---|
en mäkään... sori. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
LaXu 03.11.2005 12:54:45 | |
---|
Tralalaa. Mitenkäs se soundiin vaikuttaa? Olihan noissa vanhoissa mallintavissa vaikka mitä ongelmaa, niin soundin kuin tuntumankin osalta. Itseasiassa ainoat vanhemmat mallintavat joita suosittelen ovat nuo Yamahan DG vahvarit ja Hughes&Kettnerin Zentera..ovat niin sanotusti kerralla kunnolla tehtyjä. Line6 viilasi vuosikaudet lastentauteja vahvareistaan ja nykyään keskittyy lähinnä ominaisuuksien määrän kasvattamiseen (soundin ja tuntuman parantamisen sijasta). Noista mainituista unohtaisin varmaan Line6:n vahvarit heti kättelyssä, tai ainakin Spiderin. Kahdestä jäljelle jäävästä oma valintani olisi ehdottomasti Valvetronix, mutta jollekkin voi Roland Cube passata paremmin. Kaikissa mallintavissa on kuitenkin oma soundinsa, eikä mistään löydä mielestäni täysin vaikkapa Marsulta kuulostavaa mallinnosta, vaan kyseessä on enemmänkin Marsu-imitaatio vahvistimen perusluonteella väritettynä. |
thejmh 03.11.2005 16:54:42 (muokattu 03.11.2005 16:55:59) | |
---|
Mä ainakin unohtaisin tuon cuben heti kättelyssä. En oo tuota 60wattista testannut mutta ne pienemmät ainakin oli niiiiiiiiin muovisen kuuloisia... Samoin spider on aivan hirveä. Mä ainakin oon tähän mennessä saanut sillä vanhalla romulla AX2:lla aivan huimia saundeja aikaiseksi, usein tulee ihmiset keikan jälkeen kyselemään mikä vahvistin mulla on. Ehkä johtuu siitä että sitä on tullut vuodesta 2000 asti säädettyä ja oon vieläkin kaivanut siitä uusia saundeja... Ja vielä kun mulla on siinä marshallin kaappi kiinni joka on parempi saundinen kuin sen oma. AX2:ssa on säätövaraa paljon enemmän kuin esim. uusimmissa flextone:ssa, mm. 5 alueinen eq. |
januszian 04.11.2005 19:33:12 | |
---|
Ostin pois täältä Torilta 250 eurolla Fender Stage 160 2x12 combon. 160 solid state Wattia. 2x12 tuumaset Celestion G12T-100 elementit pömpelissä. Puhas on hintasekseen kipeen hyvä! särö ei. :) Mut on mulla rompetta jolla saan kaiken mitä tarviin. Sain mitä halusin ja HALVALLA. Kiitos ideoista silti. Eihän kukaan tiedä millon noita on tehty tai ei tehty? "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Ukko 04.11.2005 21:53:47 | |
---|
Putkipeleissä on paras soundi. Totta totta. Ainoa mikä kismittää niissä persaukista, on se kun pitäisi saada yhdestä lootasta kaikki maailman äänimaailmat. Se ei onnistune yhdellä putkipelillä. Tietysti kitaravalikoimakin auttaa siinä mutta siihenkin palaa tinteliä :( |
Ukko 04.11.2005 21:55:07 | |
---|
Saan flextoneste sanasta näppylöitä. Osta valcremaa tai mitä se nyt sitten onkaan. |
januszian 04.11.2005 22:22:13 | |
---|
Totta totta. Ainoa mikä kismittää niissä persaukista, on se kun pitäisi saada yhdestä lootasta kaikki maailman äänimaailmat. Se ei onnistune yhdellä putkipelillä. Tietysti kitaravalikoimakin auttaa siinä mutta siihenkin palaa tinteliä :( mainostanpa tässä että ENGL Powerball on kyllä monintavoin ainakin G-Majorin kanssa putkipelien Flextone. :) Se on OIKEESTI niin monipuolinen. Omani silti myin pois koska high gain ei miellyttänyt. Mutta joka tapauksessa ENGListä saa kaikkiin musatyyleihin sopivaa saundia. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Ukko 05.11.2005 10:32:01 | |
---|
mainostanpa tässä että ENGL Powerball on kyllä monintavoin ainakin G-Majorin kanssa putkipelien Flextone. :). Eikä halvimmasta päästä. Vaikka mikäs jos se ajaa asiansa. |
...And Justice For All 05.11.2005 10:45:43 | |
---|
Multa saat flextonen. Sori, jos tuli jollekkin näppylöitä...Cube on kyl tosi äkäne vaikka onki hirmu pieni. Edullinen vehe se ainaki on. Mä petyin kaverin Flextoneen tosi paljon, se oli ihan susi. 3-malli tietääkseni. Aivan surkea soundi, hirveä yläpää eikä mitään tolkkua, eli hinta/laatusuhde todella surkea. Mm...beer... |