Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 597 98 99 100 101419 420 421 422 423
ÄrGee
11.08.2016 05:31:31
Kello kolmelta aamuyöstä tuli päähänpisto, että hankimpa PayPal -tunnukset. Sen jälkeen ostin TSE audio X50 mallintavan softan sähkökitaralle. Ehkä paras ostos tänä vuonna jos kaikkia tänä vuonna pyöriteltyjä Ibanezeja ei lasketa :)

Hakkaa Biasit sun muut aivan 100-0. IR-loader sisältää monia hyviä ominaisuuksia mitä en ole muualla nähnyt. Overloud TH3:sen kanssa guitar appsien kärkikastia aivan varmasti.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
mpekkanen
12.08.2016 00:08:17
Lähdin torstaina Lahdesta hakemaan Schecter C-7 Blackjack kitaraa ja nyt on sellainen. Tänä vuonna on kolme sähkökitaraa myyty ja tämä onkin ainoa sähkökitara, joka on siis tänä vuonna ostettu. Varsin hyvältä tuntuu ainakin ensivaikutelma ja kaupat sujui muutenkin hyvin, mukavan kaverin kanssa :)
arppah8
12.08.2016 16:50:06

tender.insanity: Mulla on kaiku/modulaatiopuoleen Zoom MS70CDR. Mahtava pikku boksi täynnä hyviä soundeja. On mulla myös MS50G jota sitten usein ajelee ennen vahvaria erilaisten säröjen ja boostien muodossa. Molemmista löytyy noise gatet ja EQ:t ja kaikkea pikkuista hyödyllistä. Mutta 70CDR on kova :-)

Mulla on tämä myös kakkoslaudassa. On tosiaan mainio tämäkin, saa vielä sooloihin volaboostin kun käyttää yhtenä palikkana line selector-mallinnusta ja siitä toinen "looppi" vähän lujemmalle. Siinä mulla on soolodilsa ja reverb samalla.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
tsim
12.08.2016 23:02:24
Klobasan jutun perusteella tilasin Jensen P10R-F Uraltonelta. Ajattelin testata sitä Princeton Reverb 65:ssa. Ei se alkuperäinenkään C10R huono ole, kun on jo vähän sisäänsoitettu.
Antsa Lipsanen
13.08.2016 00:11:17
No piti olla nyt rauhallisesti hankintojen suhteen. Siksi tai siitä huolimatta tutkintaan saapui Wamplerin PlexiDrive Deluxe, Analogmanin KOT ja Weehbon JCM Drive LTD edition. Yritänpä olla taas hetken siivosti...
Laulava Kylätohtori
13.08.2016 00:18:01
Antsa Lipsanen: No piti olla nyt rauhallisesti hankintojen suhteen. Siksi tai siitä huolimatta tutkintaan saapui Wamplerin PlexiDrive Deluxe, Analogmanin KOT ja Weehbon JCM Drive LTD edition. Yritänpä olla taas hetken siivosti...

No onks toi King kingi? Sehän maksaa huisin kasan rahaa - ainakin muistaakseni...
They pass too much electricity. -SRV
Antsa Lipsanen
13.08.2016 09:23:21
Laulava Kylätohtori: No onks toi King kingi? Sehän maksaa huisin kasan rahaa - ainakin muistaakseni...

Harmillisen vähän on ollut aikaa testata, koska ollut kaikkea hässäkkää. Ensi vaikutelma kuitenkin muikea ja tänään selviää pedaalin keikkakunto. Joko nyt alkaisi helpottaa:)?
ahautanen
14.08.2016 00:34:01

Aamulla kun heräsin en tienny että multa puuttuu SG standard no nyt semmonen löytyy.

Tällä viikolla tullu myös Boss FV500H volume/exp spedu ja Polytune mini2. Muuten syksyä odotellessa tuli hommattua JHS AT1 niin ja MXR carbon copy kun sattui torilla olemaan halvalla.
"Mennään nyt soittamaan ku on nää soittimetki hankittu"
machinehead72
14.08.2016 11:30:28
Löysin _kirpparilta_ Korgin Pitchblackin 30e. Kyllä hymyilytti! Varsinkin kun tuollaista jo jonkin aikaa katsellut ja lattia tunerille ollut tarvetta jo jonkin aikaa.. Paikallisessa 79e;)
https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia!
nakedzen
14.08.2016 17:40:33
Shure Super 55 Deluxe. Hyvin pelittää ördämetallivokaaleissa. Ja näyttää hienolta lavalla.
Shredator
14.08.2016 18:44:51

Mad Professorin SHOD...nyt viidettä kertaa :D
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
kihtaristi
14.08.2016 21:38:52
Antsa Lipsanen: Harmillisen vähän on ollut aikaa testata, koska ollut kaikkea hässäkkää. Ensi vaikutelma kuitenkin muikea ja tänään selviää pedaalin keikkakunto. Joko nyt alkaisi helpottaa:)?

Olikos pedaalilla kova kaikkakunto? Osaatko sanoa tuosta sun pedaalista, että mikä versio se on gainiltaan.. Oon joskus tuolta Amerikan foorumeilta lukenut, että noita on eri gain asteilla. Tuo on taas yksi niistä säröistä mikä houkuttaisi hypen takia koittaa, mutta sitten kun noitten omien kanssa puljaa, niin tajuaa ettei oikeasti tarvi mitään uutta.
Antsa Lipsanen
15.08.2016 07:46:01
kihtaristi: Olikos pedaalilla kova kaikkakunto? Osaatko sanoa tuosta sun pedaalista, että mikä versio se on gainiltaan.. Oon joskus tuolta Amerikan foorumeilta lukenut, että noita on eri gain asteilla. Tuo on taas yksi niistä säröistä mikä houkuttaisi hypen takia koittaa, mutta sitten kun noitten omien kanssa puljaa, niin tajuaa ettei oikeasti tarvi mitään uutta.

No nyt on testattu. Oli loistava peli isommallakin volyymilla ja jäi muut säristimet astelematta ihan noin niin kuin huomaamatta. Kitaran volapotikalla ja tatsilla pystyi operoimaan juurikin mainiosti. Kyseinen versio on high gain molemmissa kanavissa. Tai higher gain, kuten valmistaja itse kertoo. Sisällä olevilla kytkimillä voi kummankin kanavan asettaa joko clean, overdrive tai distortion moodiin. Nyt oli tehdasasetuksilla, eli oikeanpuoleinen OD-tilassa ja vasempi Clean-tilassa. Täytyy testata tarkemmin muitakin kombinaatioita.

Olen toistaiseksi hyvin vakuuttunut ao. vermeen toiminnasta ja käyttäytymisestä.
Laulava Kylätohtori
15.08.2016 11:07:55 (muokattu 15.08.2016 11:09:01)
Antsa Lipsanen: No nyt on testattu. Oli loistava peli isommallakin volyymilla ja jäi muut säristimet astelematta ihan noin niin kuin huomaamatta. Kitaran volapotikalla ja tatsilla pystyi operoimaan juurikin mainiosti. Kyseinen versio on high gain molemmissa kanavissa. Tai higher gain, kuten valmistaja itse kertoo. Sisällä olevilla kytkimillä voi kummankin kanavan asettaa joko clean, overdrive tai distortion moodiin. Nyt oli tehdasasetuksilla, eli oikeanpuoleinen OD-tilassa ja vasempi Clean-tilassa. Täytyy testata tarkemmin muitakin kombinaatioita.

Olen toistaiseksi hyvin vakuuttunut ao. vermeen toiminnasta ja käyttäytymisestä.

Samalla, kun kerrot tuota, niin pistän kädet korville ja huudan en osta mitään en osta mitään en osta mitään...

Enkä myöskään osta, enkä ole ostanut kuukausiin, mutta mielenkiintoiselta peliltä kuulostaa. Toisaalta olen huomannut, että polkematta ne jää parhaatkin od-spedut, joten visainta on unohtaa ostohommat suosiolla...

Shredator: Mad Professorin SHOD...nyt viidettä kertaa :D

Ennen joulua kuudetta kertaa? :D
They pass too much electricity. -SRV
Shredator
15.08.2016 12:30:57

Laulava Kylätohtori:

Ennen joulua kuudetta kertaa? :D

Hyvin mahdollista :D Onhan tämä hyvä, mutta aina tässä jokin...katotaan nytten.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
pliksu
16.08.2016 08:06:34
Seymour Duncanin Jerry Donahue Alnico II -mikin erään telen tallaan. Toimii kuten pitää, on täyteläinen eikä piikitä korvaan.

Ja sitten ostin newschool '52 AVRI Telen. Olen vanhempaa mallia tuollaisen omistanut ja minkään kaman myymistä en ole niin paljoa jälkikäteen katunut.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Attew
17.08.2016 16:37:21

Cioks Adam Link tuli taloon. Kyllä huomasi eron varsinkin tuon Ampeg Scrambler -kloonin kanssa eron aiempaan onespottiin. Joyon Vintage overdrive on tosiaan matkalla jäsen iec:ltä vielä. Meinasin ostaa tänään myös PedalTrain Metro 16 laudan, mutten raaskinut kun en ole ihan varma vielä mitä haluan lautaan. Nykyisen bändin kanssa en tarttis kun 4 pedaalia ja Peaveyn footswitchin, mutta toisaalta mietin että kai sitä kannattais laittaa kaikki pedaalit mitä yleensä tulee käytettyä samaan lautaan. Tässä tapauksessa footswitch taas jäisi pois. Sääh.
Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti.
Haeroe
18.08.2016 12:28:38

Dilsa piti vaihtaa. TC:n Flashback X4 vaihtui Boss DD-500:aan. Tarkoitus oli saada vähän enemmän ambient-soundeja. Parin illan kokeilujen perusteella olisi pitänyt sitten kuitenkin investoida satanen lisää ja ostaa Strymonin Timeline.

On tuo DD-500 kuitenkin inspiroiva peli. Erityisesti Echoplex-matkinta sai soittoon aivan uusia ajatuksia. Perusdilsasaundit tietysti ovat taattua laatua eli sain paljon lisää TC:hen nähden, vaikka aivan sitä lopullista tavoitetta ei saavutettukaan.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
jarkki
18.08.2016 12:32:41
Paljon on tässä/edellisessä kuussa tapahtunut. Ostin Blackstar Fly3 Stereo, Mesa Boogie Express 5:50, Squier Classic Viben Mxr delay, Charvel so-cal sekä MEK TD-1. Myin/vaihdoin Gibson Studio, Whampler plexi, Wheebo plexi drive, HoTone Purple Wing, HoTone British Invasion, Blackstar 4*8" kaappi, Blackstart Metal ht-1. Hyvin on kauppa käynyt ja myynnissä on nyt vain Squier Bullet Strato. Yllätys oli että Mesa olikin luonteeltaan täysin erilainen kuin etukäteen kuvittelin. Todella hyvät cleanit tosta irtoaa.
Khassera
18.08.2016 22:04:22
Ostin ikioman leipälapiokitaran josta en luovu ikinä.
Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)