oiva tumpeloinen 10.10.2005 16:46:23 | |
---|
Minä en monipuolisuutta hakisi välttämättä Randallilta tai Engliltä... Eiköhän nyt voisi vähän miettiä, mitä kynästään päästää. Jokaisella merkillä, joka pitää itseään laadukkaana, löytyy vähän joka makuun yritystä. Tähän sarjaan ei siis kuulu valmistajat, jotka mahdollisimman halvalla työntävät liukuhihnalta pasnaa. |
TheWickerMan 10.10.2005 17:49:13 | |
---|
Minä en monipuolisuutta hakisi välttämättä Randallilta tai Engliltä... Miten ite tykkää. Mitä ENGLeitä olet testaillut? Pelkän Screamerin testaamisen jälkeen en lähtisi yleistämään. Drink, Drank, Punk |
Zieberheim 11.10.2005 00:00:37 | |
---|
Ehkä tyhmä kommentti mutta eikös Randallista voisi saada kunnon säröt irti antamalla vähän turboboostia polkimesta? Tätä vähän itsekin ajattelin.Mitä muut mieltä,lähteekö metallisäröt jos tuon lisäksi hommaa vaikka Bossin SD-1:sen eteen antamaan vähän boostia tuohon säröpuoleen? vai kannattaako suosiolla etsiä toista nuppia? :P Olisi myös kiva tietää,että riittäähän tuo bändisoittoon hyvin ja myös pienille keikoille? Itsellä on/oli myös Craten BV60H-nuppi,jota sai pitää melkein täysillä että kuuluu bändisoitossa edes jotain,vaikka sekin on 50w putkinuppi. |
JuSu 13.10.2005 16:36:43 | |
---|
Itse oon nimittäin harkinnut tämän ostamista,hinta ainakin houkuttelee kovasti Ja ne, jotka empivät, hävisivät... Thomannin päivän hinta Randallille on 522 euroa. Taitavat sielläkin poijjaat lueskellä Mnettiä... =) JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |