Aihe: Mesa Boogie TriAxis
1 2
Leper Messiah
07.10.2005 21:11:01
eikös diablon nygårdi käytä juurikin triaxista?? eli alavirerymistelyssä kuuluu ainakin toimivan.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Perza
07.10.2005 21:24:04
Niin no aika kliseisesti sanottu, mutta pakkohan ton on hyvä olla, ku kaikkihan tuota käyttää, Metallica, Sonata arktica, vissiin diaplo... Räkki kamojen aatelia. tosin huono pääte voi pilata huippu etusen,
Turhaa
oiva tumpeloinen
07.10.2005 21:27:52
Niin no aika kliseisesti sanottu, mutta pakkohan ton on hyvä olla, ku kaikkihan tuota käyttää, Metallica, Sonata arktica, vissiin diaplo... Räkki kamojen aatelia. tosin huono pääte voi pilata huippu etusen,

Käyttääpä sitä vähän miedompia soundejakin käyttävät. Esim. Morselta löytyy ja Santana on käyttänyt.

Eipä ole kuitenkaan itselle tullut vielä sellaista putkipäättäriä vastaan, joka sen olisi pilannut.
zeme
07.10.2005 21:58:47
Käyttääpä sitä vähän miedompia soundejakin käyttävät. Esim. Morselta löytyy ja Santana on käyttänyt.

Ja tosin John Petruccin räkeistäkin on löytynyt kyseinen vempain, tosin en tiedä millasia soundeja siitä hakenut, mutta näin. EI enää löydy, koska räkistä löytyy vain nuppeja.
No problem.
Säätäjä
08.10.2005 00:00:33
Helpoiten (Explorerissa tais toimia) esim. Mbnetiin tunnuksella horst niin että naputtelee osoiteriville ftp://horst@ftp.mbnet.fi ja sitten antaa salasanan kun se kysyy. Sitten sinne voi pastettaa tiedostoja. Järkevämmin kuiteski jollain tarkoitusta varten tehdyllä ohjelmalla, eli esim. ws_ftp.

Okei, onks toi mbnet maksuton setti ja paljon sinne voi heittää kamaa? Mä oon tosiaan ihan totaalisen vajukki näissä touhuissa.
"Mä en halua olla mikään Armi ja Däni"
Ze Kink
08.10.2005 01:07:12
Jusr VTU JEES
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
p_ofony
14.10.2005 10:57:39

Onhan noilla Diablon äijillä molemmilla TriAxikset: sekä Ranella että Utriaisella. Kyllä se kova vehje on, jos sitä vaan jaksaa säätää. Tietysti myös päättäristä ja kaapistaki kiinni...
se sävellys taito, ei se tilutus...
Jormaz
14.10.2005 12:47:24
Okei, onks toi mbnet maksuton setti ja paljon sinne voi heittää kamaa? Mä oon tosiaan ihan totaalisen vajukki näissä touhuissa.

Ei kun se on lehden tilaajille.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)