Joees 17.06.2016 19:48:24 | |
---|
heviäijä: Voi kuinka joskus saisi itsekkin sanoa noin, mietiskellä että kumpihan custom valmistuu ensin. Säästät rahaa tarpeeksi, problem solved. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Johnny99 17.06.2016 22:23:50 | |
---|
Kaikki omien kuvien kitarat hankittu tässä kuussa: Fender Stratocaster 1981, Maui Blue Fender American Standard Stratocaster 1987 Ja helmenä Squier Hello kitty :D |
high_society 17.06.2016 22:51:58 | |
---|
Oliko tuossa hello kittyssä Duncan designed mikki vai ihan noname? Tollanen tars saara khyl. KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! |
Johnny99 17.06.2016 23:18:01 | |
---|
high_society: Oliko tuossa hello kittyssä Duncan designed mikki vai ihan noname? Tollanen tars saara khyl. Varmaan ihan orig. mikki. Yllättävän hyväsoittoinen kitara, ehkä voisi kaunistella emg:n mikillä. Tuon 1981 kohdalla voisin sanoa, että putsatkaa kitaranne ennen kuin myytte, ihan huikea ero... |
Metalkallo 18.06.2016 21:54:21 | |
---|
Celestion G12M-65 kermainen Creamback tuli torilta napattua tuohon Peavey classic 30 comboon. Saa nähdä miltä kuulostaa kun saapuu, mutta luultavasti hyvältä kun noihin Greenback:n on tullut muutenkin ihastuttua. Mä oon marsu mies! |
pappasfin 20.06.2016 20:22:19 | |
---|
Laitan parit kuvat viimeisestä ostoksesta eli bassosta. Markus Miller V7 Alder-5TS https://muusikoiden.net/dyn/users/146939.jpg https://muusikoiden.net/dyn/users/146940.jpg On muuten hyvä basso, laatu kyllä erittäin kohdillaan, viimeistelyt sun muut kyllä ihan nappiin. Vaikka en olekaan basisti niin sen verran vissiin ymmärrän hyvän päälle ja uskallan sanoa, että tämä hinnaltaan 444 € oleva Markus Miller tuntuu paljon kalliimmalta bassolta. Basson sointi on mainio, säädöt oli kohdillaan ja kaikin puolin aivan mainio ostos. En minä ihmettele vaikka näitä on kehuttu ja tällä lyhykäisellä kokemuksella voin jopa suositella. PappaSFin |
Entropia666 20.06.2016 21:49:03 | |
---|
RR kävi nauhahionnassa ja samalla pistettiin kaula mataksi. Helvetin hyvä. |
J.Nikkanen 20.06.2016 22:36:22 | |
---|
Ostin pöristimen, TCn MojoMojo. Ehkä jo kohta torilla jos ei toimita! "If you're having tone problems I feel bad for you, son. I've got 99 diu-dius but a slaiba ain't one." -Kivijalka |
iPadGuitarist 20.06.2016 22:42:25 | |
---|
|
Nipa1234 21.06.2016 12:23:34 | |
---|
Joo-o Thomannille meni taas tilausta kun ei gibson LP Studion saundi ja hardware mielyttäny enää. Uutta Gibsoniin: Seymour Duncan Slash Alnico II Pro set Groverin 135N virittimet Babiczin "Full Contact" Bridge( Kellään kokemuksia tästä?) ja tottakai vanhan malliset volume ja tone potikat ja johdotukset sisältä täysin uudestaan, sillä se stockki piirilevy tsydeemi on omasta mielestäni täysin schaiba. Pikkune hulluus on normaalia muusikossa... Vai onko? |
Jaketsu 21.06.2016 15:32:09 | |
---|
Mad Proffan SHOD Deluxe. Oi että, mikä peli! Nyt ainakin tuntuu, että sain Orangen AD30:lle paritettua täydellisen mätsin. Onhan se tietty aiemminkin siltä tuntunut eri säröjen kanssa mutta... :D On dynaamista tatsia, säätövaraa, näppärä koko, fuzzien jälkeen sijoitettuna toimii menemättä tukkeeseen.. Siistein juttu kuitenkin on, että pelaa molempien Orankin kanavien kanssa mainiosti: Channel A on miedolla reunarosolla, channel B rokkenrollisti gaini about puolivälissä ja molempiin saa käyttökelpoista sävytystä aikaan koskematta säätöihin. |
Åboensis 21.06.2016 15:42:04 | |
---|
