Hohhoijaa 22.10.2005 18:52:54 | |
---|
Ehkä vähän offaria: mikä ihme on Ibanez S Classicin "malli"nimi? Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
pehko 22.10.2005 21:08:56 | |
---|
miks ei Ibanezin S/SA mallia saa seiskana...olen kyllä semmosia nähny...jollain tyypeillä...mutta onkohan ne sitte jotain custom shoppeja? "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Velli 22.10.2005 21:17:34 (muokattu 22.10.2005 21:18:43) | |
---|
Ehkä vähän offaria: mikä ihme on Ibanez S Classicin "malli"nimi? Siis mikä mallinimi? S Classic on yksi Ibanezin mallinimistä. miks ei Ibanezin S/SA mallia saa seiskana...olen kyllä semmosia nähny...jollain tyypeillä...mutta onkohan ne sitte jotain custom shoppeja? Joskus muinoin Ibanezilla oli yksi 7-kielinen S-malli. Nykyään niitä ei enää tehdä. |
pehko 22.10.2005 21:21:41 | |
---|
Joskus muinoin Ibanezilla oli yksi 7-kielinen S-malli. Nykyään niitä ei enää tehdä. elikkä se menis sitten käytetyn puolelle....voipi olla aika toivotonta sitte nsemmosta mistään löytää. "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Velli 22.10.2005 22:07:17 | |
---|
voipi olla aika toivotonta sitten semmosta mistään löytää. Näin veikkaisin asian laidan olevan. |
LamaAjanElvis 22.10.2005 22:45:05 | |
---|
Laitan tällaisen puolioffarin: Eli soitinkaupan ikkunassa oli viimeks ohi kulkiessa Ibanez Prestige RG jossa kaks humpparia ja keskellä single. Hintalapussa oli 450euroo. Eli mikä malli ja onko tuo 450e käytetyn vai uuden hinta? Ei sillon kiinnostanut mut nyt rupes mietityttämään... |
McNulty 23.10.2005 00:49:17 | |
---|
Näin veikkaisin asian laidan olevan. Kyllä... S-sarjasten löytäminen olisi ollut tuskallista hommaa jollei omalta paikkakunnaltani tuollaista olisi löytynyt... (ja sekin sattumankauppaa). Valehtelematta metsästin perinteistä 6-kielistä S-sarjasta ebay:n sivuilta jenkeistä, kanadasta, saksasta, briteistä, ranskasta, intiasta ja australiasta. Kaikista vesiperä. Jenkeissä oli joku S-sarjanen hintaan 800 USD mutta se ei siinä vaiheessa innostanut. 7-kielinen S-sarjanen on ainakin nähty Limp Bizkitin Wes Borlandin käsissä... mutta eipä hänelle varmastikaan ole ongelma saada sellaista Ibanezilta endorsementin johdosta. RG-sarja on huomattavasti S-sarjaa yleisempi, vaikka mielestäni soundiltaan tuo mahonkirunkoinen S540FM pieksee lehmusrunkoiset RG-sarjalaiset. Makuasioita toki, mutta sustain ja tone on ihan eri luokkaa. Kokemuksella voin sanoa että S-sarjanen on metsästämisen arvoinen. S-Classic SC620 ja S540 tai parempi on taattua laatua ja vastinetta rahoille. Harmi että nuo uudet S-sarjaset ovat vain ja ainoastaan korealaisia. Ei sillä, ihan asiallista laatua se korea-prestige oli myöskin, mutta joku siinä tökki vastaan ja se jäi ostamatta. Toivotaan tosiaan että nuo FujiGen S-sarjaset pelit saavat pientä kipinää ja arvostusta jos ja kun tuo FujiGen nyt lopettaa soitinbisneksen. terv. Onnellinen "Baby Tigerin" omistaja :) löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
Johann Onn 23.10.2005 03:44:09 (muokattu 23.10.2005 04:04:08) | |
---|
mikä ihme on Ibanez S Classicin "malli"nimi? Ellet sitten tarkoita, ett "mikä oli sen ekan, 'klassisen' s-mallin nimi?. Eli eka "Saber". Luultavammin et tarkoita tota, mutt laitetaan se tähän kuitenkin, kun multa sellainen löytyy eli 540S: http://www.ibanezrules.com/catalogs/us/1988/s_3.jpg Mun on täysin samanlainen, väriä ja vuosikertaa myöden, kuin se keskimmäinen. Se s-sarjan 7-kielinen tais kadota mallistosta 1993, kun nimi muuttui siitä alkuperäisestä "540S" muotoon "S540". Näin ainakin noita "Ibanez rules" saitin katalogeja kattoessani, olin huomaavanani. Ellen sitten missanu jotain jostain välistä. |
Vapour 23.10.2005 11:12:21 | |
---|
Laitan tällaisen puolioffarin: Eli soitinkaupan ikkunassa oli viimeks ohi kulkiessa Ibanez Prestige RG jossa kaks humpparia ja keskellä single. Hintalapussa oli 450euroo. Eli mikä malli ja onko tuo 450e käytetyn vai uuden hinta? Ei sillon kiinnostanut mut nyt rupes mietityttämään... Tarttis hieman lisäinfoa, jotta kitaran saattaisi tunnistaa. Minkä värinen kitara oli (myös lapa)? Otelauta ruusupuuta vai vahteraa? Mitkä raudat (väri/malli). Katsoitko mikkien merkkiä? Mikä kauppa kyseessä? Kalliilta se ei kuulosta missään tapauksessa. Käytetty mitä luultavimmin. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut |
LamaAjanElvis 23.10.2005 11:18:54 (muokattu 23.10.2005 11:22:50) | |
---|
Tarttis hieman lisäinfoa, jotta kitaran saattaisi tunnistaa. Minkä värinen kitara oli (myös lapa)? Otelauta ruusupuuta vai vahteraa? Mitkä raudat (väri/malli). Katsoitko mikkien merkkiä? Mikä kauppa kyseessä? Kalliilta se ei kuulosta missään tapauksessa. Käytetty mitä luultavimmin. Näytti lähinnä tältä. http://www.levytukku.fi/KUVAT/RG1570MRR.jpg Mutta aika perkeleen halpa 450e jos se kerta tuo olisi. Thompan hintakin 869e. edit: niin ja kauppahan on iisalmen F-musiikki. |
Vapour 23.10.2005 11:31:35 | |
---|
edit: niin ja kauppahan on iisalmen F-musiikki. Käypä siellä tutustumassa ja kyselemässä. Niinhän se selviää. Prestige tuohon hintaan, eritoten Japanilainen, on kyllä tod. näk. ok -sijoitus. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut |
LamaAjanElvis 23.10.2005 11:44:04 | |
---|
Käypä siellä tutustumassa ja kyselemässä. Niinhän se selviää. Prestige tuohon hintaan, eritoten Japanilainen, on kyllä tod. näk. ok -sijoitus. Pitää käydä kunhan kerkeää... Rahaakin pitäis äkkiä jostain nussia, kun ei varmaan pitkään tollanen majaile siellä ikkunassa. |
Hohhoijaa 23.10.2005 12:16:46 | |
---|
Siis mikä mallinimi? S Classic on yksi Ibanezin mallinimistä. No sitä minäkin. Ajattelin että sillä olisi joku S436cx2+y - tyylinen nimi, kuten useimmilla iboilla :D Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
McNulty 23.10.2005 12:29:36 | |
---|
No sitä minäkin. Ajattelin että sillä olisi joku S436cx2+y - tyylinen nimi, kuten useimmilla iboilla :D on sillä... Ibanez SC420 tai hieman arvokkaampi versio SC620. Custom-Soundsilla on myytävänä yksi SC420, mutta hintaa on lähes 800e. löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
Härski 10.04.2006 11:52:14 | |
---|
Pakko nostaa, koska en kehtaa uuttakaan laittaa pystyyn. Ibanez- tietäjiltä kyselisin: Mikä on Ibanezin S1675FM Prestigen arvo käytettynä? Onko tonni sellainen ååkåå hinta? |
-K- 10.04.2006 11:56:19 (muokattu 10.04.2006 11:58:44) | |
---|
on sillä... Ibanez SC420 tai hieman arvokkaampi versio SC620. Custom-Soundsilla on myytävänä yksi SC420, mutta hintaa on lähes 800e. Ohhoh, itse olen ajatellut tuosta SC620sta pyytää tuon verran seymourin mikeillä. Oliko tuo uutenakaan noin paljoa kun kun tuo SC-620 oli muistaakseni 1200-1300e ? EDIT: Hyvä replyttää vuoden vanhaan tekstiin.. Itse härskin kysymykseen niin yleensä käytettyjä myydään siihen 0.6*OVH kaavan mukaan. Mutta näissä harvinaisemissa iboissa se tavannut olla melkein 2/3 uuden hinnasta, esimerkkinä vaikka XL-seiskat. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Härski 10.04.2006 12:05:22 (muokattu 10.04.2006 12:05:45) | |
---|
Itse härskin kysymykseen niin yleensä käytettyjä myydään siihen 0.6*OVH kaavan mukaan. Mutta näissä harvinaisemissa iboissa se tavannut olla melkein 2/3 uuden hinnasta, esimerkkinä vaikka XL-seiskat. Joo, näitä kaavoja itsekin kangistelen, muttakun en tiedä edes uuden hintaa, hoho. EDIT: että mitä esim. itse maksaisit tuosta? |
oiva tumpeloinen 10.04.2006 12:23:44 | |
---|
Joo, näitä kaavoja itsekin kangistelen, muttakun en tiedä edes uuden hintaa, hoho. EDIT: että mitä esim. itse maksaisit tuosta? Mun mielestä tonni on ehdottomasti liikaa. Siihen rahaan rupeaa saamaan jo JEMejä käytettynä. Mun mielestä tarjonnan perusteella (vaikka S-sarjaa onkin vähemmän liikkeellä) maksaisin S-sarjalaisesta enintään 700-800 euroa. tuokin katto merkkimikeillä varustetusta virheettömästä paremman tason kitarasta. |
Härski 10.04.2006 12:27:31 | |
---|
Mun mielestä tonni on ehdottomasti liikaa. Siihen rahaan rupeaa saamaan jo JEMejä käytettynä. Mun mielestä tarjonnan perusteella (vaikka S-sarjaa onkin vähemmän liikkeellä) maksaisin S-sarjalaisesta enintään 700-800 euroa. tuokin katto merkkimikeillä varustetusta virheettömästä paremman tason kitarasta. Ok, tää on selkee. Kiitän. |
passe 15.10.2006 06:12:53 (muokattu 01.01.2000 06:08:08) | |
---|
Ibanez Saber 440 S2 Onkos kellään ollut kunniaa vinguttaa tuollaisella. Mikä mahtaisi olla moisen arvo? Minkähän takia muuten osuu jotenkin huonosti Googlella, onko tuossa mallinimessä kenties jotain "katuslangia" tai muuta vastaavaa? "Good is in the details..." |