lukeman 08.10.2009 16:02:11 (muokattu 08.10.2009 16:03:58) | |
---|
Ostin Blade R3:n, 90-luvun alkupuolen tekele sekä Mesaan etuasteeseen putket. Holtitonta tuhlausta taas. :) Edit. Lisäys. |
Quill 08.10.2009 16:09:59 | |
---|
Boss DD-20 Gigadelay tuli tuossa tänään ostettua Digitech Digidelay tilalle. |
Jii-Gee 08.10.2009 16:38:22 | |
---|
Väsykäsi95: Tosin nyt en sitten saa mopoa. No hätä,skittajätkät enempi 'hot'..ne alkaa saamaan jo ennen mopojätkiä. :-D "Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies- |
McNulty 08.10.2009 16:47:11 | |
---|
JAKRGUS: No hätä,skittajätkät enempi 'hot'..ne alkaa saamaan jo ennen mopojätkiä. :-D Ja moposta on lyhyt matka autoon tahi moottoripyörään. Ein großes "Nein" für Kleinkrafträder!!! "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
oiva tumpeloinen 08.10.2009 16:58:40 (muokattu 08.10.2009 16:59:27) | |
---|
ooidort: No eihän se 14 vuotta vielä ole mikään este. Ite hommasin ekan kitarani 12v, ja TYÖLLÄ. Tosin tein töitä isälle. Mutta töitä kuitenkin. Ei siinä ole mitään väärää mun mielestä saada rahaa kotoa. Mutta jos tullaan sanomaan, että ollaan itse ansaittu ja maksettu homma, niin vähän mietityttää, mistä moisia duuneja saa. Jos säkin sanot maksaneesi omalla duunilla ekan kitarasi, niin mietipä, olisiko joku muu maksanut sun työpanoksesta liksaa sen verran siihen aikaan. Siltä pohjalta voi niitä itse ansaitsemiaan romuja miettiä. Se että ajaa nurmikon kerran viikossa ja isi lupaa ostaa kahden kuukauden päästä uuden vahvarin, ei ole mun mielestä oikein itse tienattu, vaan pappa sen on maksanut silloin (tämä on puhdas esimerkki, ei väittämä omasta työstäsi). Eikä siinäkään ole mitään vikaa. Kyllä mäkin olisin kersana ottanut paljonkin enemmän, jos vain olisi saanut. |
Antti1 08.10.2009 17:01:44 | |
---|
Kateelliseksihan se kyllä vähän vetää, kun toisilla on, muttei mahda mitään. Maailma on julma paikka ja onneksi niitä romuja saa sitten usein vanhemmalla iällä kuitenkin pikkuhiljaa osteltua. Enää ei oo ihan niin kova pakko saada kaikkea ihan just nyt ja heti. Riittää kunhan ne saa mieluusti huomenna, tai ensi viikolla. :) Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
oiva tumpeloinen 08.10.2009 17:05:18 | |
---|
Antti1: Kateelliseksihan se kyllä vähän vetää, kun toisilla on, muttei mahda mitään. Maailma on julma paikka ja onneksi niitä romuja saa sitten usein vanhemmalla iällä kuitenkin pikkuhiljaa osteltua. Enää ei oo ihan niin kova pakko saada kaikkea ihan just nyt ja heti. Riittää kunhan ne saa mieluusti huomenna, tai ensi viikolla. :) Pitäähän se tosiaan jättää posteljoonillekin hetki aikaa roudata kamat kotio. =) |
Ptlepha 08.10.2009 17:25:41 | |
---|
Hyvät kamat kyllä sulla väsykäsi! Ite olen nuo kitarakamat hommannut sekä omilla rahoilla että vanhempien tuella. Ibanez ei ole oikeasti täysin minun, mutta täysin käytössäni.. Ihan tyytyväinen olen noihin omiinikin, vaikka aina kateus iskeekin väsykäden profiilia katsottua.. ;) Nyt vaan GASittaisi pieni putkikombo microcuben tilalle.. FensonGibder: Hendrix kuoli omaan oksennukseensa, kun joku Gibsonilta ilmoitti että "tehdääs kuule gibson signature strato ala hendrix". |
