Gabe 23.08.2013 22:31:51 | |
---|
Morri: Nykyisellä CS:llä tulee soitettua paljon enemmän kuin esim tuolla Ruokankaalla, joka nytkin siis makaa laukussaan. Pakko kysyä mielenkiinnosta että miksi näin? |
Jucciz 24.08.2013 03:14:10 | |
---|
AngieRainbow: 5E3 kummittelee mielessä. Perkeleen Jucciz! Sen miehen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, jos haluaa välttyä GAS oireilta. Mää oon tosi pahoillani. Pitäsköhän toi myydä sulle? Vakavalta vaikuttaa... ...arvioidaanpa tilannetta taas tiistaina. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
JaaGeRMaisTeR 24.08.2013 03:34:57 | |
---|
Jucciz: Mää oon tosi pahoillani. Pitäsköhän toi myydä sulle? Vakavalta vaikuttaa... ...arvioidaanpa tilannetta taas tiistaina. :) Haiskahtaa miina.. |
AngieRainbow 24.08.2013 10:08:00 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Morri 24.08.2013 15:09:20 | |
---|
Gabe: Pakko kysyä mielenkiinnosta että miksi näin? Emmää tiiä oikein... Ei R:ssä mitään vikaa luonnollisestikaan ole, mutta jotenkin toi Fenkku (ja nimenomaan tämä mun) vaan puhuttelee enemmän, ainakin tällä hetkellä. Ehkä se on se kuuluisa "mojo" mikä tuosta välittyy, josta kuulee aina puhuttavan, mutta mitä kukaan ei ole tieteellisesti kuitenkaan pystynyt todistamaan olemassa olevaksi. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
antnis 24.08.2013 15:16:19 | |
---|
Sitäpaitsi aika hiton ruma kitara tuo Ruokangas jos vertaa Stratoon Tai Teleen. |
Morri 24.08.2013 15:21:05 | |
---|
antnis: Sitäpaitsi aika hiton ruma kitara tuo Ruokangas jos vertaa Stratoon Tai Teleen. Makunsa kullakin. Laadun puolesta ei noita oikein voi verrata... Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
klobasa 24.08.2013 16:04:24 | |
---|
Minä olen viimeisen parin kuukauden aikana laittanut Uraltonen sivuilla 5E3 rakennussarjan ostoskoriin jo varmaan satoja kertaa. Ehkä jonain päivänä vielä painan "tilaa". En tarvi, mutta haluan. Sotii vaan älyttömästi sitä vastaan, että en osta mitään kamaa mitä en tarvitse. Ei haluta haalia laitteita kaapit täyteen. Erityisesti kun jälleenmyyntikin on tänä päivänä niin tuskaa. |
Gabe 24.08.2013 18:49:00 (muokattu 24.08.2013 18:49:22) | |
---|
Morri: Emmää tiiä oikein... Ei R:ssä mitään vikaa luonnollisestikaan ole, mutta jotenkin toi Fenkku (ja nimenomaan tämä mun) vaan puhuttelee enemmän, ainakin tällä hetkellä. Ehkä se on se kuuluisa "mojo" mikä tuosta välittyy, josta kuulee aina puhuttavan, mutta mitä kukaan ei ole tieteellisesti kuitenkaan pystynyt todistamaan olemassa olevaksi. Henkimaailman asioitahan nuo ovat toisinaan. Joskus ei voi yhtään mitään sille mikä kitara puhuttelee, eikä siihen aina vaikuta korkea laatu tai iso hintalappukaan. :) Kauniita ja laadukkaita kitaroitahan nuo ovat kuitenkin molemmat. |
Tawsky 24.08.2013 19:57:40 | |
---|
antnis: Sitäpaitsi aika hiton ruma kitara tuo Ruokangas jos vertaa Stratoon Tai Teleen. Mä en oo ikinä kans niistä tykännyt. Semmosia ihmevenkuloita. Vähänniinkustrato mut ei kuitenkaan. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Morri 24.08.2013 20:03:23 | |
---|
ADEHD: Mä en oo ikinä kans niistä tykännyt. Semmosia ihmevenkuloita. Vähänniinkustrato mut ei kuitenkaan. Ehkei rahat moiseen riitä... ;) Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Tawsky 24.08.2013 20:15:45 | |
---|
Morri: Ehkei rahat moiseen riitä... ;) Niimpä. Itseasiassa kaikkia minulle liian kalliit soittimet ovat yksinkertaisesti rumia. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
artal 24.08.2013 20:20:41 | |
---|
Ostakaas nyt joku pois tuo Jukcatin rakentama Blueshawk torilta ennen kuin itsehillintäni pettää. |