iRig BlueTurn sivunkääntäjä. Ai mikä? No tuollainen bluetooth -ohjasteinen jalkakytkin, jolla saa vaihdettua iPadin Settilistaohjelmasta biisit ilman että tarvitsee törkkiä näyttöä hikisellä sormella kesken keikan. Näppärä kuin mikä. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Shredator 21.06.2016 16:31:52 | |
---|
Jaketsu: Mad Proffan SHOD Deluxe. Pitänee käydä testaamassa. Onko kuitenkin yhtä kirkas kun alkuperäinen? Siitä kun ei saanut sitä oikein poistettua. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Jucciz 21.06.2016 16:42:59 | |
---|
Shredator: Pitänee käydä testaamassa. Onko kuitenkin yhtä kirkas kun alkuperäinen? Siitä kun ei saanut sitä oikein poistettua. Mää en oikein ymmärrä tätä. Mulla ei ole ikinä ollut millään kitaralla tai vahvistimella kirkkausongelmia SHOD:n kanssa. Ehkäpä muu kalusto tai sen säädöt kannattais tarkistaa? |
Shredator 21.06.2016 17:41:38 (muokattu 21.06.2016 18:33:58) | |
---|
Jucciz: Mää en oikein ymmärrä tätä. Mulla ei ole ikinä ollut millään kitaralla tai vahvistimella kirkkausongelmia SHOD:n kanssa. Ehkäpä muu kalusto tai sen säädöt kannattais tarkistaa? Liepä taas termin ymmärryksellä oma tekijänsä tässä. Nimittäin kun spedun nimi viittaa hunajaiseen od-soundiin, niin todellisuudessahan se on ihan jotain muuta. Olen omistanut 4 eri SHOD:ia ja aina myynyt ne pois tämän vuoksi. Testattu varmaan 8 eri styrkkarilla ja 12 kitaralla. Eikä ole (kai) soittajasta kiinni :D En ole itse asiassa ainut joka tästä huomauttaa :) Se vaan on luonteeltaan aika ohut ja kirkas, kuten suurin osa MP:n pedaaleista muutenkin. Toki jokaisella on omat sounditarpeensa ja joillekin se sopii. Toki jos pidöt focusin nollissa ja muutkin kontrollit pienellä niin saahan siitä "pehmeähköä" mutta miksi tällöin vaivautua kun parempia on olemassa? E. Asiasta kanatalouteen, eli taloon tuli: - Pedaltrain 1 - Maxon OD-9 - Jensen C10 "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
_OKe_ 21.06.2016 19:40:39 | |
---|
Tulipa ostettua Ibanez ts808 35th edition. |
Jaketsu 21.06.2016 20:07:11 | |
---|
Shredator: Pitänee käydä testaamassa. Onko kuitenkin yhtä kirkas kun alkuperäinen? Siitä kun ei saanut sitä oikein poistettua. Vertailukohtaa ei alkuperäiseen ole, mutta ei tuo mikään poikkeuksellisen kirkas ole. Bass-numiskalla botnea saa halutessaan perkuleesti ja treble yhdistettynä focukseen antaa aika reilusti säätövaraa suuntaan jos toiseen. ... Tuli itseasiassa myös hankittua taannoin Mooerin ElecLady Deluxe Electric Mistressin korvaajaksi. On kyllä hintaansa ja kokoonsa nähden vakuuttavan oloinen laitos ja pääsee omasta mielestäni riittävän lähelle esikuvaansa. En jää kaipaamaan valtavaa lootaa :D |
TTV 22.06.2016 19:01:28 | |
---|
TTV: Tulipas ostettua itelleni synttärilahjaksi Amfisoundin Les Paul Custom :-) ...ja kesäloman alkamista juhlistetaan tuoreella ESP Eclipse II VHB ostoksella. Joskohan sitä loppukesän keskittyisi soitteluun... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Savu 22.06.2016 19:51:36 | |
---|
TTV: ...ja kesäloman alkamista juhlistetaan tuoreella ESP Eclipse II VHB ostoksella. Joskohan sitä loppukesän keskittyisi soitteluun... Soittaminen... yliarvostettua. Kamarunkkaaminen se vasta harrastus on! Torilla tavataan! |
McLeach 22.06.2016 22:39:12 (muokattu 22.06.2016 22:39:52) | |
---|
Ostinpas pienimmän ja halvimman, laadukkaan efektiboksin, eli Thonin x-smallin. Hyvä on mutta ei helvetti noita hintoja: 139e muutamasta palasta vaneria ja metallia. Nyt on katteet niin kohillaan että vituttaa. Miksei mikään pulju rupea tekemään budjettiystävällisiä vanericaseja, varmasti olisi varaa tuoda hintoja kunnolla alas ja tehdä kasvavaa myyntiä. |