Aihe: Ostin sitten Kochin Powertonen
1 2 3 4 5
TheWickerMan
19.10.2005 22:49:47 (muokattu 19.10.2005 22:50:14)
Rahat ansaitaan.

Eikä ansaita. Ne tulee itestään pikkuhiljaa ;)
Drink, Drank, Punk
Ben_D
19.10.2005 22:52:11 (muokattu 19.10.2005 22:53:03)

Kerros mullekkin miten niin saan asunto -ja autolainat maksettua pois eikä tarvi lähtee aamulla duuniin. ;)
TheWickerMan
19.10.2005 22:53:27 (muokattu 19.10.2005 22:55:05)
Kerros mullekkin miten niin saan asunto -ja autolainat maksettua pois eikä tarvi lähtee aamulla duuniin.

Hmph. Telo ittes. Liukastu rekan allee ja valita kun teitä ei ole hiekoitettu.

E: Kyllä mä faijlle menisin, heti ku se taas keksii siel työmaalla mulle sopivaa hommaa. Kohtuullinen palkkakin. En mä uskalla mitään suurjännitteitä mennä kytkemään.
Drink, Drank, Punk
Ben_D
19.10.2005 22:55:00

Hmph. Telo ittes. Liukastu rekan allee ja valita kun teitä ei ole hiekoitettu.

Tuskin riittää liukastelu 200000 euron asuntolainaan ;)
elbowski
19.10.2005 22:55:21 (muokattu 19.10.2005 22:57:50)

Sääh. Voi kun olisikin noin. Tosin siinä menisi kunnia.

Se on vielä vaikeampaa, kun ei ole työpaikkaa ja töitä pitää hakemalla hakea täällä kotona. Tavallisista kotitöistä kun rahaa ei tule, niin työt ovat aina jotain ikkunoiden pesua (ja ikkunoitakaan ei voi joka viikko pestä) yms. Mutta tietääpä sitten ansainneensa rahat, kun alkavat näkyä, ja siitä jos mistä se hyvä mieli tulee :)

E. Niijjoo, ja se on mukava kun vanhempien kautta ei töihin pääse.
Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45
TheWickerMan
19.10.2005 22:55:47
Tuskin riittää liukastelu 200000 euron asuntolainaan ;)

Hoho repesin :D Käy vaan töissä. Vaikka kyllähän se liukastelukin pitemmän päälle työstä kävisi.
Drink, Drank, Punk
TheWickerMan
19.10.2005 22:57:36
Sääh. Voi kun olisikin noin. Tosin siinä menisi kunnia.

Se on vielä vaikeampaa, kun ei ole työpaikkaa ja töitä pitää hakemalla hakea täällä kotona. Tavallisista kotitöistä kun rahaa ei tule, niin työt ovat aina jotain ikkunoiden pesua yms. Mutta tietääpä sitten ansainneensa rahat, kun alkavat näkyä, ja siitä jos mistä se hyvä mieli tulee :)

E. Niijjoo, ja se on mukava kun vanhempien kautta ei töihin pääse.

Niin kyllähän se totta on kivempi ansaita rahat kunnolla.
Drink, Drank, Punk
Niskamies
19.10.2005 23:13:38
Kuulisit clipit (juu ei jaksa konvertoida ny) kun sillä tein. Hyi.

Mutjoo, laitan joskus kun on kamat hollilla.

Mitä JCM2000:sta kokeilit? TSL60:stä? Niissä on kieltämättä se Marshallmaisuus. Toiset niitä rakastavat, toiset eivät. Itse rakastan:)
There's a fine line between stupid and clever.
TheWickerMan
19.10.2005 23:22:44
Mitä JCM2000:sta kokeilit? TSL60:stä? Niissä on kieltämättä se Marshallmaisuus. Toiset niitä rakastavat, toiset eivät. Itse rakastan:)

Hemmetti ku en jaksanukkaan lähteä sinne malmille. Kävin keravan intromusassa, mutta sielä nyt ei oikeasti ole mitään. On siellä mesan sellanen liekki combo. Mut hinnan takia jätin jopa testimisen väliin. 3500e. Terve...

Joku päivä pitää vaivautua liikkumaan siitä introsta se 20m assalle ja hypätä junaan.

Mihin päin siitä malmin asemalta lähen? Joku selitti mulle, mutta en oikein tajunnu liian hyvin :)
Drink, Drank, Punk
Ben_D
19.10.2005 23:33:33

Hemmetti ku en jaksanukkaan lähteä sinne malmille. Kävin keravan intromusassa, mutta sielä nyt ei oikeasti ole mitään. On siellä mesan sellanen liekki combo. Mut hinnan takia jätin jopa testimisen väliin. 3500e. Terve...

Joku päivä pitää vaivautua liikkumaan siitä introsta se 20m assalle ja hypätä junaan.

Mihin päin siitä malmin asemalta lähen? Joku selitti mulle, mutta en oikein tajunnu liian hyvin :)

Pohjoisesta tultaessa lähdet asemalta oikealle ja kävelet suoraan. Noin 500 metrin päässä Alepan jälkeen on DLX Music.
TheWickerMan
19.10.2005 23:36:16
Pohjoisesta tultaessa lähdet asemalta oikealle ja kävelet suoraan. Noin 500 metrin päässä Alepan jälkeen on DLX Music.

Ookkei. Joku puhu tuola liukuportaista :S (?) :D Ja "se" sano että 300m oikealle ;)
Drink, Drank, Punk
oiva tumpeloinen
20.10.2005 00:18:58
Kerros mullekkin miten niin saan asunto -ja autolainat maksettua pois eikä tarvi lähtee aamulla duuniin. ;)

Antaa Fattan maksaa.....

