SirElwood 21.09.2005 20:07:19 (muokattu 21.09.2005 20:09:13) | |
---|
Näissä molemmissa laitteissa lienee modattavaa putkien ja kaiutinelementin suhteen, sellaisetkin tiedot olisivat oikein tervetulleita, että mihin kannattaa satsata. Sellaiseen laitteeseen kannattaa satsata jota ei tarvitse modata. IMO EDIT: Tämä ei ole vinoilua. Itse olen vaan kyllästynyt modauskierteeseen. Tulee helposti huomattavasti lisää hintaa periaatteessa uudelle laitteelle. Jos modailumielellä on liikkeellä, niin sitten käytettyä metsästämään. |
Country Larry 21.09.2005 20:57:41 | |
---|
Sellaiseen laitteeseen kannattaa satsata jota ei tarvitse modata. IMO Tämä ei ole vinoilua. Itse olen vaan kyllästynyt modauskierteeseen. Tulee helposti huomattavasti lisää hintaa periaatteessa uudelle laitteelle. Jos modailumielellä on liikkeellä, niin sitten käytettyä metsästämään. Oot ehkä oikeassa, en ole edes tullut katsoneeksi mitä 12 tuuman elementit maksaa. Oon vaan ymmärtänyt, että monista keskihintaisista styrkkareista saa ihan huippupelejä vaihtamalla paremmat putket ja elementin. Mutta täytyyhän homman toimia ennen modauksiakin, kai se on sitten sellaista hienovirittelyä. Itse taas olen kyllästynyt maksamaan merkistä... ihme, että edes harkitsin Mesa/Boogieta. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
marklaar 21.09.2005 23:06:04 | |
---|
Laney VC30 on Soitin Huttusella 850 Hui mikä hintapyyntö,torillahan näyttäis olevan VC30-sarjan paras malli varsin edullisesti! :P "Please, let these marklars stay where they can grow and prosper without any marklars, marklars, or marklars." |
p130 22.09.2005 10:05:11 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
ReBeat 22.09.2005 15:20:30 | |
---|
Peavey ValveKing sopisi varmaankin vaatimuksiin aika hyvin... Eikä ole kai kauhean kalliskaan, halvempi kuin Classic 30: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-180480.html Kiinalainen, ensimmäiset tulevat suomeen kai joulun tienoilla. Pakko tuo on ainakin tyypittää! Saa nähdä paljonko käytetyistä Classic kolmekymppisistä sen jälkeen pyydetään. ValveKing näyttää nimittäin ainakin paperilla olevan ratkaisevasti parempi. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Country Larry 22.09.2005 16:54:57 | |
---|
Saa nähdä paljonko käytetyistä Classic kolmekymppisistä sen jälkeen pyydetään. ValveKing näyttää nimittäin ainakin paperilla olevan ratkaisevasti parempi. Musta tuntuu, että ValveKing on rokimpi peli kuin Classic, josta on muuten tulossa uusi painos. Muutokset on lähinnä kosmeettisia, joten eiköhän ainakin Peaveyllä luoteta sen menestykseen jatkossakin. Käytettyjen Classicien hinnat saattaa kyllä romahtaa. Mielenkiintoinen ominaisuus tuo Class A - Class A/B säädin. Mutta voiko se edes toimia portaattomasti. Meikäläisen oikeustaju ei oikein anna moiselle myöden. Tietääkö joku? Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
Country Larry 24.09.2005 20:02:10 | |
---|
Eilen kävin testaamassa sekä Cratea että Laneyta, kokeilimpa huvin vuoksi vielä Mesa F-30:ä joka oli kyllä täysi susi, tai ainakin ihan vääränlainen mulle. Mesa-ajattelu on selvästi mulle aika vieras, kaikissa potikoissa on hirveän suuri alue ja hyviä asentoja aika hintsusti. Reverb oli ihan käsittämätön... huhhuh! Crate ja Laney oli aika samanlaisia, tosin Cratessa oli tuhdimpi ja tiukempi alapää, kun taas Laneyn särö oli aavistuksen hifimpi mun korville. Reverbi toimi molemmissa aika hillitysti, paitsi täysillä, jolloin se vihelsi ja ujelsi molemmissa aika hurjasti, ei tosin yhtä hurjasti kuin Mesa-esan. Testaus jäi vähän puolitiehen, kun viereen änkesi joku kaveri testaamaan säröjä. Aargh! Ja mun olisi pitänyt koittaa kuunnella pieniä nuanssieroja kahden aika samanlaisen styrkkarin välillä. Tää kaveri ei tiennyt eroa Tube Screamerin ja jonkun metallipurkin välillä. Mulla meni tosiaan vahvistimenkokeilusta ihan ilo pilallle... hehehee. Vakavasti off the topic, en nyt sano missä liikeessä olin, mutta siis Levytukussa, eikä siellä ollut yhtään Telecasteria millä testata vahvistimia. Mä olin ihan ett kamoon ja pliis. Se toi mulle jonkun Ibanezin jossa muka oli olevinaan yksikelasia, jotka sitten kuitenkin kuulosti ihan kakskelasilta. Sitt onneks se löys yhden käytetyn meksikostraton mulle ja homma rupes asettumaan, kunnes se pedaalinostaja pilas ilman... Mä olin siis ihan hei ett mitä tapahtuu, tunnelma pilalla... ;( Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |