Ben_D 07.09.2005 09:54:09 | |
---|
hei BEN! Pistäs joku Savage clippi joka sun mielestä saavuttaa mun haluaman löysyystason. :) Joo...tällä viikolla ei ehdi, mutta jos ens viikolla kävis raapaseen. pystyykö Savage tähän: (tehty Amplitubella...) www.zilakka.com/mp3/JannenOmat/Crushing.mp3 tai tähän: Krank Revolution http://www.krankamps.com/audio/loGain.mp3 Toi Krank on järkyttävän kuulonen, mutta ylempi on hyvä. Kyllä mä luulen, että Savage pystyy, mutta se vaatii säätämistä..hiki tulee.. |
januszian 07.09.2005 11:04:31 | |
---|
Toi Krank on järkyttävän kuulonen - Ite oot. :) no, kaikille oman maun mukaan. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |
Ben_D 07.09.2005 11:14:32 | |
---|
- Ite oot. :) no, kaikille oman maun mukaan. Just ehkä tän takia en syttynyt koko Krankiin Revolution nuppia testattuani. Tässä on joku häiritsevä ominaissoundi samoin kun Mesan Rectoissa. Tätä ominaissoundia ei saa nappeja kääntelemällä veks. |
januszian 07.09.2005 17:45:36 (muokattu 07.09.2005 17:45:45) | |
---|
mä oon huomannu et ENGLeissä on myös erittäin paljon se "ominais" saundi. Ja muhun se ei taas iske. Tai Powerball on siisti vehje mut vähän häiritsee se ENGL-tekijä tossa. Mut mä diggaanki Bigfatloosebottom-tyypeistä. :) "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Ben_D 07.09.2005 17:54:55 (muokattu 07.09.2005 17:56:45) | |
---|
mä oon huomannu et ENGLeissä on myös erittäin paljon se "ominais" saundi. Ja muhun se ei taas iske. Tai Powerball on siisti vehje mut vähän häiritsee se ENGL-tekijä tossa. Mut mä diggaanki Bigfatloosebottom-tyypeistä. :) Juu, mutta Rectoissa se ominaissoundi paistaa MUN mielestä läpi kun Hangon keksi. |
85423321 07.09.2005 18:29:51 (muokattu 07.09.2005 18:30:06) | |
---|
Kyllä saksalainen tekee hyvän vahvarin. Engl, Framus, Hughes & Kettner, nuohan ovat kaikki saksalaisia? Ja se Bogner tyyppikin on alkujaan saksasta. |
januszian 07.09.2005 18:47:13 | |
---|
Joo, no se mua jännittääkin et onks toi Framus sitte pitemmän aikaa sitä kuunneltua liian "Saksalaisen" kuulonen. :) ENGL ja Diezel on siitä hyviä esimerkkejä. Semmonen liian tiukka ylämiddlekäs saundi. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Ben_D 07.09.2005 18:48:40 | |
---|
Joo, no se mua jännittääkin et onks toi Framus sitte pitemmän aikaa sitä kuunneltua liian "Saksalaisen" kuulonen. :) ENGL ja Diezel on siitä hyviä esimerkkejä. Semmonen liian tiukka ylämiddlekäs saundi. Kaikissa ENGL:säkö? |
januszian 07.09.2005 19:10:12 | |
---|
No empä oo kaikkia ENGLejä kokeillu mutta ainaki 530 etusessa, Powerballissa ja Screamerissa on hyvin "ENGL" meininki. No, ei tietysti saisi yleistää. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
p_ofony 08.09.2005 10:09:22 | |
---|
En tiedä onko Framuksessa "saksalainen" soundi, mutta ENGL:it ja Framukset ainakin poikkeaa soundillisesti toisistaan todella paljon. Minä en ole ainakaan koskaan saanu Powerballista ulos minun korvaa miellyttävää soundia, se on ollut "ihan ok" mutta ei sen parempi. Framus taas vakuutti ensi nuoteilta. se sävellys taito, ei se tilutus... |
Ben_D 08.09.2005 10:14:00 (muokattu 08.09.2005 14:55:53) | |
---|
Minä en ole ainakaan koskaan saanu Powerballista ulos minun korvaa miellyttävää soundia, se on ollut "ihan ok" mutta ei sen parempi. Framus taas vakuutti ensi nuoteilta. Mulla oli vähän sama homma Powerballin kanssa. Tulipahan kokeiltua. Kyse ei ole siitä, etteikö PBall olisi hyvä vahvistin. Ei vaan ollut sitten loppujenlopuksi itselle sopiva. Yksi syy oli tietysti se nappiviidakko, mutta tällä hetkellä se on vielä pahempi ton Savagen kanssa. |
RandomHero 08.09.2005 14:38:39 | |
---|
Mutta sehän juuri se ENGL:in juttu on se oma saundi joka on muuten aivan saatanan hyvä. Ei se oo hyvä jos kaikki vaffarit yrittää kuulostaa Marshalleilta. Framuksia en oo koskaan testannu mutta veikkaanpa oivaksi vahvistimeksi. Luottamus saksalaisia kohtaan on noussut aivan uusiin sfääreihin hughess&kettnerien ja erityisesti englien ansiosta. GO saksa GO! |
Terry Pantheras 09.09.2005 08:25:07 | |
---|
Kävinpäs sitten testaamassa Framuksen Dragonin ja voi helevetti miten kolahti 2-kanava! Ihan kuin joku turbo-ahdettu Marshall ja steroideilla pumpattu pussipiru... Tajusin mikrosekunnissa, että tämä on se minun juttu. Puhdas kanava oli kans tosi hyvä, tuli vähän ehkä mieleen Fenderin Blackface, eli meikäläisen lemppari kliini-osasto. 3-kanava jätti ehkä hitusen kylmäksi, mutta ehkä se tuntui siltä 2-kanavan hekuman jälkeen, kun sen luonne muuttuu niin paljon. Mutta tämä taitaa olla minun tuleva vahvistin, voi voi... "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
Ben_D 09.09.2005 08:41:23 | |
---|
Kävinpäs sitten testaamassa Framuksen Dragonin ja voi helevetti miten kolahti 2-kanava! Ihan kuin joku turbo-ahdettu Marshall ja steroideilla pumpattu pussipiru... Tajusin mikrosekunnissa, että tämä on se minun juttu. Puhdas kanava oli kans tosi hyvä, tuli vähän ehkä mieleen Fenderin Blackface, eli meikäläisen lemppari kliini-osasto. 3-kanava jätti ehkä hitusen kylmäksi, mutta ehkä se tuntui siltä 2-kanavan hekuman jälkeen, kun sen luonne muuttuu niin paljon. Mutta tämä taitaa olla minun tuleva vahvistin, voi voi... 1 kappale Krankkeja myytävänä. |
-K- 09.09.2005 08:41:55 | |
---|
Arhg, älkää nyt kaikki dragonia hommatko ! Tunnen itseni hyväksikäytetyksi. No voipa ainakin kehuskella aloittaneensa mnetin Dragon-nuppi, sekä CS212-kaappitrendit =P. Ei suotta elämys. |
Ben_D 09.09.2005 08:43:46 | |
---|
Arhg, älkää nyt kaikki dragonia hommatko ! Tunnen itseni hyväksikäytetyksi. No voipa ainakin kehuskella aloittaneensa mnetin Dragon-nuppi, sekä CS212-kaappitrendit =P. Mikä se sellanen trendi on? |
-K- 09.09.2005 08:45:55 | |
---|
Mikä se sellanen trendi on? se on niinq, että kaikki on että niinq että wau, dragon niinq ihqd44.
...Nojoo jos ihan tosissaan ollaan niin onhan tuo kyllä niin hyvä vahvistin että ei ihmekkään että alkaa ihmisiä kiinnostamaan, upea särö ja nätti puhdas. Ei suotta elämys. |
Terry Pantheras 09.09.2005 09:00:04 | |
---|
1 kappale Krankkeja myytävänä. Heheh... Suattaapi olla. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
-K- 09.09.2005 09:03:24 | |
---|
Heheh... Suattaapi olla. Kohta rupeaa pikaviestiä pukkaan: "Myytkö 900e ? kiire " Ei suotta elämys. |
Terry Pantheras 09.09.2005 09:04:55 | |
---|
Arhg, älkää nyt kaikki dragonia hommatko ! Tunnen itseni hyväksikäytetyksi. No voipa ainakin kehuskella aloittaneensa mnetin Dragon-nuppi, sekä CS212-kaappitrendit =P. Aijaa, no emmie sit sitä osta! ;) "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |