Aihe: Perheenlisäystä
1 2 3 4 5
Turder
06.09.2005 22:04:02
Usein oikea (jopa lähes täydellinen) ajoitus, hyviin tarjouksiin tarttuminen, kontaktit muihin musiikki-ihmisiin, tinkaamistaito ja kesien viettäminen töissä (vaikkapa ylenmääräisen kaljanjuonnin, matkustelun jne sijaan) ovat mahdollistaneet omalla kohdallani rojujen hankkimisen. En omista autoa, en polta tupakkaa, en käy baareissa, laitan ruokani enimmäkseen itse ja pyrin suosimaan halvinta mahdollista vaihtoehtoa tuoteryhmissä, joiden kohdalla halvan ja kalliin välillä ei ole käytännön kannalta eroa. Pienistä puroista kasvaa iso virta. Katson olevani säästeliäs, mutten mikään nihilisti.

Ei siinä minusta mitään kummallista ole, että sitten on vastapainoksi varaa palkita itsensä mukavilla soittopeleillä.

Jokainen käyttää rahat kuten parhaaksen näkee. Röökit&baarit vie ihmisitä ihan hirveästi rahaa, antavat hetkellistä iloa ja sitten ihmetellään kun on tili tyhjä. Auto on toisille välttämätön ja näin ollen toisilla on autoon liittyvät kustannukset ymmärrettäviä. Väitän, että yhdestä huippu kitarasta on enemmän iloa kuin esim. kymmenestä baari-illasta ja viidestä kartongista tupakkaa. Aika samat prinsiipit on mullakin rahan&kulutuksen suhteen ja ei tarvitse olla matti kukkarossa. Eipä mulla kyllä olekaan tuollaista arsenaalia! :) Et ole muuten Jucciz hankkinut akustisia skittoja?
Q: What do you get when you play a country song backwards?
A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back...
Super-Jari
06.09.2005 22:04:20
Miten muuten teet keikkojen kanssa? Et kai koko arsenaalia ota mukaan vai otatko fiiliksen mukaan?
Leper Messiah
06.09.2005 22:05:22
... ja pyrin suosimaan halvinta mahdollista vaihtoehtoa tuoteryhmissä, joiden kohdalla halvan ja kalliin välillä ei ole käytännön kannalta eroa.

sanoo gibsonin les paulin ja fender stratocasterin omistaja...

nojoo, vittuilu sikseen. komeita pelejä.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
rockitsb
06.09.2005 22:07:19
Mulla tämä tänään viikon ikäinen perheenlisäys nukkuu suu mutrulla tyytyväisenä maha täynnä tossa sylissä ;

Onnea!

Se les pooli on vaan kitara.
"RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5
Jucciz
06.09.2005 22:07:26 (muokattu 06.09.2005 22:09:13)
Miten muuten teet keikkojen kanssa? Et kai koko arsenaalia ota mukaan vai otatko fiiliksen mukaan?

Turvakytkimen keikoilla kulkee mukana yksi nuppi - yleensä Orange, kaappi, fiiliksestä riippuen pari-kolme kitaraa, pedaalit ja säläcase (piuhat, muuntajat, keinokuorma ja muut tarvikkeet).

Tulevasta en tiedä, kuusi keikkaa on jäljellä ja sen jälkeen (eli ensi kuun alusta) puhaltavat uudet tuulet.. toivottavasti. Tahtoisin hyvän ja monipuolisen bändin ja siihen ennakkoluulottomia ja kokeilunhaluisia muusikoita. Toivottavasti en vaadi liikoja.

Et ole muuten Jucciz hankkinut akustisia skittoja?

Kun nyt jonain päivänä saisi edes tuon sähköisen jollain tapaa hanskaan niin uskaltaisi koittaa jotain muutakin. Kyllä itse asiassa reilu vuosi sitten oli kova Martin-kuume, olin aika lähellä ostaa jonkinlaisen teräskielisen, mutta se meni vähän ohi. Onhan semmoista kiva rämpyttää aina välillä, mutta pohjimmiltani koen olevani kuitenkin ensisijaisesti sähkökitaristi, jos nyt joku soitin pitää muiden yläpuolelle nostaa.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Ben_D
06.09.2005 22:08:56

Tahtoisin hyvän ja monipuolisen bändin ja siihen ennakkoluulottomia ja kokeilunhaluisia muusikoita. Toivottavasti en vaadi liikoja.

lähetä mailia rotten soundille
apenaattori
06.09.2005 22:09:27
http://jucciz.com/kuvia/g3/perhepotretti2.jpg

Tuo voisi olla mulle vähän samanlainen kuin leikkinurkkaukset lapsille ravintoloissa. :-D
Go ahead, punk, make my day!
Super-Jari
06.09.2005 22:10:07
lähetä mailia rotten soundille

Tuskin nekään tietää mistä etsiä.
Ben_D
06.09.2005 22:10:51

Tuskin nekään tietää mistä etsiä.

mutta he ovat oikein mukawa tanssi -ja soitinorkesteri
J.Hollström
06.09.2005 22:13:57
Ei voi muuta kuin ihastella. Toi Les Paul on todella siisti ja P90:set kruunaa paketin. Eikä tuo nuppikaan paljoo tossa rinnalla kalpene. Hienot on vermeet, huolisin itsellenikin. Onneksi olkoon!
Explorer
06.09.2005 22:15:26
Tahtoisin hyvän ja monipuolisen bändin ja siihen ennakkoluulottomia ja kokeilunhaluisia muusikoita.

Jotka eivät ilmeisesti kuitenkaan saa käyttää esim. digitaalisesti mallintavia äänilähteitä, aktiivielektroniikkaa soittimissaan eikä mahd. toisella kitaristilla saa olla floikkaa kitaroissaan? Sarkasmia.
Interstellar overdrive.
RHirvela
06.09.2005 22:17:35
Vaikka itekki tuli hyvin kaikkea kesän aikana ostettua, nii kyllä sää silti voisit tuon 335:n mulle luovuttaa :)
Pehkunajjuutas!
Jucciz
06.09.2005 22:18:01 (muokattu 06.09.2005 22:25:40)
Jotka eivät ilmeisesti kuitenkaan saa käyttää esim. digitaalisesti mallintavia äänilähteitä, aktiivielektroniikkaa soittimissaan eikä mahd. toisella kitaristilla saa olla floikkaa kitaroissaan? Sarkasmia.

Periaatteessa näin, mutta hyvän asian puolesta olen tarvittaessa valmis hieman joustamaan oikeista mielipiteistäni. :)
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Artist
06.09.2005 22:21:18
Wau! LP on hieno, tulee ihan mieleen Mike Nessin LP, mutta en tiedä onko se Deluxe, ja siinä on tarroja. :)

Bandmaster on myös oikein oivalta vaikuttava peli.

Tämmöisten näkeminen ihan vaan kuvissakin pistää kyllä miettimään töiden hankkimista ja hieman säästeliäämpää elämäntyyliä.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! *Bella Italia #10*
Kimmo72
06.09.2005 22:35:47
Ihan tyhmää olla noin paljo kamoja..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Ben_D
06.09.2005 22:37:31

noniinon munkin mielestä
Super-Jari
06.09.2005 22:38:17

Oletpa hassu, herra muutama-ibanez.
Kimmo72
06.09.2005 22:56:15
Oletpa hassu, herra muutama-ibanez.

Koitin olla kovin ironinen..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Puavali
06.09.2005 23:12:12
Hyv'lt' n'ytt'', hyv'lt' kuulostaa. Jatkakaa!
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Jag
06.09.2005 23:15:05

Usein oikea (jopa lähes täydellinen) ajoitus, hyviin tarjouksiin tarttuminen, kontaktit muihin musiikki-ihmisiin, tinkaamistaito ja kesien viettäminen töissä (vaikkapa ylenmääräisen kaljanjuonnin, matkustelun jne sijaan) ovat mahdollistaneet omalla kohdallani rojujen hankkimisen. En omista autoa, en polta tupakkaa, en käy baareissa, laitan ruokani enimmäkseen itse ja pyrin suosimaan halvinta mahdollista vaihtoehtoa tuoteryhmissä, joiden kohdalla halvan ja kalliin välillä ei ole käytännön kannalta eroa. Pienistä puroista kasvaa iso virta. Katson olevani säästeliäs, mutten mikään nihilisti.

eli sulla ei ole elämää -hoho

eikun oikeasti arvostan tota. Kukin tallaa tavallaa. Pitkän säästölinjan tuloksena on kiva pidellä jotain uutta Gibsonia kädessään. (tai ainaskin luulisin).
Mutta olipahan ihan pirun komeita vermeitä :-)
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)