Les Fender 04.10.2005 17:41:36 | |
---|
Ja otsikkonahan on Fender Stratocasterin valmistusvuosi No huh huh mikä threadi!! Kitara on kaikkinensa tosi "aidosti" kulunut, kummallista miten nuo kopiot tuppaavat juuri tuosta logon kohdalta kulumaan. ---Kaiken kaikkiaan---olen sanaton, omana kivana tuollainen feikkaaminen menettelee. Mutta jos tuota vähänkin tehdään tyyliin "Osta tästä, voihan se Fenderikin olla.." Ei pal naurata... Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
hurski 04.10.2005 19:54:45 | |
---|
No voi perkele!!!! Olen itse pitänyt kitaraa " vuotta Itselläni ja luullut sitä Tokaiksi. Kun myin sitä torilla tuo yx kaveri kysyi että oletko varma, että se on Tokai? Ne sit rupesin tuijottaan uudestaan logoa ja kiinnitin huomiota Ensimmäiseen kirjaimeen. siinä on Poikittais viiva, mitä ei ilmeisesti ole Tokain logossa. Olen elänyt nämä 2 vikaa päivää siinä luulossa että se sit olis Fender. Mutta Olen aika varmasti erehtynyt! Tokai se on sillä valoavasten se näyttää tokain tekstiltä. Mutta uskokaa nyt perkele etten ole mitään väärennellyt saatana!!!! |
hurski 04.10.2005 19:58:06 | |
---|
Empä ole keppiä Fenderinä myynyt vaan Tokain mallina 70-luvun lopun tai 80-luvun alun mallina ja maininnut perään, että tarkkaa ajankohtaa en tiedä, edes edellinen omistaja Harri Koski ei tiennyt! |
Jag 04.10.2005 20:01:39 | |
---|
Tiiättekö mistä löytys uusimpiin Japanian Fendereihin valmistusvuodet? "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Dr. Muff 04.10.2005 20:17:21 (muokattu 04.10.2005 20:19:16) | |
---|
No voi perkele!!!!...... ...saatana!!!! Tsot tsot. Äitis pesee kohta sun suun saippualla. Toivottavasti. Empä ole keppiä Fenderinä myynyt vaan Tokain mallina 70-luvun lopun tai 80-luvun alun mallina ja maininnut perään, että tarkkaa ajankohtaa en tiedä, edes edellinen omistaja Harri Koski ei tiennyt! www.tokairegistry.com Valm ajankohdan saa haarukoitua 2vuoden mittaiseen ajanjaksoon. Kuten jo aiemmin kirjoitin. Tuumasta toiseen. |
hurski 04.10.2005 20:22:14 | |
---|
Mietityttää pari seikkaa... Kitaran mikkien kolot: Pitäisikö kaikissa tokain malleissa olla kaksi reikaa mikkien oloissa? Tallapaloissani ei lue yhtään mitään: Lukeeko kaikissa Tokain kitaroiden tallapaloissa Tokai? |
fox 04.10.2005 20:29:30 | |
---|
Empä ole keppiä Fenderinä myynyt vaan Tokain mallina 70-luvun lopun tai 80-luvun alun mallina ja maininnut perään, että tarkkaa ajankohtaa en tiedä, edes edellinen omistaja Harri Koski ei tiennyt! Älä hermostu, ei oo sun vika et Tookkai lyöttää kaulan kiinnityslevyyn moisen sarjanumeron, saati et joku on vaihtanu virikoneet parempiin..(ja relikoinu lapaa??) Edelleenkin oon sitä mieltä että oli hyvä isolla porukalla tuota pohtia, sehän se tän foorumin perimmäinen tarkoitus lienee, ainakin haluisin näin uskoa.. Nyt piis tai pataan... =) |
Dr. Muff 04.10.2005 20:30:06 | |
---|
Mietityttää pari seikkaa... Kitaran mikkien kolot: Pitäisikö kaikissa tokain malleissa olla kaksi reikaa mikkien oloissa? wOOt? Mitäs reikiä mahdat tarkoittaa? Tallapaloissani ei lue yhtään mitään: Lukeeko kaikissa Tokain kitaroiden tallapaloissa Tokai? Niissä voi myös lukea Final Prospec. Ja toisaalta Harri tai joku muu on voinut vaihtaa ne. Tuumasta toiseen. |
fox 04.10.2005 20:40:58 | |
---|
Niissä voi myös lukea Final Prospec. Ja toisaalta Harri tai joku muu on voinut vaihtaa ne. Tai ihan oikeesti voi olla lukemattakin..ja ihka oikeitten Fenkkujenkin tallapaloja on vaihdettu varsinkin 80-luvun alussa messinkivalu-blokkeihin..siinä sustainin toivossa näet.. |
hurski 04.10.2005 20:42:01 | |
---|
|
hurski 04.10.2005 20:45:05 | |
---|
|
Les Fender 04.10.2005 20:57:17 | |
---|
Nyt piis tai pataan... =) Jep jep, ehkä tuo threadin otsikko on hieman harkitsematon;) En epäile että (Eli muistan sen Tokai-ilmoituksen) sinä sitä Fenderinä myyt, mutta se joka on tuota logoa vekkulisti raaputellut, hyi sille! Tuollaista myydessä jollekulle voisi tulla ylipääsemätön kiusaus sitä aitona myydä. Mut point is peace=) Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
hurski 04.10.2005 21:08:31 | |
---|
No kaise Logon häpäisijä On ollut Se ruattalainen homo poikken jolta Harrri on kitaran ostanut! Tiedä sitten mikä tarkoitus hurrilla ollut! |
Dr. Muff 04.10.2005 21:32:01 | |
---|
Tai ihan oikeesti voi olla lukemattakin. Varmaan joo. Jostain olen vaan saanut sellaisen kuvan että joku teksti ton ajan Tokain tallapaloissa oli - Final Pro/Tokai.. Ibanez Blazerissani oli alunperinkin messinkiset tallapalat. Paitsi että en kyllä menee takuuseen oliko messinkiä vai jotain muuta lejeerinkiä, oli messingiksi ehkä vähän turhan hapettunutta. Tallan bloki oli ainakin messinkiä. Voi sitä sustainia ;-) Tuumasta toiseen. |
methäläene 04.10.2005 21:40:35 | |
---|
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa... |
hurski 04.10.2005 21:42:50 | |
---|
|