Vetehinen 20.08.2013 21:14:44 (muokattu 20.08.2013 21:15:52) | |
---|
Mun eka vahvistin vuosina 92-97 oli Fenderin putkicombo eikä sen jälkeen oo mieli tehny. ;) |
M4ss3 m/ 20.08.2013 21:16:06 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Stratot hurisee. Korjattu'd musta ripulihevikitara |
Jucciz 20.08.2013 23:03:49 | |
---|
Ihan varovainen kiinnostus Strymon Flint:iä kohtaan. Oisko tuosta keikkauskottavaksi jousikaiuksi+tremoloksi? Etenkin tuo kaikupuoli kiinnostaa - tai onko muita varteenotettavia hyvälaatuisia kaikuja pedaalimallisena? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
AngieRainbow 20.08.2013 23:41:39 (muokattu 20.08.2013 23:41:49) | |
---|
Jucciz: Ihan varovainen kiinnostus Strymon Flint:iä kohtaan. Oisko tuosta keikkauskottavaksi jousikaiuksi+tremoloksi? Etenkin tuo kaikupuoli kiinnostaa - tai onko muita varteenotettavia hyvälaatuisia kaikuja pedaalimallisena? Tossa näköjään kaveri myy juurikin tuota minun vanhaa pedaalia: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=779917 Itse ainakin tykkäsin. Ehkä kekehe voi sanoa, mitä mieltä itse on siitä. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
antnis 20.08.2013 23:49:24 (muokattu 21.08.2013 09:52:50) | |
---|
Flintissä on hyvä reverpi. Verrattiin rinnakkain mun Princeton RI:n jousikaikuun eikä juuri mitään eroa. |
Laulava Kylätohtori 21.08.2013 08:59:57 | |
---|
AngieRainbow: Tossa näköjään kaveri myy juurikin tuota minun vanhaa pedaalia: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=779917 Itse ainakin tykkäsin. Ehkä kekehe voi sanoa, mitä mieltä itse on siitä. Olen tätä jo muutamia viikkoja himoinnut, mutta raha pistää edelleen vastaan. Pitäisi varmaan pistää taas pedaalia torille.. Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 21.08.2013 09:09:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olen tätä jo muutamia viikkoja himoinnut, mutta raha pistää edelleen vastaan. Pitäisi varmaan pistää taas pedaalia torille.. Se on muuten ikävää kun niinkin arkipäiväinen asia kuin raha rajoittaa aina näitä hankintoja. :( Omakin ostoslista on vielä niin pitkä että pahaa tekee.. mistään ei kuitenkaan viitsisi luopua. |
B-P Music 22.08.2013 12:53:50 | |
---|
AngieRainbow: Tossa näköjään kaveri myy juurikin tuota minun vanhaa pedaalia: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=779917 Itse ainakin tykkäsin. Ehkä kekehe voi sanoa, mitä mieltä itse on siitä. Miten mä muistelen, että myin ton pedaalin juuri kekehelle muutama vuosi sitten.. No, ihan sama kuka myi, hyvä pedaali joka tapauksessa. Meinasin ostaa sen juuri takaisin, mutta meninkin ostamaan G-systemin. Vähän taas budjetti paukkui. ;) |
jyrkalt 22.08.2013 13:57:05 | |
---|
Jucciz: Ihan varovainen kiinnostus Strymon Flint:iä kohtaan. Oisko tuosta keikkauskottavaksi jousikaiuksi+tremoloksi? Etenkin tuo kaikupuoli kiinnostaa - tai onko muita varteenotettavia hyvälaatuisia kaikuja pedaalimallisena? En tiä sitte onko ihan sellanen kaiku mitä haeskelet vaan itse sain eilen tuon Mad Professorin SSRn. Reverb sinänäsä ei ole ollu mulle ikinä mitenkään inspiroiva efekti mutta tuon uuden kanssa on kyllä melkoisen kuumottava soitella. Kannattaa ainakin kurkkia pedaalista tuben esittelyjä. Muutama ihan hienokin sellainen on olemassa. Vaiks toi... https://www.youtube.com/watch?v=FgUkQnI3SeM Does Marcellus Wallace look like a bitch?! |
Numb 22.08.2013 14:25:42 | |
---|
Matamp King Street Major. Enkä mä ole edes varma tekisikö se sitä mitä sen pitäis tehdä, ainakaan sillain kun sen pitäis tehdä sitä mitä se tekee. Testailin tossa nimittäin Matampin 1224 MkII:ta, josta irtosikin peräti miellyttävä särösoundi. Mutta kun se onpi yksikanavainen, niin ei saanut hyvää puhdasta ja hyvää säröä jalkakytkimen taakse. King Street Majorissa, joka sekin on periaatteessa yksikanavainen, olis kaks master volaa, joilla vois saatella puhtaat ja od:t balanssiin. Ehkä. KSM:ssä on myös samoissa kuorissa 15W pääte ja 50W pääte, että ehkä voisi ottaa säröosaston 15W puolelta ja puhtaat 50W puolelta, jos sen saa esim. A/B -boksilla tehtyä. Mutta liian monta jossia, että laittais toista kiloeuroa kiinni, ja toteais, että ei tää nyt ihan... Varsinkin kun tuo Orange ihan pätevästi laittaa sekä puhtaat että od:t. |