klobasa 24.08.2013 20:22:57 | |
---|
ADEHD: Mä en oo ikinä kans niistä tykännyt. Semmosia ihmevenkuloita. Vähänniinkustrato mut ei kuitenkaan. Vähän niinku strato, vähän niinku tele, vähän niinku les paul... Ruokankaat olisi huomattavasti mielenkiintoisempia, jos ne olisi rehellisesti vaan suoraan esikuviensa näköisiä, eikä sinnepäin. Tulee vähän fiilis, että ei osata suunnitella jotain aivan omaa, mutta ei viitsitä tehdä suoria kopioitakaan...joten tehdään jotain siitä väliltä. Itse en ole Ruokangasta nähnyt livenä, mutta eräs kitaroista ja niiden rakentamisesta ymmärtävä tuttu kertoi joskus kokeilleensa jotain Ruokankaan kitaraa ja se oli viimeistelyltään ja tatsiltaan kuulema aivan täydellinen. Totesi tosin ulkonäöstä tuota samaa mitä itsekin kirjoitin. Mielipideasioitahan nuo ulkonäkökommentit on tosin. |
Tawsky 24.08.2013 20:27:50 | |
---|
klobasa: Vähän niinku strato, vähän niinku tele, vähän niinku les paul... Ruokankaat olisi huomattavasti mielenkiintoisempia, jos ne olisi rehellisesti vaan suoraan esikuviensa näköisiä, eikä sinnepäin. Tulee vähän fiilis, että ei osata suunnitella jotain aivan omaa, mutta ei viitsitä tehdä suoria kopioitakaan...joten tehdään jotain siitä väliltä. Itse en ole Ruokangasta nähnyt livenä, mutta eräs kitaroista ja niiden rakentamisesta ymmärtävä tuttu kertoi joskus kokeilleensa jotain Ruokankaan kitaraa ja se oli viimeistelyltään ja tatsiltaan kuulema aivan täydellinen. Totesi tosin ulkonäöstä tuota samaa mitä itsekin kirjoitin. Mielipideasioitahan nuo ulkonäkökommentit on tosin. No tämä. Armeija-aikoinani näin lennostolla ilmavoima-ruokangaskepin. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd. … _10150905241428411_1930262913_n.jpg Vähän vaikea sanoa tuosta mitään. Kokeilemaan en tietenkään päässyt mutta bodyn muoto on musta aika "meh" ja loput ominaisuudet vedetty aika överiksi. Tosin tuommoisenahan se varmaan on tilattu. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
AngieRainbow 24.08.2013 20:29:26 | |
---|
klobasa: Itse en ole Ruokangasta nähnyt livenä Ehkä tosiaan kannattaisi edes nähdä livenä ennen kuin muodostaa kovin jyrkkiä mielipiteitä ;) Itse olen nähnyt ja jopa soittanutkin. Mulle jäi kyllä Ruokankaan VSOP:stä fiilisi, että se on ihan oma juttunsa, minkä vuoksi siitä tykkäsinkin. Kitara oli totta kai huippu laadukas, mutta ei se mun mielestä yrittänyt olla mitään. Oli oma itsensä ja hyvä sellaisenaan. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
antnis 24.08.2013 21:22:41 | |
---|
Mojo Grande on nätti vaikka siinä onkin ruma lapa. VSOP ei ole nätti. So what? |
klobasa 24.08.2013 21:27:16 (muokattu 24.08.2013 21:27:43) | |
---|
AngieRainbow: Ehkä tosiaan kannattaisi edes nähdä livenä ennen kuin muodostaa kovin jyrkkiä mielipiteitä ;) En epäile yhtään etteikö olisi loistavia (ja minun taidoille aivan liian hyviä) soittimia, mutta kyllä minä visuaalisena ihmisenä osaan sanoa valokuvan perusteella pomminvarman mielipiteeni miellyttääkö muotoilu vai ei ;) |
Muovinen 24.08.2013 21:34:58 | |
---|
ADEHD: No tämä. Armeija-aikoinani näin lennostolla ilmavoima-ruokangaskepin. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd. … _10150905241428411_1930262913_n.jpg Ruokangasta tilaa rahamiehet ja ne haluaa niihin kaiken mahdollisen bling blingin. Niinpä aika monesta niistä tulee aivan kaamean näköisiä. Laatu, soundi ja soittotuntuma niissä on varmasti aina kohdallaan. Ikävä kyllä en ole päässyt moista testaamaan, nähnyt olen livenä. |
krk 24.08.2013 22:13:20 (muokattu 24.08.2013 22:21:17) | |
---|
Tai no joopa joo... - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |