Aihe: "Hihnanpidikkeet"
1 2
McNulty
03.10.2005 13:33:38
Minä oon käyttäny noita DiMarzion cliplockeja muutaman vuoden eikä kertaakaan ole pudonnut irti.

En ole vielä saanut tähän vastausta mutta, saako nuo cliplockit nahkaremmiin? Tai siis onko cliplockeja nahkaversioina? =)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
Fonisoul_
03.10.2005 13:45:07
Ne ei se sillon ole oikein asennettu jos irti pääsi.

Omistin joskus aikoinaan Jackson Professionalin, joka kerran tipahti ja lavan päästä lähti lastu.

Niinpä aikoinaan kun tuon LP-kopioni ostin vaihdatin heti liikkeessä schallerin lukot. Eivät vaan olleet huomioineet, että ilmeisesti niissä käytettävät ruuvit olivat hitusen ohuemmat, joten ennen pitkää ruuvi oli käytännössä koko ajan irti. Isä laittoi väliin lasikuitua ja ruuvasi ruuvin paikalleen, hyvin on sen jälkeen toiminut, eikä ole ruuvi enää itekseen löystynyt. Ja olen sentään omistanut tuon kitaran aika monta vuotta.

Mutta tuossapa siis yksi asia mitä kannattaa varoa. Muuten olen ollut noihin lukkoihin täysin tyytyväinen.
Soul with the capital "S"...
Kimmo72
03.10.2005 13:47:13
En ole vielä saanut tähän vastausta mutta, saako nuo cliplockit nahkaremmiin? Tai siis onko cliplockeja nahkaversioina? =)

Eipä näyttänyt DiMarzion sivuilta löytyvän.

http://www.dimarzio.com/
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)