migeboy 31.07.2007 21:51:48 | |
---|
Tänään taloon muutti Yamaha G100, nuppiversio siitä. On se! |
McNulty 31.07.2007 21:53:32 | |
---|
Voi olla että maksoin liikaa, kun en oikein tiedä millä hinnoilla nämä liikkuu, mutta ei sen väliä olen olen pitkään etsinyt tällaista. 500e tasan. Model-sarjasten hinnat menee usein model-numeron mukaan. Esim. Model 4 = 400e, Model 6 = 600e jne. Sait siis omasi hieman alle keskihinnan... 500e on passeli hinta jos kitarassa on alkup. elektroniikka kiinni, laukku mukana ja nauhat hyvässä hapessa. |
Veco 31.07.2007 21:56:49 | |
---|
Model-sarjasten hinnat menee usein model-numeron mukaan. Esim. Model 4 = 400e, Model 6 = 600e jne. Sait siis omasi hieman alle keskihinnan... 500e on passeli hinta jos kitarassa on alkup. elektroniikka kiinni, laukku mukana ja nauhat hyvässä hapessa. Kovaa laukkua ei ollut, kantopussi kyllä. On alkuperäinen elektroniikka ja nauhat hyvässä kunnossa, hiotut 5v sitten mutta ollut aikalailla soittamattomana kuulemma. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Numb 01.08.2007 08:52:11 | |
---|
Charvelin -80 -luvun kutoset ovat kyllä huippukeppejä. Yleensä ei juuri tuo superstrato -tyyppi sytytä, mutta nuo kutoset ovat aivan ässiä. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Numb 01.08.2007 14:54:54 | |
---|
Saat varmaan odottaa 3 viikkoa, tai noin ne minulle sanoi kun Muffia tilasin heiltä. Eivät pidä EHX:n pedaaleja varastossa. Nyt on tullut postiin Uraltonelta, eli vajaa viikko tilauksesta. Kyse on siis Electro Harmonixin Nano Stone Phaserista. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Chips 01.08.2007 15:04:12 | |
---|
Nyt on tullut postiin Uraltonelta, eli vajaa viikko tilauksesta. Kyse on siis Electro Harmonixin Nano Stone Phaserista. No perhana. Onko hyvä? "You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw." |
Numb 01.08.2007 15:09:55 | |
---|
No perhana. Onko hyvä? Emmää tiä. En ole käynyt postissa. Seurantatieto näyttää, että siellä lepää. Postiin ehdin vasta huomenna. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Jouni74 01.08.2007 15:45:25 | |
---|
Dodiih.. nyt on Mesan Single kotona ja huomenna treenikselle päristelemään, jee :-) |
Traditional 01.08.2007 15:46:47 | |
---|
Emmää tiä. En ole käynyt postissa. Seurantatieto näyttää, että siellä lepää. Postiin ehdin vasta huomenna. Eikai vaan ahdista pahasti?? Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi. |
Numb 01.08.2007 16:02:27 | |
---|
Eikai vaan ahdista pahasti?? Häh? Sehän on vain pertti pedaali. Niitä tulee, niitä menee. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
kitara-ukkeli 01.08.2007 20:04:46 | |
---|
ibanez rga121 ntf muutti meille eilen, kuva hänestä on omissa kuvissa.. -ei taidolla vaan tuurilla- |
Kaihua 01.08.2007 20:12:17 | |
---|
Ostinpa Laneyn VC ''vessa'' kolmekymppisen. Sisäinen solarium on sammunut - Ismo Alanko |
-Cale 02.08.2007 14:54:15 (muokattu 02.08.2007 14:54:30) | |
---|
Tuommonen Japanin poikien kasaama Squju tuli taloon G&L:n kaveriksi. http://muusikoiden.net/dyn/users/26582.jpg Ensivaikutelma on varsin positiivinen, voisin vaikka jotain artikkelin tynkää väsätä kunhan saan paremmin tutustuttua tähän... |
Thule 02.08.2007 19:09:54 | |
---|
