Anti 29.09.2005 13:47:45 | |
---|
kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
Ekku01 29.09.2005 14:08:03 | |
---|
Tämähän menee vähän offtopiccia, mutta kuitenkin.. Ekku01 oletko tälläisiin tutustunut? http://www.jimdunlop.com/products/accessories/straplocks/ "Tapiksi" ottaisi tuon flush mount version, joka upotetaan kitaran sisään. Levytukku on ainoa paikka jossa olen Dunlopin hihnalukkoja nähnyt, mutta sielläkin on vain halvinta muovimallia. Jollain muullakin valmistajalla oli tuon linkin kaltaisia viritelmiä, mutta niitäkään en ole livenä missään nähnyt. Kaikki tarjoavat vain Schallereita kun menee kysymään lukkoja. |
balzary 29.09.2005 14:25:26 | |
---|
Levytukku on ainoa paikka jossa olen Dunlopin hihnalukkoja nähnyt, mutta sielläkin on vain halvinta muovimallia. Jollain muullakin valmistajalla oli tuon linkin kaltaisia viritelmiä, mutta niitäkään en ole livenä missään nähnyt. Kaikki tarjoavat vain Schallereita kun menee kysymään lukkoja. Noita dunlopeja ei ainakaan Helsingistä enää löydy, ja eivät kuulemma tilaa. Ostin sitten Schalleria tilalle. Thomannilta saattaisi löytyä. Yhdet kullitetut flushmountit voisi löytyä mun kaverilta, pistä pikaviestiä jos kiinnostaa. World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
Ekku01 29.09.2005 15:33:06 | |
---|
Noita dunlopeja ei ainakaan Helsingistä enää löydy, ja eivät kuulemma tilaa. Ostin sitten Schalleria tilalle. Thomannilta saattaisi löytyä. Yhdet kullitetut flushmountit voisi löytyä mun kaverilta, pistä pikaviestiä jos kiinnostaa. Harmi ettei noita löydy enää Stadista. Flush mountit ei oikein kiinnosta. Mutta kiitos silti. Eiköhän tämä off topicci mun osalta jo riitä. |
McNulty 29.09.2005 19:26:34 (muokattu 29.09.2005 19:27:26) | |
---|
Jos palataan tuohon WalliLP-aiheeseen vielä sen verran, niin elokuun Soundissa oli ainakin sivun kokoinen kuva Kingston Wallista ja Petellä on siinä kuvassa skebakin mukana. Tuo kuva on kohtuullisen selkeä ja siitä voisi koittaa poimia näitä detaileja. Itse olen parista kuvasta koittanut jäljitellä tuota petsin väriä ja pariin vaahterakappaleeseen olenkin kokeillut vetästä... lopputulos on se että tummemmalla peittää liikaa, vaalealla liian vähän... siksipä parhaimman "tasapainottoman" ja kulahtaneen näköisen viimeistelyn saa kun petsaa vaalealla pariin kertaan (sillai sikinsokin) ja sitten lakkaan tiputtaa pari tippaa ruskeaa väriä mukaan. Ja lakkaushan tapahtuu ihan siveltimellä :) PS. jos muilla on parempi idea tuosta viimeistelystä niin pistähän postaten threadiin. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |