Aihe: pieni ongelma floikan kammen kanssa.
1 2
Vilhelmus
21.12.2006 16:28:23

Ei ne kitarat niin monimutkaisia kapistuksia ole.

Eini.
Meikäläinen on vaan hemmetin helppo provosoida millä tahansa perisuomalaisella "kaikki mahdollinen pitää tehdä itse" -asenteella ;)
loituma
21.12.2006 16:34:12 (muokattu 21.12.2006 16:34:44)
Eli mulla olis tälläinen ongelma:
Floikan kampi ei pysy siinä mihin sen viimeksi on jättänyt vaan se valahtaa alas aina.. Aluksi tätä ongelmaa ei ollut, mutta tuli parin päivän päästä. Olisiko jonkinlaisia neuvoja asiaan ?

mulla on sama ongelma mun floikan kanssa. ei se kyllä mua oo haitannu ollenkaa. nii ja vaikka sitä kiristää kuinka nii ei se mulla pysy sillonkaa kireenä.
Dragonforce on menevää, saksan lukeminen hirveää.
Pekkapoika
21.12.2006 19:35:53
Hah... Floikka on vaan ylimääränen helpotus skitan kylessä. Ei kukkaan semmosta tarvii. (Paitsi olishan tuo kyllä aika mukava...). Ja ei se varmaan nyt niin kauheasti voi haitata jos se heiluupi siinä.
Thrash you motherf***ers, death is alive!
NRider
21.12.2006 21:56:02
(offtopic) Ite maksan sangen mieluusti siitä että säätöihinkin kuluvan ajan ja vaivan sijaan voin käyttää kallista aikaa johonkin järkevään tekemiseen, kuten soittamiseen, oluenjuontiin tai jalkapalloon.
Tässä nyt ei ole mitään järkeä, jos ajatellaan että rahat saadaan töitä tekemällä, niin aika johtaja saat olla, että tuntipalkkasi on sitä tasoa, mitä soitinliike ottaa kitaran säätämisestä. (/offtopic)

Niin minkäslainen tuo uusien OFR:ien kampisysteemi on, samanlainen kuin Schallereissa? Joku mainitsi kammessa olevat nylonprikat; ainakin Schallerissa sama on toteutettu metalliosin ja tuntuu kyllä paljon jämäkämmältä ratkaisulta kuin tuossa yhdessä halpisfloikassani oleva muoviprikkasysteemi.
last command
21.12.2006 22:48:12
Niin minkäslainen tuo uusien OFR:ien kampisysteemi on, samanlainen kuin Schallereissa? Joku mainitsi kammessa olevat nylonprikat; ainakin Schallerissa sama on toteutettu metalliosin ja tuntuu kyllä paljon jämäkämmältä ratkaisulta kuin tuossa yhdessä halpisfloikassani oleva muoviprikkasysteemi.

http://i55.photobucket.com/albums/g151/kardaani/Kammet.jpg

Ylhäältä alas:

OFR kampi: Ohut prikka ja stoppari tapit. Pysyy mihin jättää.

Jackson lisenssi vanhemmasta Rhoadsista: Saman systeemi kuin Orginaalissa, hieman paksumpi prikka ja stopparit. Pysyy mihin jättää.

Jackson lisenssi JT580LP? Muovi systeemi. Kiristämällä saa pysymään paikalla mutta löystyy pikkuhiljaa (kulunut)

Jackson lisenssi JT 580: Pelkkä prikka joka on urassa. Ei saa kiristämällä tiukaksi pyörii jouhevasti ja on jämäkkä.

Jos ei ole tarvetta että kammen tarvitsee jäädä paikoilleen, niin paras on tuo missä on prikka urassa. Liikku erittäin hyvin ja tuntuu jämäkältä...
Don't never give a damn!!!
Jormaz
21.12.2006 22:48:57
Uudemmissa OFR:ssa on samanlainen holkkikiinnitys kuin Schallerissa mutta vanhassa OFR:ssa on ollut nailonprikkahökötys, jollaisen siis revin eilen irti.
Miees...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)