Metal God 15.10.2009 17:50:17 | |
---|
Numb: Hienoja käännöksiä on tuolla dv247.fi -sivustolla :D Guitar Heads ----> Päämiehet :------------D Bass Effects -----> Basso Vaikutukset :-------D Mister Universe |
McNulty 15.10.2009 18:30:23 | |
---|
"Begreifen des Bewußtseins ist Streben nach Wissen" |
jra 15.10.2009 18:49:39 | |
---|
Niin suoraan vetäisty käännös Googlen kääntäjällä, että jos pistää jonkun dv247.fi:n sivun uudelleen suomi -> englanti -käännöksen läpi, niin tulee vain muutamia vääriä sanoja. Ihmiskääntäjää (kielitaitoista) ei ole varmaan käytetty kuin sen lyhyen esittelytekstin kirjoittamiseen, tuskin nopeaankaan tarkistamiseen. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
ReBeat 15.10.2009 20:53:37 | |
---|
Tuli vielä lisävastaus hinnoitteluun ja tilaamisiin liittyen... You can either order from a different website or put your order directly with us and pay via bank transfer, we will obviously offer you the best price available. |
baumgaartner 15.10.2009 21:32:12 | |
---|
Numb: Hienoja käännöksiä on tuolla dv247.fi -sivustolla :D Oma suosikkini on kuitenkin "Mikrofoni Metsikköjen" http://www.dv247.fi/icat/Mikrofoni+Metsikk%C3%B6jen/3668/ Mikähän sana tuossa on laitettu kääntäjästä läpi :D No, mutta pitää varmaan laitella tuo Orangen AD5 tilaukseen ja Allen & Heathin MixWizardi myös, kun tuntuu olevan halvemmalla kuin muualla. |
Ptlepha 15.10.2009 21:38:45 | |
---|
baumgaartner: Oma suosikkini on kuitenkin "Mikrofoni Metsikköjen" http://www.dv247.fi/icat/Mikrofoni+Metsikk%C3%B6jen/3668/ Mikähän sana tuossa on laitettu kääntäjästä läpi :D No, mutta pitää varmaan laitella tuo Orangen AD5 tilaukseen ja Allen & Heathin MixWizardi myös, kun tuntuu olevan halvemmalla kuin muualla. Tai kitaranuppi on päämies, ja bassoa ei ole edes suomennettu vaan vain bass vahvistimet. :) FensonGibder: Hendrix kuoli omaan oksennukseensa, kun joku Gibsonilta ilmoitti että "tehdääs kuule gibson signature strato ala hendrix". |
Grugi 16.10.2009 12:05:09 | |
---|
Hiemen ihmetyttää toi DV:n hinnoittelu kun tilaus hetkellä oli hinta 455.18€ ja kun sain tilaus vahvistuksen hinta olikin 464.58€, sitten taas mulle tulleessa vahvistus mailissa on hinta 458€. Eli kyselyä lähti DV:lle ja en kyllä maksa kuin tuon 455€ vaikka mitä selittäisivät koska tilaushetken hintahan on se mihin minä olen sitoutunut ja se ei voi muuttua tilaukseni jälkeen. SDMF |
Dunga 16.10.2009 12:06:50 | |
---|
Grugi: Hiemen ihmetyttää toi DV:n hinnoittelu kun tilaus hetkellä oli hinta 455.18€ ja kun sain tilaus vahvistuksen hinta olikin 464.58€, sitten taas mulle tulleessa vahvistus mailissa on hinta 458€. Eli kyselyä lähti DV:lle ja en kyllä maksa kuin tuon 455€ vaikka mitä selittäisivät koska tilaushetken hintahan on se mihin minä olen sitoutunut ja se ei voi muuttua tilaukseni jälkeen. No paljonkos tililtä on lähtenyt, vai miten maksoit tuon? War... war never changes. |
Grugi 16.10.2009 12:07:39 | |
---|
Void: No paljonkos tililtä on lähtenyt, vai miten maksoit tuon? Kortilla meni ja en nyt sinne pääse kurkkimaan. SDMF |
Dunga 16.10.2009 12:09:49 | |
---|
Grugi: Kortilla meni ja en nyt sinne pääse kurkkimaan. Ok, eihän noilla luvuilla oo väliä jos sieltä tililtä on lähtenyt se 455e. Saattaa heittelyt johtua punnan kurssista, joka on parissa päivässä laskenut vähäsen? War... war never changes. |
Grugi 16.10.2009 12:13:18 | |
---|
Void: Ok, eihän noilla luvuilla oo väliä jos sieltä tililtä on lähtenyt se 455e. Saattaa heittelyt johtua punnan kurssista, joka on parissa päivässä laskenut vähäsen? Joo tätä itekkin veikkaan mutta olis ihan hyvä että olis edes tossa vahvistus mailissa ollut sama hinta kun tilatessa, siihenki ovat saaneet lisättyä sen 3€ "sähköpostimaksun" :D SDMF |
Grugi 16.10.2009 13:33:16 (muokattu 16.10.2009 14:56:23) | |
---|
Noniin ainakin toimii kivasti toi DV:n asiakaspalvelu kun vastailevat ripeästi ja vastauskin tyydytti. Paskat siis nyt katoin tarkemmin sitä mailia ja sehän oli punnissa eli 425_ joten vajaa 15€ kalliipi hinta kun tilattessa joten saivat uuden mailin joka oli hieman tylympi kun ensimmäinen ;) SDMF |
