Aihe: Kitarakaappien testausta porukalla?
1 2
DaKiller
24.09.2005 09:18:07

Kasataan sitten hirvee seinä vaan sinne, pinotaan päällekkäin ja sitten voi jokanen käydä poseeraamassa siinä edessä ja otetaan kuvia (hoho!)

Damn, tuosta en mielellään jäisi paitsi =)
Harmi vain, että matkaa tulee liikaa... n. 500km
Kjukka
24.09.2005 12:49:58

Mua kiinnostaa kanssa, voi tosin hyvin olla että menee duunien kanssa päällekkäin...

Itsellänihän on siis 4x12" v30-kaappi.
Kjukka
24.09.2005 12:49:58 (muokattu 24.09.2005 12:54:11)

jahs, tupla on hyvää.
-K-
24.09.2005 15:32:13
Voisihan tuon toki jätttää seuraavan mahdollisen miitin yhteyteenkin, jolleivat sitten tilat tule loppumaan kesken.
Ei suotta elämys.
Hannu H.
24.09.2005 18:35:53

Niin tuo mun 2x12 on marshall 2556AV klooni pienillä muutoksilla. Eli ministack V30 elementein. Perus 1960 kaappia tuskin kannattaa tuoda täältä asti (joltain varmasti löytyy lähempääkin ellei peräti jo listassa ollutkin..)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
zeme
24.09.2005 19:28:13 (muokattu 24.09.2005 19:31:32)
Perus 1960 kaappia tuskin kannattaa tuoda täältä asti (joltain varmasti löytyy lähempääkin ellei peräti jo listassa ollutkin..)

Ja vaikka oliskin, nii kannataa ottaa mukaan koska yleensä saman sarjan kaapeista voi löytää eroja.
Kokeiltiin kerran meijän bändin basistin studiossa Marshallin jcm800-sarjan 4x12 kaappeja, minun(alaosa) ja kaksi hänen(ylä- ja alaosa) nii soundi erot oli jokasessa hirveen erillaiset. Kokeiltiin siis tottakai samalla nupilla.
Omassa kaapissani oli enemmän bassopainotteisempi kuin basistimme alakaapissa, tässä oli taas enempi keskipaiotteisempi soundi. Yläkaappikin oli täysin erillainen, kirkaampi eli yläpainotteisempi kaappi.
No problem.
zeme
24.09.2005 19:30:39
Perus 1960 kaappia tuskin kannattaa tuoda täältä asti (joltain varmasti löytyy lähempääkin ellei peräti jo listassa ollutkin..)

Ja vaikka oliskin, nii kannataa ottaa mukaan koska yleensä saman sarjan kaapeista voi löytää eroja.
Kokeiltiin kerran meijän bändin basistin studiossa Marshallin jcm800-sarjan 4x12 kaappeja, minun(alaosa) ja kaksi hänen(ylä- ja alaosa) nii soundi erot oli jokasessa hirveen erillaiset. Kokeiltiin siis tottakai samalla nupilla.
Omassa kaapissani oli enemmän bassopainotteisempi kuin basistimme alakaapissa, tässä oli taas enempi keskipaiotteisempi soundi. Yläkaappikin oli täysin erillainen, kirkaampi eli yläpainotteisempi kaappi.
No problem.
Hannu H.
05.10.2005 23:23:00

Tää homma sit kuoli? Vai?
oiva tumpeloinen
06.10.2005 00:30:24
Tää homma sit kuoli? Vai?

Älä hätäile, viikkoon 43 on vielä matkaa ;).

Mutta aikasemman postaukseni jälkeen on tähän ilmaantunut yksi kaappi lisää. Onko porukan mielestä kaappeja tarpeeksi kasassa?

Ai niin.... mulle ei käy vko 43, mutta jos muut haluavat silti pitää pienen testausmiitin, niin mikä jottei. Joku toinen viikko sopisi itselle kyllä paremmin.

Ja sitten on vielä se tilaongelma......
Hannu H.
06.10.2005 09:33:58

Älä hätäile, viikkoon 43 on vielä matkaa ;).
Onhan sinne. Tuo vaan oli kömpelö nostoyritys =)

Mutta aikasemman postaukseni jälkeen on tähän ilmaantunut yksi kaappi lisää. Onko porukan mielestä kaappeja tarpeeksi kasassa?

Kyllä noillakin nyt jo alkuun pääsee.

Ai niin.... mulle ei käy vko 43, mutta jos muut haluavat silti pitää pienen testausmiitin, niin mikä jottei. Joku toinen viikko sopisi itselle kyllä paremmin.
Joku viikonloppu voisi olla kaikista paras. Ihmiset eivät ole töissä tai koulussa ja silleen.

Ja sitten on vielä se tilaongelma......
Ei kukaan satu tuntemaa helsingin päästä ketään nuorisotoimen taivastaavan häiskää että pääsis vaikka jonnekkin nuorisotalolle tai vastaavalle missä olis joku salin tynkä? (Vai onko noita nuorisotaloja ja vastaavia nykyään vain täällä maaseudulla?)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)