Otat kopion kartasta. Suunnistat Malmin asemalta Kirkonkyläntietä kohti Tuusulanväylää. Matkaa tulee se alta 0,5 km.

Ookkei. Joku puhu tuola liukuportaista :S (?) :D Ja "se" sano että 300m oikealle ;)

Tulee vastaan laiturilta noustaessa Kirkonkyläntielle. Kävelet laiturilla keskustan päähän. Sieltä ne rullaportaat ylös ja sitten oikealle.
Imper
20.10.2005 00:40:29

Onnea uudelle perheenjäsenelle!

Täälläkin Koch Multitonen tyytyväinen omistaja. Tosi monipuolinen vahvistin ja kaikki löytyy mitä tarvii: puhdas, pikkusärö, isosärö, volumeboost, kaiku, efektit lenkit sarjaan ja rinnan ym. Viisinappinen jalkapedaali takaa hyvän käytettävyydenkin vielä (namiskat: kaikki kolme kanavaa, kaiku, volumeboost).
Everyone is a per-son
Ben_D
20.10.2005 07:38:38

Antaa Fattan maksaa.....

Tuskin maksaa tän suurusia lyhennyksiä.
Vousku
20.10.2005 08:22:13

Onnea!

Itse ostin tuon Multitonen tässä ihan hetki sitten, ja samanlainen kutina jäi aunuksen kankaalle heti ensikosketuksesta lähtien. Kovassa tuhinassa en älynnyt kokeilla tuota Powertonea, mutta ehkäpä kerkiän sitä joskus jossain ruuvailemaan.
Ja kyllä, hehkutetaan nyt kun on aloitettu: Koch:ista lähtee mitä vain. Puhtaat, rosot, hevit, soolot aah.. Kaikki samassa paketissa.

Itse käytän 1960AV:n kanssa mikä mielestäni oli miellyttävämpi kuin tuo Kochin oma(vieläpä kalliimpi) 4x12kaappi. Tosin suuruudenhulluuksissani pidän vielä fullstackia jolloin AV:n alla on toinen 4x12 jostain luvulta X (rola celestion aikaa).

Voi sanoa että "The Soundin" etsiminen alkaa olla ohi. Sellainen muhkea ja lämpöinen, mutta tiukka ja pyssyttävä rytmittely soundi, minkä tuosta kombinaatiosta saa, on jotain mitä ei tiennyt edes ennen olevan. Jännää, että kokeilipa sitä millä kepillä tahansa, se kuulostaa hyvältä. Tästä kertoo, mielestäni, parhaiten toteutetut äänensävysäädöt. Kun vääntää esim. trebleä lisää, sitä tulee lisää, mitään ei katoa.

Paljon ominaisuuksia, silti helppo käyttää. Muutamat "monttu auki" ilmeet on tullut nähyä, kun kaveria on kämpällä käyny.
Suosittelen!

Jos nyt lopettaisi tän hypetyksen, ja alkaisi taas tekemään kamojen eteen töitäkin.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.
JuSu
20.10.2005 09:48:57 (muokattu 20.10.2005 09:49:34)
Koch oli aiemmin outo merkki, mutta nyt voin suositella kaikkia kokeilemaan.

Uudet releet on kivoja. Onnea ja menestystä!

Ilmeisesti tästä alkaa nyt sitten uusi Koch -hypetys... =)

Sopii kyllä mulle hyvin, muuten kohta olisi puolella tämän maan kitaristeista ollut Engl Screamer ja G-Major...

Nopsasti nettiä selaamalla löytyi Hollannista liike, josta Kochia saapi huomattavasti Custom-Shopia edukkaammin (vrt. Studiotone Head 995 e -> 799 e). Ja jos ei tuolta tilaisikaan, niin hyvä lähteä kotimaassa tinkaamaan tuolta pohjalta, sillä toki kotimaasta ostamisella on etunsa.

http://www.maxguitar.nl/menu04e_k.htm

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
kid ego
20.10.2005 10:03:13
Mulla on kanssa tuollainen Kochin Powertone, ja se on kyllä vitun hyvä. Sen alapuolella karjuu Marshallin JCM900 2x12" -kaappi. Tykkään kovasti. Ostin yhdistelmän eräältä mnettiläiseltä reilu vuosi sitten. Nyt kun on uusi kitarakin niin jihuu!!
Paska soi ja balalaikka haisee.
Tomtom
20.10.2005 10:03:57
Ja tinkaamisen ohella kannattaa muistaa, että Custom Shopin "tuotetuki" on todella hyvä, eli jos sattuisi jotain tapahtumaan niin CS on yksi luotettavimmista ja avuliaimmista musiikkiliikkeistä mitä itse tiedän. Se tietysti auttaa että CS on nimenomaan maahantuoja samalla kun myyjäliike.

Omasta 50w multitone- nupista sain ihan passelin alennuksenkin. Itse en todellakaan toivo Kochille tätä "mnet-screamer-maailman paras-vahvistin kaikille"-leimaa..
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Ben_D
20.10.2005 10:07:11 (muokattu 20.10.2005 10:07:47)

En tiedä, mikä oli se Koch, jota kokeilin Nurmon Top Soundissa. Joku 100W nuppi. Pidin laitteessa siitä, että särö oli todella pehmeä. Se etukangas oli vaan niin hipin näkönen ;) Tai ehkä enemmänkin disco glitter.

Itse en todellakaan toivo Kochille tätä "mnet-screamer-maailman paras-vahvistin kaikille"-leimaa..

Mnet Top-3:

1. ENGL Screamer
2. ENGL Powerball
3. ENGL Fireball
Jormaz
20.10.2005 10:17:51
Mnet Top-3:

Ei suinkaan.

1. Mesa .22
2. Peavey Classic 30
3. Line6 Flextone II

No ehkä tää onkin mennyttä aikaa.,
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)