Aihe: Ibanez EDGE
1 2
kaufman
20.10.2006 21:13:20
Haluaisin saada vähän enemmän tietoa tästä miten tämä ZR tremolo pelaa.
Eli mitenkäs sillä luonnistuu tuollaiset kampi kikkailut ja onko se kovinkin raskas väännellä. Olisikos kellään tietoa mistä löytyisi sellainen esim. sellainen sivusto jossa kerrotaan erilaisista kelluvista talla-ratkaisu?
Antti90
20.10.2006 23:51:34 (muokattu 20.10.2006 23:52:26)

Haluaisin saada vähän enemmän tietoa tästä miten tämä ZR tremolo pelaa.
Eli mitenkäs sillä luonnistuu tuollaiset kampi kikkailut ja onko se kovinkin raskas väännellä. Olisikos kellään tietoa mistä löytyisi sellainen esim. sellainen sivusto jossa kerrotaan erilaisista kelluvista talla-ratkaisu?

Sellaista slayertyylistä flutteria et voi tehdä kun sen Zero Point-systeemin vuoksi talla palautuu aina siihen keskelle, eikä voi värähdellä ylhäältä alas.
Mutta hyvin sekin vireen kuulemma pitää, kaverin S-mallissa tämä on.

Edit: Niin ja lisäksi, itse omistan Edgellä sekä Lo-pro Edge7'lla varustetut kitarat ja kyllä noista kahdesta se Lo-pro voiton vie. Digaan siitä.
oiva tumpeloinen
21.10.2006 00:54:52
Edit: Niin ja lisäksi, itse omistan Edgellä sekä Lo-pro Edge7'lla varustetut kitarat ja kyllä noista kahdesta se Lo-pro voiton vie. Digaan siitä.

Makuasioitahan nuo. Mun mielestä taas Edge on parempi. Tai ei mulla tuosta 7-kielisen versiosta ole kokemusta.....
Antti90
21.10.2006 01:03:12

Makuasioitahan nuo. Mun mielestä taas Edge on parempi. Tai ei mulla tuosta 7-kielisen versiosta ole kokemusta.....

Jep, kylni. 7-versio on ihan samanlainen kuin normi paitsi se seittemäs kieli vaan :)
Edgekin on vallan mainio. OFR'sta ei sitten olekaan kokemusta. Mutta hyvin nämä vänkäämistä ja vemputtamista sietävät.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)