Aihe: T-Rex pedaalit, etenkin Tremster
1 2
Stone
09.06.2010 19:53:22 (muokattu 09.06.2010 20:45:41)

erty: Niin. Vaikuttaa ihan pedaalin perusominaisuudelta tuo sun ongelmas. Ei olis uusi juttu että joku pedaali syö yläpäätä tai alapäätä, varsinkin modulaatiospeduissa..

Tein päätökseni ja vaihdoin tremsterin Voodoo Labin tremoloon. Noin äkkiseltään jos vertaa, niin 'minun' vahvarillani (blues junior) ja 'minun' mielestäni pistävin ero on, että voodoo lab kuullostaa oikeasti vahvistimen omalta tremololta ja tremster erilliseltä efektiltä (tremsterissä on joku korostava piirre..paremmin en osaa kuvailla). Sama "kuulokuva" voi olla toisinpäin jonkun muun vahvarin kanssa em. tremoloilla.
Ja lyhyessä ajassa tuntui löytyvän voodoo labista enempi soundivariaatioita. The end :)

edit. pakko heittää vielä, että tremster ajaa asiansa hyvin vaan en itse maksaisi siitä 175 euroa kuitenkaan.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards"
baba o riley
09.06.2010 20:02:54
Ootko kokeillut colorsoundin tremoloa? Ihan tajuttoman hieno.
Stone
09.06.2010 20:51:04 (muokattu 09.06.2010 20:51:36)

baba o riley: Ootko kokeillut colorsoundin tremoloa? Ihan tajuttoman hieno.

En yhtään epäile. Colorsound tuntuu tekevän 'laatu pedaaleja' vaikken ole ainuttakaan omistanut (kuunnellut demoja). Overdriver on välillä himoittanut kovastikkin (käyttihän Albert Järvinenkin sellaista), mutta säröosastokin tuntuisi olevan itsellä taas kunnossa ja hyvä niin.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)