Väsykäsi 08.10.2009 17:59:58 | |
---|
kitaratyyppi96: Hyvät kamat kyllä sulla väsykäsi! Ite olen nuo kitarakamat hommannut sekä omilla rahoilla että vanhempien tuella. Ibanez ei ole oikeasti täysin minun, mutta täysin käytössäni.. Ihan tyytyväinen olen noihin omiinikin, vaikka aina kateus iskeekin väsykäden profiilia katsottua.. ;) Nyt vaan GASittaisi pieni putkikombo microcuben tilalle.. Kiitti! Tuli muuten tämmönen mieleen. Oltiin yks lauantai muutaman kaverin kanssa meillä vähän jamittelemassa. Niin minä tietenkin vieraanvarasena annan kavereiden soittaa mun kitaroilla ja vahvistimilla, kun itse soitin kaverin digiVoxilla ja Squierilla (ei muuten ollut hullumpi saundi). Niin totesivat kaverit lopuksi, että kyllä nyt vituttaa kun joutuu kotio soittamaan omilla huonoilla kamoilla (kaikki sai mukavat naurut). =D Jos pieni (ja halpa) putkicombo GASittaa niin voisin suositella Fenderin Champion 600:a jos haluat niin voinen äänittää vähän saundinäytteitä. Ja anteeksi kielletty sana. Änd rimember onli alternatiiv pikkin or i vil strankel juu! |
Sikksakke 08.10.2009 18:06:46 | |
---|
Tulipa ostettua ESP LTD MMV-06 kun halvalla irtos. Eli tuo Laihon signature -malli kyseessä ja nyt tarvisi sille hommata joku kassi millä kantaisi. Osaakos joku sanoa käykö tuohon joku ihan Thomannin halvin v-mallin bagi vai onko ainoa vaihtoehto tuo 80 euron hujakoilla oleva Rockbag RB20618 B PLUS ? Ois tätä voinu tietenkin funtsia vähän enemmänkin ennen ostoa kun tuo toinen siipi on tosiaan niin pitkä että eihän tuo mahdu mihinkään. "If you ever need anything please don't hesitate to ask someone else first" - Kurt Cobain
www.wrenchconnection.cjb.net |
slowfinger 08.10.2009 18:59:39 | |
---|
Pedaali arsenaali lisääntyi Lovepedal Golden dragon fuzzin muodossa. Seuraavaksi kiinnostaisikin sunburst body kitaraan, analogi delay ja wizard wah. Hidas mutta ruma. |
Ptlepha 08.10.2009 19:03:07 | |
---|
Väsykäsi95: Kiitti! Tuli muuten tämmönen mieleen. Oltiin yks lauantai muutaman kaverin kanssa meillä vähän jamittelemassa. Niin minä tietenkin vieraanvarasena annan kavereiden soittaa mun kitaroilla ja vahvistimilla, kun itse soitin kaverin digiVoxilla ja Squierilla (ei muuten ollut hullumpi saundi). Niin totesivat kaverit lopuksi, että kyllä nyt vituttaa kun joutuu kotio soittamaan omilla huonoilla kamoilla (kaikki sai mukavat naurut). =D Jos pieni (ja halpa) putkicombo GASittaa niin voisin suositella Fenderin Champion 600:a jos haluat niin voinen äänittää vähän saundinäytteitä. Ja anteeksi kielletty sana. Joo ei tässä vielä mitään kiirettä ostaa ole, kyllähän tuollakin vetelee, varsinkin tuon bad monkeyn kanssa. FensonGibder: Hendrix kuoli omaan oksennukseensa, kun joku Gibsonilta ilmoitti että "tehdääs kuule gibson signature strato ala hendrix". |
noblige 08.10.2009 19:36:06 | |
