Juzpe 13.11.2009 11:06:19 | |
---|
"Why don't you just fuck off?" - Michael "Duff" McKagan |
Crossroad 13.11.2009 11:12:29 | |
---|
|
lukeman 13.11.2009 11:15:54 | |
---|
randy rhoads: Toisaalta nuo ovat aika hyvin pitäneet hintansa, verrattuna kilpailijoihinsa. Toki. 250 euron paikkeille noiden hinnat on likimain asettuneet. Onhan tuo kestävä ja hyväsoundinen lauta. Tällä hetkellä myös itellä käytössä. |
Crossroad 13.11.2009 11:20:57 (muokattu 13.11.2009 11:21:34) | |
---|
lukeman: Toki. 250 euron paikkeille noiden hinnat on likimain asettuneet. Onhan tuo kestävä ja hyväsoundinen lauta. Tällä hetkellä myös itellä käytössä. Mulla on ollut jo ilmestymistä asti, olisiko ollut 5-6 vuotta, eikä ole temppuillut koskaan. Putken vaihdoin samantien ja se vaikutti soundiin selkeästi. 250€ voi olla lähellä kohtuuhintaa. |
Jii-Gee 13.11.2009 11:38:54 | |
---|
randy rhoads: Putken vaihdoin samantien ja se vaikutti soundiin selkeästi. Ihan mielenkiinnosta,minkäs pötkylän laitoit..ja minkä tilalle? Orggis oli tod näk joku halpis kinderi ( = China ) vai ?? "Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies- |
Artist 13.11.2009 15:31:07 (muokattu 13.11.2009 15:34:51) | |
---|
Torilla joku pyytää 70-luvun Big Muff Deluxesta 600 euroa? Äärimmäisen harvinainen vissiin. Kummasti noita näkee silloin tällöin kahden sadan molemmin puolin...jotenkin siihen verrattuna tuo tuntuu olevan snadisti yläkanttiin. Hmm. Yleensä tähän ketjuun ei tule kirjoitettua vaikka tiettyjen tuotteiden "torihinnat" on mielestäni lähtökohtaisesti jo melko korkeita, eikä toisaalta hintapoliisina toiminen ole oikein mun juttu. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
erty 13.11.2009 15:36:59 | |
---|
Artist: Torilla joku pyytää 70-luvun Big Muff Deluxesta 600 euroa? Äärimmäisen harvinainen vissiin. Kummasti noita näkee silloin tällöin kahden sadan molemmin puolin... Just ku meinasin tulla inisee samasta.. |
nannne 13.11.2009 15:37:15 (muokattu 13.11.2009 15:37:34) | |
---|
|
Broadcaster 13.11.2009 15:38:46 | |
---|
|
keskiorv 13.11.2009 15:46:22 | |
---|
|
auxiliary 13.11.2009 17:53:44 | |
---|
Joo mut H.Walli oli saanut ton Muffin Hendrixiltä -67, joka taas oli saanu sen itse Jeesukselta. |
Seba 13.11.2009 20:27:51 | |
---|
Pitäiskö mun pistää tolla perusteella mun basso myyntiin kun sillä on soitettu hanoi rocksissa, ja mitä ilmeisimmin myös ändi ja maik on siihen koskenut. Hinta 5930€ |
loner 14.11.2009 10:27:53 | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=367968 Kyllä tälläkin kaverilla aika tasaseen ilmestyy myyntiin ilmoituksia kitaroista.Ei varmasti ihan sängyn alta kaivele niitä vaan jonkin sortin liikepohjaista toimintaa,mutta ei tuki kuitenkaan ilmoituksillaan palstaa ja hinnat ovat aika kohdillaan ja ilmoitukset asiallisia. Ainut mikä itseäni ärsyttää, on tuo älytön ylistys jokaista myymäänsä soitinta kohtaan.Viimeksi oli kunnon tukeva kaula,eikä mikään naurettava jäätelötikku ja tässä taas huippu ohut supernopea sellainen.Myyntipuhetta, sitähän se. |
Crossroad 14.11.2009 10:52:20 | |
---|
JAKRGUS: Ihan mielenkiinnosta,minkäs pötkylän laitoit..ja minkä tilalle? Orggis oli tod näk joku halpis kinderi ( = China ) vai ?? Tilalle vaihdoin lopulta JJ ECC 803S. Kokeilin siihen muitakin,mutta tuo miellytti silloin eniten, vaikken nykyään JJ:n putkia suosikkaan. En muista enää mikä putki siinä oli silloin, mutta huono se oli :( |
0101978 14.11.2009 13:20:58 | |
---|
Ite oon joskus ihmetellyt myyntipuheissa lausetta: "Ulkomailla/ebayssä tästä saisi kolminkertaisen hinnan", "ulkomailta on tullut jo paljon kyselyitä ja ostajatkin on valmiina siellä, mutta myyn mieluummin suomeen", "keräilijäthän maksaa näistä 2000e mutta myyn tämän soittajalle 800e". Ite en ole mitenkään erityisen rahanahne mutta kuitenkin myisin mieluummin tavaran jollekkin jolla on varaa maksaa enemmän kuin jollain toisella. Ainakin jos vaihtoehtona on ikuisuuden torillla roikottaminen. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
fox 14.11.2009 13:27:57 | |
---|
0101978: Ite oon joskus ihmetellyt myyntipuheissa lausetta: "Ulkomailla/ebayssä tästä saisi kolminkertaisen hinnan", "ulkomailta on tullut jo paljon kyselyitä ja ostajatkin on valmiina siellä, mutta myyn mieluummin suomeen", "keräilijäthän maksaa näistä 2000e mutta myyn tämän soittajalle 800e". Ite en ole mitenkään erityisen rahanahne mutta kuitenkin myisin mieluummin tavaran jollekkin jolla on varaa maksaa enemmän kuin jollain toisella. Ainakin jos vaihtoehtona on ikuisuuden torillla roikottaminen. Kolikolla on toinenkin puoli, tää "Ulkomailla tuota myydään kahellakympillä (Tai mikä muu hinta tahansa)!" Tosin tuo hintareferoija ei ehkä oo ottanut huomioon, että kyseessä on veroton hinta, ei posti-eikä muita kuluja...ja saattaa olla jossain Ouagadougoun verkkokaupassa vielä... Että tällanenkin näkökanta. Tosin, voihan tuollaselle ostajakandidaatille todeta että "Jaa ovvai? Tuohon hintaan myyvät? No, osta sieltä sitten." 8) |
Simo78 14.11.2009 13:30:34 | |
---|
Seba: Pitäiskö mun pistää tolla perusteella mun basso myyntiin kun sillä on soitettu hanoi rocksissa, ja mitä ilmeisimmin myös ändi ja maik on siihen koskenut. Hinta 5930€ Mitä sä vielä kysyt? Tottakai pitäis. Mut hintaan 1 eteen, koska välillisesti tohon on sitten koskenut Axl Rose Slash ja kaikki muut isot starbat:-DDD |
0101978 14.11.2009 13:50:50 | |
---|
fox: Kolikolla on toinenkin puoli, tää "Ulkomailla tuota myydään kahellakympillä (Tai mikä muu hinta tahansa)!" Tosin tuo hintareferoija ei ehkä oo ottanut huomioon, että kyseessä on veroton hinta, ei posti-eikä muita kuluja...ja saattaa olla jossain Ouagadougoun verkkokaupassa vielä... Että tällanenkin näkökanta. Tosin, voihan tuollaselle ostajakandidaatille todeta että "Jaa ovvai? Tuohon hintaan myyvät? No, osta sieltä sitten." 8) Noinhan toi menee...Ite myin joskus voodooLabin AnalogChorusta. Pyysin 150e ja yksi ostaja lähestyi ja tarjosi 50e, koska saksan ebayssä oli mennyt samanlainen 48e. Tarjouksen mukana oli tietenkin linkki sulkeutuneeseen kohteeseen. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
lukeman 14.11.2009 14:01:32 | |
---|
loner: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=367968 Kyllä tälläkin kaverilla aika tasaseen ilmestyy myyntiin ilmoituksia kitaroista.Ei varmasti ihan sängyn alta kaivele niitä vaan jonkin sortin liikepohjaista toimintaa,mutta ei tuki kuitenkaan ilmoituksillaan palstaa ja hinnat ovat aika kohdillaan ja ilmoitukset asiallisia. Ainut mikä itseäni ärsyttää, on tuo älytön ylistys jokaista myymäänsä soitinta kohtaan.Viimeksi oli kunnon tukeva kaula,eikä mikään naurettava jäätelötikku ja tässä taas huippu ohut supernopea sellainen.Myyntipuhetta, sitähän se. So, jotkut tykkää kierrättää kitaroitaan. Mä valitettavasti lukeudun tuohon ryhmään. Sen takia en osaakaan kitaraa soittaa. =) Kitarakamaa on tullut kierrätettyä kalliimman kautta vuosien varrella. Nyt se saa jo riittää, öhöm.. |
fox 14.11.2009 18:20:01 | |
---|
0101978: Noinhan toi menee...Ite myin joskus voodooLabin AnalogChorusta. Pyysin 150e ja yksi ostaja lähestyi ja tarjosi 50e, koska saksan ebayssä oli mennyt samanlainen 48e. Tarjouksen mukana oli tietenkin linkki sulkeutuneeseen kohteeseen. No juu, ei oo vierasta.. =) Meitin puljun yhteisomistuksessa olevaa 8-bus mikseriä tuos jälleen kaupattiin, niin yhteydenotot, mitä siit tuli oli luokkaa: "juu, jos siihen-ja siihen hintaan tuot tänne (500km) päähän.." ja muutama oli noita: "EBayssa juur meni siihen-ja siihen hintaan!" tosin tuon kokosen lootan lähetyskulut Suomeen olis sillä myyjällä olleet toki huomattavan suuret, ja siit tiskistäkin oli osa kanavia pimeenä. Noo, josko taas kevväämmällä koittas saada sellaseen "järjelliseen" hintaan pois tilaa viemästä. |