Aihe: Jackson DKMG
1 2
luolamies
13.09.2005 20:59:39
nii just... vaan kysytääs nyt ihan topiciin liittyen, että millaista summaa olet ajatellut sijoittaa kitaraan?
no semmonen 800€
McNulty
13.09.2005 21:56:55
no semmonen 800€

Tuohon hintaan tsekkaisin myös Ibanezin, LTD:n ja Schecterin ainakin läpi. Ei välttämättä ostomielessä, mutta referenssinä ja vertailuna.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
luolamies
13.09.2005 22:04:34
ohan nuita tullu kahteltua
luopio
13.09.2005 22:05:24
no semmonen 800€

no ei se dkmg:kää huono oo tuossa hintaluokassa. Eduksi on tietysti mikäli pääset kokeilemaan jossain. Toisaalta jos olet noita japsijackosenita jo testannut niin eipä tuo paljoa niistä poikkea, hieman keskivertoa paremman tuntuinen minn mielestäni. ltd400t on myös perjaatteessa hyviä mikäli miellyttävät, minua eivät.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Muuki
10.11.2005 23:14:07
Jep, tuon tämän topicin esille jos joku vaikka sattuis jelppimään minua.

Oon tässä katellut alle 850 euron kitaroita, ja uutena olen ostamassa. Schectereitäkin tullut katseltua, mutta tuntus että ei sovi mikään noista käteen. Testausmahdollisuus on olematon Schectereissä.

Jacksonin kaula on tuttu, minä tuota MG -sarjaa olen katsellut, ja käynyt mielessä että jos sellaisen ostais ja vaihtais siihen joskus Schallerin tallan sekä mikit, jos tulee tarve. Mitä nyt olen lukenut, niin nuo kaulat sopisivat minulle, ja onhan tuontyyppinen jo ennestään tuttu. Vaan mitähän EMG HZ -mikkimallia näissä MG:läisissä käytetään? Veikkaan että kaikissa samat, mutta mitkä? Jos nyt jonkun noista ottaisin niin tuo WRMG tai DKMG.

Jepjep, alkaa vähän potuttaa tämä tilanne. Katellaan mitä joulu tuo tullessaan, liekkö edes rahaa.
Jackson on elämäntapa
slerbis
10.11.2005 23:24:45 (muokattu 10.11.2005 23:25:29)
Jep, tuon tämän topicin esille jos joku vaikka sattuis jelppimään minua.

Oon tässä katellut alle 850 euron kitaroita, ja uutena olen ostamassa. Schectereitäkin tullut katseltua, mutta tuntus että ei sovi mikään noista käteen. Testausmahdollisuus on olematon Schectereissä......

Suosittelisin kuitenkin katsastamaan käytettyjäkin. ~800 eunukilla saa jo hyviä pelejä.

esim. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=80025

Löytyy SD:n mikit, Edge Pro, MiJ
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)