---|
OD spedua tuli hommattua, tuollainen Fuchs'n Plush Creami |
Krice 09.10.2009 18:56:15 | |
---|
Tilasin äkkiä Dean ML Exoticin (bubinga top) ennenkuin tarjous loppuu Thomannilla. Vetäisin niin hätäisesti, että unohdin tilata samalla hihnan ja lukot. |
Icy-Sun 09.10.2009 19:39:07 | |
---|
Tuo rahapolitiikka onkin mielenkiintoinen juttu. Itselläkin kitara ja nuppi kustantavat molemmat uutena nelinumeroisen summan ja koska olen abiturientti ja asun yksin, sitä kuulee monesta suunnasta vittuilua, että miten tuommosiin on varaa. No rahaa saa, kun käy keikalla ja pätkätöissä ja kamoja saa rahalla, kun syö muutaman kuukauden pelkkää näkkileipää. Niitäkin tapauksia tunnen, jotka ovat oikeasti "pappa betalar-osastolta" ja kyllähän se pistää kateelliseksi ja vituttamaan, kun nimellisesti käydään iskää avustamassa töissä ja sitten onkin Silverface, Bluesbreaker, Les Paul custom ja Custom Shopin Strato :P Ei kukaan lapsi tuommoisia summia voi pelkällä työllä ansaita lyhyissä ajoissa. Käyttäjää Väsykäsi en tässä yhtään sitten syrji, koska edellinen kommentti oli täysin kirjaimellinen. Hieno homma, jos jaksaa peruskoululaiset itse säästää edes vähän soittokamoihinsa, eikä kaikki tule joulu- ja synttärilahjoiksi. Sitä mielellään soitteleekin sillä soittimella, kun on vähän satsannut. Ensimmäisen kitarani ostin itse "omilla" rahoilla. Satasen olin säästänyt ja sukulaiset maksoivat loput. |
Ojamieli 09.10.2009 20:43:42 | |
---|
ooidort: No eihän se 14 vuotta vielä ole mikään este. Ite hommasin ekan kitarani 12v, ja TYÖLLÄ. Tosin tein töitä isälle. Mutta töitä kuitenkin. ja mää hommasin ekat kamat 8v, ja TYÖLLÄ :) |
Rämppy 09.10.2009 20:57:35 (muokattu 09.10.2009 20:58:46) | |
---|
Nyt tulee tosi bluussia: mulla oli 14 veenä nylonkielinen Landola, jonka kummitäti ystävällisesti antoi lainaksi. Sähkiksen siitä sai sillai, että laittoi kasettimankkaan tarkoitetun mikrofonin kitaran ääniaukosta sisään. Ja mikkipiuha kiinni pikkuiseen Sanyo-radiokasettimankkaan. Sitten painettiin rec+play ja alettiin rämpyttää. Säröä irtosi kahden tuuman skobesta aivan mahtawasti. Tämmöistä oli meininki Kekkosen aikaan. En sitten malttanut olla sanomatta. |
pietari-poika 09.10.2009 21:30:40 | |
---|
Nyt saapui vihdoin Vox Tonelab ST. Täytyy kyllä sanoa että soundi oli TOSI hyvä! Siis ihan perus-särösoundi jostain vahvarista kuulosti todella hyvältä!!! Sitä ei välttämättä noista ääninäytteistä huomaa mutta oikeesti edelliseen muljuttimeeni, pocketpodiin verrattuna tämä on miljoona kertaa parempi. Hyvä ostos! Suosittelen. +++ |
hevimies25 10.10.2009 07:40:44 | |
---|
Bc Rich Stealth Chuck Schuldiner Tribute. Raaka ja yksinkertainen juuri mitä hain ja todella hyvä soittaa ja saundi on mitä mahtavin. |
joku muu sikko 10.10.2009 11:04:07 (muokattu 11.10.2009 08:58:54) | |
---|
Rocktron Prophesy II Parin päivän testailun jälkeen olen vieläkin aivan täpinöissä. On kyllä hieno peli! 2x12 kaappi pitäisi ostaa kans. Ja päättärin hankintaakin pukkaa.. |