Morse Code 06.10.2005 22:39:01 | |
---|
Yhdyn jo monen aiemman lausunnon antaneen näkemykseen, että Richie on oikein pätevä kitaristi. Sen lisäksi (vaikka onkin tässä väärällä palstalla) hemmetin kova poika laulamaan. Busineksen parhaita rokkikurkkuja, say I. Hänen managerinsahan on kaikki nämä vuodet ollutkin sitä mieltä, että Richie on itse asiassa sooloartisti, joka vain sattuu tällä hetkellä työskentelemään Bon Jovissa. Today is a gift ; that's why it's called the present |
Kapane 06.10.2005 22:49:51 | |
---|
Sambora on aliarvostettu kitaristi! True. Vaikko BJ onkin aika juustoa. Myös Foon DGllä on Talk Box Jossain biisissä. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
zepeteus 06.10.2005 22:51:46 | |
---|
Yhdyn jo monen aiemman lausunnon antaneen näkemykseen, että Richie on oikein pätevä kitaristi. Sen lisäksi (vaikka onkin tässä väärällä palstalla) hemmetin kova poika laulamaan. Busineksen parhaita rokkikurkkuja, say I. No hemmetti, myös samaa mieltä. Ehkäpä Richie ei olekaan aivan aliarvostettu kitaristi, ainakaan täällä meillä. Tuossa juttua Richiestä, vintage-kamasta ja hei...kotitekoisesta talk boxistakin. http://www.vintageguitar.com/artists/details.asp?ID=149 |
Jasma 06.10.2005 23:03:34 | |
---|
Niin siis talkboxiako ei saa toimimaan ihan perus kitara putkicombon kanssa? siihen tarvii pa ja laulumikin? tuo danelectron free speech talkbox toimii ihan kitaracombon kanssa, laite sisältää pienet mikrofonit(kiinnitettynä klipsillä letkun päähän), joilla ääni palautetaan takaisin pedaaliin ja talkboxin outputista signaali styrkkarin inputiin. ihan toimiva laite eikä mikään kovin kalliskaan, kotikäytössä toimii loistavasti, keikkaolosuhteista en tiedä. |
Floods 06.10.2005 23:42:45 | |
---|
Eikös tätä laitetta käytetä myös Panteran "Live in a Hole" biisissä... Ja missä Slash tätä talk boxia käyttää... Itselläni on Gunnareiden Appetite ja Illusionit käyttääkö se jossain niissä... Samborasta vielä onhan se helvetin hyvä kitaristi mutta sen tyyli ei enää niin paljoa kolahda... Paljon respektiä jätkälle kuitenkin "He's got the Skills to pay the Bills" Arvaa avatar...
voita keksi... |
lukeman 06.10.2005 23:47:16 | |
---|
Eikös jossain Popedankin biisissä käytetty talkboxia? |
McNulty 06.10.2005 23:53:31 | |
---|
Eikös jossain Popedankin biisissä käytetty talkboxia? onhan Talkbox ollut vaikka missä... tuskin niitä kaikkia tarttee tähän threadiin pistellä? Hohoo! Hauskaa kylläkin että jokainen tunnistaa tuon Livin' on a Prayeristä... tyyliin: "Ostinpa tuossa Dunlopin Talkboxin. -Aijaa, meinasikko vetää Bon Jovi-koverit?" Joku jo kerkesi sanomaankin ettei BJ ole niin kova... mutta kyllä se mielestäni on. Idols-Jone sanoi että Bonkkarit on tyttöjen musaa, mutta viimeksi kun kusella kävin niin viel oli ainakin veitikka paikallaan. Ei kai vain ole niin että olen ainoa Sambora PLUS Bon Jovi fani täällä? :) Ehdottomasti toimivaa automusaa kun päivittäin tuolla pistelee menemään. Minun liikkuvassa toimistossa/työpisteessä Bon Jovi soi yllättävänkin usein. Jovin uusin levy on varsin toimiva lätty... suosittelen tsekkaamaan! PS. ja kyl miekin voisin Heather Locklearin kanssa olla naimisissa. Harvinaisen nätti edelleen kun Conanissa viikko pari sitten satuin näkemään. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
fox 07.10.2005 02:11:30 | |
---|
No hemmetti, myös samaa mieltä. Ehkäpä Richie ei olekaan aivan aliarvostettu kitaristi, ainakaan täällä meillä. Liitynpä klupiin, ja myös haluan tähdentää Samboran kykyjä laulajana! Nii! |
Dinorocker 07.10.2005 07:21:23 | |
---|
"Stranger In This Town" toimii.. Hieno muusikko. Outrider |
Super-Jari 07.10.2005 07:39:48 | |
---|