Tuommonen Japanin poikien kasaama Squju tuli taloon G&L:n kaveriksi. Ensivaikutelma on varsin positiivinen... Todellakin! Sivariduunipaikalla on moinen ollut jo ties kuinka monta vuotta. Yläasteen musiikkiluokan luottoratsuna on tie käynyt monien tahmatassujen ja mämmikourien läpi, ja sehän näkyy. Mutta jestas sentään sitä soittotuntumaa. Bändikaverien stratot (jenkki ja jenkki-Anniversay) jäävät komeasti kakkoseksi, mielestäni. Hyvä ostos :) "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." | No eres nadie! |
darrell 02.08.2007 22:21:20 | |
---|
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Lego 02.08.2007 22:29:12 | |
---|
Boss DD-5 delay ja sille tap tempoa varten erillisspedu... Kattoos ny onko hyvä mun käyttöön, joku delay ny piti saada. |
SURf 02.08.2007 22:40:58 | |
---|
Kun oli niin kovasti täällä kehuttu, bad monkey siis, niin pitihän se heräteostoksena ostaa... On muuten hyvä, kuivan rapsakka soundi AC30:n kanssa. Tätä olinkin jo kaivannut ja siinä se nyt sitten on. Sunnuntaina kesätauon jälkeen luukuttamaan kunnolla koko ryhmän kanssa. Aaahhh... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
kid ego 03.08.2007 08:34:22 | |
---|
Tiistaina ostin punaisen Schecter C-1 Hellraiserin. Heinäkuussa tuli ostettua Daisy Rock -kitara ja Roland Microcube. Myös Ibanez LU20 -virittimen taisin tuolloin ostaa. Schecteristä ei pahaa sanottavaa. Kitara on kaunis, soi hyvin ja on helpposoittoinen. Hyvin pitkälti tarpeitani vastaava kitara. Ostin käytettynä, n. vuoden vanha. Kukanmuotoinen Daisy Rock on ritsa kitaraksi, mutta ulkosoittoon sen hommasinkin. Siinä on hyvä soundi, mutta soittotuntuma on todella lyhyen skaalan takia outo. Pidin sitä hetken aikaa dropped-C -vireessäkin. Oli hauskaa. Microcubesta tuskin tarvitsee mitään sanoa. Kiva vehje, myöskin ulkokäyttöön hankittu. Ibanezin viritin tuntuu olevan maksamani 50 euron arvoinen. Pedaalimallisen virittimen metallinen kuori ei herkästi halkeile, ja viritin on tarkka. True bypass. "Saatana opetti minua." |
booster 03.08.2007 12:36:20 | |
---|
Ostin jaappanilaisen Tokai LS-85F:n. Jonkin aikaa olin haeskellut Les Paulia tai Les Paul -tyyppistä kitaraa. Testasin eräässä tamperelaisessa musaliikkeessä pari G Studiota sekä Tokai Love Rockia, mutta ne eivät herättäneet mitään fiiliksiä. Yksi tokai ei pysynyt vireessä, kielet jumitti satulaan pahasti. Toisesta oli tallamikki (tai piuhoitus) hajalla. Sitten kokeilin tuota LS-85F:ää Tampereen Musiikissa, ja se tuntui heti sopivalta. Soi hyvin, kovaa ja kiva soitettava. Nätti kuin sika pienenä. Toisella testikerralla kokeilin sitten myös Peavey Valve Kingin ja Epiphonen Valve Juniorin läpi sitä, ja oli pakko ostaa tuo Tokai sitten saman tien pois. Tuli sellainen oikein euforinen fiilis. Orkkismikit on ihan jees, mutta tilasinpa Duncanin '59 -setin, osittain sen takia että haluan seepramikit siihen :-) Tuo Epiphone Valve Junior -nuppi tarttui myös mukaan. Ihan mukavaan hintaan lähti nuo, reilu viidennes tippui hinta siitä lapussa olevasta. |
HArVa 04.08.2007 12:04:27 | |
---|
Toissapäivänä kotiutin Valveking 212 kombon. Kyllä se mun korvaan kivasti murisee. Ja mielestäni edullisesti vielä sain. Vielä pitäisi opetella soittamaan :) No söin vähän huonosti ja nyt vähän panettaa. |