sandelius 16.10.2009 14:34:40 | |
---|
Aika melkoisesti noi hinnat elää dv247.fi-sivustolla. Alkuviikosta Orange Thunderverb -nuppi 1175€. Parin päivän päästä 1177€ ja nyt 1201€. Pitäisikö ostaa heti... loppuvuodesta hinta varmaan pari tonnia. |
Thothmes 16.10.2009 15:36:15 | |
---|
Mikäs tuolla käy maksutavaksi? Vainko luottokortti..? Ei oikein käy kivasti ilmi tuolta customer service-kohdasta. |
Grugi 16.10.2009 17:24:53 | |
---|
Jahas eli vastaus on tälläinen vaikka ei tää kyllä selitä sitä miks mä maksan nyt enemmän kun tilaushetkellä näkyvä hinta. The reason why the price changes after you place your order, is that its linked to the currency change. However it doesnt affect what you have paid. Eli jos tuotteen hinta on 455€ sillon kun sen koriin nakkaan ja tilaan niin miten se sitten voi kuitenkin olla kalliimpi velotus hetkellä. SDMF |
ReBeat 16.10.2009 17:32:20 | |
---|
Grugi: Eli jos tuotteen hinta on 455€ sillon kun sen koriin nakkaan ja tilaan niin miten se sitten voi kuitenkin olla kalliimpi velotus hetkellä. Mun mielestä tossa on tapahtunut virhe. Vaadi johtajaa puhelimeen. |
Grugi 16.10.2009 17:47:44 | |
---|
ReBeat: Mun mielestä tossa on tapahtunut virhe. Vaadi johtajaa puhelimeen. Laitan nyt jo neljättä mailia sinne ja vaikka kyse onkin vain 9,5€ summasta niin katotaan mihin tää soppa päätyy :D SDMF |
KooAa 16.10.2009 17:57:30 | |
---|
Grugi: Jahas eli vastaus on tälläinen vaikka ei tää kyllä selitä sitä miks mä maksan nyt enemmän kun tilaushetkellä näkyvä hinta. The reason why the price changes after you place your order, is that its linked to the currency change. However it doesnt affect what you have paid. Eli jos tuotteen hinta on 455€ sillon kun sen koriin nakkaan ja tilaan niin miten se sitten voi kuitenkin olla kalliimpi velotus hetkellä. Nuo kurssiheitot on ihan normaaleja isoissakin busineksissa, toiset voittaa ja toiset häviää. Siihenhän se WinCapitan liikeideakin perustui. Sen hetken kurssi kun korttiasi veloitetaan on se mikä pätee. Tossa keväällä voitin 60€ kuin tilasin kamaa ja peruin sitten kaupat...johtui juurikin kurssimuutoksista. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
baumgaartner 16.10.2009 18:07:28 | |
---|
Grugi: Jahas eli vastaus on tälläinen vaikka ei tää kyllä selitä sitä miks mä maksan nyt enemmän kun tilaushetkellä näkyvä hinta. The reason why the price changes after you place your order, is that its linked to the currency change. However it doesnt affect what you have paid. Eli jos tuotteen hinta on 455€ sillon kun sen koriin nakkaan ja tilaan niin miten se sitten voi kuitenkin olla kalliimpi velotus hetkellä. Minua kiinnostaisi nyt se, että mikä summa sieltä sun kortilta on lähtenyt Grugi. Ootko päässyt tarkastamaan? Koska tuolla korissahan se summa voi vaihdella sen kurssimuuntelun takia, mutta silti sun kortilta on ehkä velotettu tuo 455 €. Lisäksi tuolla Terms-sivun Payments-kohdassa lukee tällaista: 4.3 If, using our currency selector, you have chosen to display our prices in Euros or US Dollars instead of UK Pounds; you will still be charged and invoiced in UK Pounds sterling as we do not accept foreign currency. At the point of payment, your card issuing bank will convert the amount paid in UK pounds to Euros / US Dollars using their current exchange rate. Please bear in mind our Euro / US Dollar display is a guide and that your bank exchange rate may be different to our online display and will reflect on your card statement. Joten kyllä siellä melkosta muuntelua näköjään tapahtuu joka välissä. |
Grugi 16.10.2009 18:08:27 | |
---|
KooAa: Nuo kurssiheitot on ihan normaaleja isoissakin busineksissa, toiset voittaa ja toiset häviää. Siihenhän se WinCapitan liikeideakin perustui. Sen hetken kurssi kun korttiasi veloitetaan on se mikä pätee. Tossa keväällä voitin 60€ kuin tilasin kamaa ja peruin sitten kaupat...johtui juurikin kurssimuutoksista. Toki kurssit muuttuu mutta kyllä normaalissa kaupankäynnissä ilmoitettu hinta on se mikä pitää ei sitä voi noin vaan yksipuoleisesti mennä muuttamaan. Katsotaan nyt mitä tulee mun mailiin vastaukseksi. SDMF |