Kuha 22.08.2013 14:25:43 | |
---|
Old Fenders never die |
AngieRainbow 22.08.2013 20:55:23 | |
---|
Jucciz: Ihan varovainen kiinnostus Strymon Flint:iä kohtaan. Oisko tuosta keikkauskottavaksi jousikaiuksi+tremoloksi? Etenkin tuo kaikupuoli kiinnostaa - tai onko muita varteenotettavia hyvälaatuisia kaikuja pedaalimallisena? Jos en säästäisi vahvistimeen, niin ottaisin ton vihreän kuleksimasta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=788054 What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
VänJay 22.08.2013 22:21:08 | |
---|
Epiphonen Annihilation V alkanut kiinnostamaan aika rankastikin viimeaikoina. Aika nihkeästi vain tuntuu nykyään keppiä missään pyörivän, kun on tainnut valmistuskin loppua.. Eipä tässä kummempaa... olen vieläkin ylipainoinen. |
Antti1 22.08.2013 23:05:05 | |
---|
VänJay: Epiphonen Annihilation V alkanut kiinnostamaan aika rankastikin viimeaikoina. Aika nihkeästi vain tuntuu nykyään keppiä missään pyörivän, kun on tainnut valmistuskin loppua.. Käytettyjäkään ei paljoa pyöri ja ihmekös se, kun on oikein ihmeellisen hyvä kepakko. Suosittelen kyllä. "I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji |
VänJay 22.08.2013 23:32:19 | |
---|
Antti1: Käytettyjäkään ei paljoa pyöri ja ihmekös se, kun on oikein ihmeellisen hyvä kepakko. Suosittelen kyllä. Sepä se. Ihanteellisinta olisikin, jos sattuisi hyväkuntoinen käytetty kohdalle, mutta on/oli se kohtuuhintainen uutenakin. Thomannilla oli vielä alkuvuonna mustaa myynnissä, mutta nyt on sieltäkin poistunut valikoimasta. Eipä tässä kummempaa... olen vieläkin ylipainoinen. |
Gabe 23.08.2013 00:26:57 | |
---|
AngieRainbow: Jos en säästäisi vahvistimeen, niin ottaisin ton vihreän kuleksimasta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=788054 Mikäs vahvistin on kiikarissa? Asiallisen reverbin tarvitsisin itsekin, pitäisi jostain löytää aikaa etsinnälle. |
JaaGeRMaisTeR 23.08.2013 01:02:38 | |
---|
Gabe: Mikäs vahvistin on kiikarissa? Asiallisen reverbin tarvitsisin itsekin, pitäisi jostain löytää aikaa etsinnälle. Ei kannata testata :) tee topic "Asiallinen reverb".. ostat sitten joka saa maagiset kolme ääntä. Eikös se ole toiminut tähänkin mennessä :D |
AngieRainbow 23.08.2013 01:26:05 | |
---|
Gabe: Mikäs vahvistin on kiikarissa? Asiallisen reverbin tarvitsisin itsekin, pitäisi jostain löytää aikaa etsinnälle. 5E3 kummittelee mielessä. Perkeleen Jucciz! Sen miehen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, jos haluaa välttyä GAS oireilta. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 23.08.2013 20:56:42 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ei kannata testata :) tee topic "Asiallinen reverb".. ostat sitten joka saa maagiset kolme ääntä. Eikös se ole toiminut tähänkin mennessä :D Tämähän se taitaa olla foorumin virallinen tie. :) AngieRainbow: 5E3 kummittelee mielessä. Perkeleen Jucciz! Sen miehen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, jos haluaa välttyä GAS oireilta. Olen huomannut, kyläily kustantaa aina pari tonnia. :) 5E3 on kyllä moneen taipuva vahvistin, ajattelitko aidon etsiä käsiisi? |
Morri 23.08.2013 21:06:33 | |
---|
Toinen CS strato polttelisi, tällä kertaa kunnon relic. Pajalla oli taannoin musta vaahteraotelaudalla oleva isolapainen...sellaisen kun saisi jumbonauhoilla. Nykyisellä CS:llä tulee soitettua paljon enemmän kuin esim tuolla Ruokankaalla, joka nytkin siis makaa laukussaan. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |