Aihe: Line 6 - Verbzilla
1 2
Kapane
06.09.2005 18:47:52

Sinänsä tuo Line6 roto ei tipahda lainkaan huonoon väliin, epäilyttää vaan sen dual-action kytkimen toiminta. Keikalla kuitenkin pienessä maistissa onnistuu aina painaan koko efektin pois päältä kun haluaisikin väbätyksen hitaammaksi tahi nopeammaksi. Taidan antaa kaljan ratkaista ja luottaa joko rocktroniin (jossa erillinen kytkin fast/rate väbälle) tai sitten dunlopiin jossa voi kiikulla hanskata tuota nopeutta.

Tuo dual action nappi on ainakin tremolossa noista speduista. Onko kellään kokemusta?
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Öyvind
06.09.2005 19:09:31
mitäköhän tuo palikka tulee kustantamaan?
Explorer
06.09.2005 19:25:37
Tuo dual action nappi on ainakin tremolossa noista speduista. Onko kellään kokemusta?

Se on myös echoparkissa (delay). Toimii hyvin.
Interstellar overdrive.
McNulty
06.09.2005 20:19:15
Se on myös echoparkissa (delay). Toimii hyvin.

hyvä kuulla... tuo roto-machine on nyt todella vahvoilla. Sellainen se varmaan pitää hommata kunhan niitä saa. (jollei maksa maltaita). Muussa tapauksessa Dunlop Rotovibe.

Tap-Tremolo on toinen joka siirtyy hankintalistalle myöskin.
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Öyvind
06.09.2005 22:20:38
mitäköhän tuo palikka tulee kustantamaan?

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-185193.html

auts.
tuluppa
05.03.2006 12:01:52 (muokattu 05.03.2006 12:09:52)

Nostetaas. Kyseinen Verbzilla on alkanut kiinnostamaan allekirjoittanutta siinä määrin, että voisihan tuommoista mahdollisesti harkita. Tuommoista post-rock/tekotaidehomofiilistelysyvyyttä olisi hakusessa signaalitiehen.

Tuosta virtalähdejutusta en vaan ole täysin varma, luin huhua että vaatisi käytännössä line6:n oman muuntajan hurinoiden eliminoimiseksi? Ja sehän tarkoittaisi sitä, että virroitus täytyisi miettiä laudassa uusiksi, prkl :( Osaisko joku laitteen omistaja kenties valaista?
KIDOPPÄÄH
saastara
18.05.2006 16:13:46
Nostetaanpa jälleen..

Eli siis, käyttäjäkokemuksia kyseisestä pelistä. Hypetystä on tullut paljon luettua mutta olisi kiva kuulla ihan oikeitakin kokemuksia..
Lisää middleä.
saastara
18.05.2006 17:50:31
..kukaan.. .. .. ? :'(
Lisää middleä.
joukov
18.05.2006 19:40:05
penatuna -nimimerkillä on Verbzilla, kysäse siltä.
saastara
18.05.2006 21:52:14
Kuulostaa kohtalokkaalta.. :'(
Lisää middleä.
penatuna
19.05.2006 14:41:58
Joo, verbzilla löytyy kotoa, ja tyytyväinen olen laitteen reverbeihin ollut. Minulla on line6:en oma virtalähde ja ainakin tämän kanssa täysin äänetön(toisin kuin esim. holy grail, joka oli aikoinaan kokeilussa. Musta liikaakin eri kaikuja tässä(esim. tile), mutta tämä vain tämmöisen yksinkertaisen kitaristin mielipide. Jousikaiku(spring) samaa tasoa kuin holy grailissa. Tässä nopea vilkaisu:

+ Hyvät kaiut
+ Säätövaraa riittävästi ja säädöt melko musikaalisia
+ Häiriöttömyys(ainakin omalla virtalähteellä)
+ '63-spring toimii hyvin rautalankaa tms. Pääsen muuten aitoakin koittamaan pikapuoliin, joten A/B-testi pitää tehdä.

- Nappulat pieniä ja heppoisen oloisia. Voi kun tämä olisi tehty hiukan isompaa boksiin.
- Eri vaihtoehdoista johtuen esim. keikalla nopeasti ohjelman valkkaaminen työlästä.

Siis hyvä ja käyttökelpoinen peli.
saastara
19.05.2006 14:58:00
Hitto vie, minua on alkanut tuommoinen Verbzilla hotsittamaan.. Ennen kaikkea sen cave-mallinuksen takia. Se ja volume-pedaali ---> teidejazzhinttiprogeavaruuskaiku ---> olen onnellinen. :)
Lisää middleä.
penatuna
19.05.2006 21:31:01
Itse asiassa esim. nuo cave ja plate toimivat mukavasti myös kitaran volumepotikalla. Itselläni kun nuo kädet toimivat jalkoja paremmin :) Reilusti vaan sitten aikaa matkaan...
Ziggy Bubba
19.05.2006 21:46:13

Hitto vie, minua on alkanut tuommoinen Verbzilla hotsittamaan.. Ennen kaikkea sen cave-mallinuksen takia. Se ja volume-pedaali ---> teidejazzhinttiprogeavaruuskaiku ---> olen onnellinen. :)

Samat soundit taitaa löytyä tosta mun Podi XT:stä.. Nimi on Cavernous. Ihanaa swelliä :D
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Fide
20.05.2006 10:40:18

Mulle on Verbzilla matkalla, mutta laudasta löytyy ennestään ToneCoren sarjan Tremolo. En käytä Line6:sen muuntajaa, mutta en ole kyllä suhinoita ainakaan tuon Tremolon kanssa havainnut, liekö Verbzilla poikkeava? Aika näyttää
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Fonisoul_
20.05.2006 11:17:15
Toimiikos tuossa tuo oktaavi-moodi polyfonisesti? Jos ei toimi, niin sittenhän saman asian ajaa POD XT:llä kun laittaa whammyn oktaavia ylöspäin (mix jotain 40%) ja tuon jo mainitun cavernous-kaiun.
Soul with the capital "S"...
LaXu
20.05.2006 16:16:00
Tuli noita Line6:n pedaaleita testattua joskus DLX Musicissa Voxin AC30CC:n kautta ja minusta ainakin se Echo Park söi soundia..tummeni selvästi. Tiedä sitten johtuiko tuo asetuksista vai siitä, että ketjussa oli efektejä useampikin. Joka tapauksessa vastaavaa en huomannut esim. Digitechin Digidelaylla tai Digiverbilla, joskin niissä kyllä oli aika heppoisen oloiset potikat ja vähän hoopot soundivaihtoehdot.
"Walking the fine line between bacon and Christian."

Ostetaan Fender Deluxe Wide nahkahihna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)