True. Vaikko BJ onkin aika juustoa. Ei se aina ole ollu. Uudet biisit tuntuu olevan sitä samaa PAM PAM its my life PAM PAM have a nice day. Eikös niitä biisejä tehtailekkin ihan joku muu nykyään? Sambora on myös laulajana mainio. Hoitaa stemmat heinosti ja vetää muutenkin hyvin. Brian May ja Sambora on mun mielestä samassa jamassa arvostuksen suhteen. Kaikki tietää ne, mutta kukaan ei hoksaa miten kovia ukkoja ne on. |
SGitar 07.10.2005 07:56:47 | |
---|
Eikös jossain Popedankin biisissä käytetty talkboxia? Ainakin Mehumaija ja temppueeva biisissä ja Kersantti karoliinassa. Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
moikki 07.10.2005 10:34:17 | |
---|
Ainakin Mehumaija ja temppueeva biisissä ja Kersantti karoliinassa. Ja erotomaniassa ;) Rock like FUCK! |
Flash 07.10.2005 10:35:05 | |
---|
Ei kai vain ole niin että olen ainoa Sambora PLUS Bon Jovi fani täällä? :) Et ole ainoa... :) Diggailen kyllä itse enemmän Samboran soolotuotannosta ja odotankin innolla tulevaa levyä jonka mies lupasi viimeistellä ennen Bon Jovi kiertueen alkua. Saa sitten nähdä milloin levy varsinaisesti ilmestyy... Olispa mahtava nähdä Sambora joskus soolokeikalla. Live Music Is Better! |
arppah8 07.10.2005 12:07:04 (muokattu 07.10.2005 12:07:43) | |
---|
Brian May ja Sambora on mun mielestä samassa jamassa arvostuksen suhteen. Kaikki tietää ne, mutta kukaan ei hoksaa miten kovia ukkoja ne on. Komp komp. Molemmilla isoimpana plussana lähes pettämätön tyylitaju.Tosin Sambora on minun makuuni vähän taantunut, mahtoiko taannoinen grungen mukanaan tuoma soita vähemmän-mentaliteetti vaikuttaa? Tuohon aikaanhan mies virtaviivaisti soittoaan melko radikaalisti, mistä itse henkkoht en niin hirveästi pitänyt. Kyllä tuon tason äijällä saa sooloissa olla enemmän kuin kolme säveltä. Ei se määrä, vaan se laatu... ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Mikaelo 07.10.2005 13:45:02 | |
---|
hän on jo useat vuodet soitellut narulle ja livenä helkkarin hienoja riffejä ja toimivia sooloja. Sooloista olen hieman eri mieltä. Miehellä tuntuu olevan tietty kaava jonka mukaan 80% sooloista rakentuu. Helmiäkin löytyy, Keep the Faithiltä klytyvä Dry County, jossa Ritchie ns. päästetään irti. Komeaa jälkeä. Riffeissä ei "valittamista". Akustisen kanssahan Sambora on kunkku. Taisi olla Clapton joka sanoi että Ritchie on paras akustisen soittaja jonka on tavannut. Arvostan kovasti, siis Samboraa. Älä! |
Mikaelo 07.10.2005 13:51:07 | |
---|
Liitynpä klupiin, ja myös haluan tähdentää Samboran kykyjä laulajana! Nii! Ritchien ja Jonin äänethän sopivat yhteen kuin... no täydellisesti. Komiaa. Älä! |
rosberg 07.10.2005 13:52:48 | |
---|
joku joka on nähnyt scorpparit livenä ei voi pitää sitä tunnin mittaista talkbox-sooloa mitenkään älyllisenä tai viihteellisenä. sama pätee slashiin, vr:n keikalla aivan kauheeta katseltavaa. popedallahan on kersantti karoliinassa talkbox, että sinne vaan kaikki komppaamaan ja diggailemaan. joku peter frampton tais livellään aikoinaan ton vetää jo sen verran överiksi, että se efekti oliis pitänyt kieltää. keep on truckin! |
Kimmo72 07.10.2005 15:49:47 | |
---|
Ritchien ja Jonin äänethän sopivat yhteen kuin... no täydellisesti. Komiaa. Mun mielestä näiden kahden herrojen stemmat ovat yksiä parhaimpia mitä on. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
riffi-rotta 07.10.2005 17:33:00 | |
---|
Ja missä Slash tätä talk boxia käyttää... Itselläni on Gunnareiden Appetite ja Illusionit käyttääkö se jossain niissä... Sillä tokion live videolla käyttää ainakin sooloissa... ja muistaakseni double talkin jive(meniköhän se noin...) biisissä talk boxi soi. RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads |
rosberg 07.10.2005 18:11:40 | |
---|
popedan erotomania-biisissä on kans talkboxi! ja kyllä jossain panteran biisissäkin on. keep on truckin! |