Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 589 90 91 92 93122 123 124 125 126
blaekie
12.10.2009 15:44:06

migi666: Ähh, oon ihan palikka tässä, mutta. Mitäs laitan tohon kohtaan missä on
-County / State / Province=? Kirjotanko Finland vai Uusimaa
-Town=? Kirjotanko Helsinki

Jos joku pikasesti viitsisi vastata ni olis plussan paikka..Pitäs tilata tuolta mackien big knob kun on niin halpa.

Helsinki pitäisi käydä molempiin. Asut Helsinki nimisessä kaupungissa, joka on kunta myös samalla.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
migi666
12.10.2009 16:18:35

Tota minkäs takia dv247 heitti mut alotussivulle heti sen jälkeen kun klikkasin continue kun olin laittanut luottokorttini tiedot kenttiin? En saanut tsekattua mistään tota postikulua vaikka maa on Finland ym. näyttää vain 0€, mistähän voisi johtua?
Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli.
B-tone-flat
12.10.2009 16:26:17
Oletko edelleen loggautuneena? Jos olet niin katso näyttääkö my orders siinä oikealla mitään. Ja eikö tollaisesta nettiostoksesta tule jokin kuitti jonnekin, s-postiin tai sinne sun dv247-tiliin? Ainakaskin mulla on paypalissa näkyvillä ostokset ja kuitit niistä.
No Comments!
Celeb
12.10.2009 17:15:03
migi666: Tota minkäs takia dv247 heitti mut alotussivulle heti sen jälkeen kun klikkasin continue kun olin laittanut luottokorttini tiedot kenttiin? En saanut tsekattua mistään tota postikulua vaikka maa on Finland ym. näyttää vain 0€, mistähän voisi johtua?

Mulla oli ongelmia luottokortin varmentamisen kanssa Firefoxilla. Joku skripti jäi todennäkösesti suorittamatta jossain vaiheessa ja en saanut vietyä tilausta loppuun. Internet Explorerilla tilaus lopulta toimi. Saattaa auttaa jos koitat toisella selaimella tilausta.
Vetehinen
12.10.2009 17:16:13
Kesäkuun alussa tuli tilattua Fenderin 4x12" kitarakaappi ja jotain roinaa. Silloin vielä veloittivat toimituskulut, vähän alle 16 euroa silloisella kurssilla. Halpaa oli silti, tietyt tuotteet olivat selkeästi halvempia kuin Playbackilla tai Thomannilla. Varastosta puuttuvia tarvikkeita odotellessa lisäilin parikin efektipedaalia tilaukseen, ja palvelu oli ensiluokkaista. "Price Request"-linkistä on hintakilpailuun kutsuminen tehty erittäin helpoksi, ja lafka tuntuu lähtevän aika hanakasti kilpaan mukaan. EHX:n Bass Big Muff Pi lähti vielä tasapuntaan pyöristettynä halvemmalla kuin mistään muusta löytämästäni eurooppalaisesta nettikaupasta. Tarjous tuli puhelinsoittona Briteistä, ja luottokorttitiedot menivät sitä kautta perille. Joustavaa palvelua!

Nyt kun punta on hätää kärsimässä suhteessa euroon, laitoin eilen illalla Ibanez S7320:n tilaukseen. Thomannin hinta 645e +20 posteihin jäi haisemaan DigitaaliKylän 538 euron hinnalle, joka siis sisältää toimituksen.

Yksi tuote, joka tuolta kannattaa tilaukseen laittaa on pedaalisalkku. Staggin malli on tarpeeksi leveä, isompi mitä Thomannin 88 euron hintainen Rockcase, ja lähti tilaukseeni hinnalla 31 euroa. Rok! Myös Digitechin ja Electro-Harmonixin efektipedaalit tuntuvat edullisilta juuri nyt.
shouting at an empty boat
migi666
12.10.2009 17:21:21

Jees nyt sain tilattua ja maksettua mastercardilla. Sitä ihmettelen, että miksi ei veloitettu ollenkaan postimaksuja? 236€ ja risat maksoi Mackien Big Knob joka ei todellakaan ole paha hinta. Olin kattovinani, että postikulut olisi 18€?
Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli.
teukka
12.10.2009 18:03:55
Onko jollain ollut takuutapauksia?
Onko toiminut ja nyhtävätkö postit?
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
mattim
12.10.2009 18:14:31

teukka: Onko jollain ollut takuutapauksia?
Onko toiminut ja nyhtävätkö postit?

Toimii, kuriiri noutaa rikkinäiset ja tuo uudet tilalle, ei kuluja.

Matti
Morri
12.10.2009 18:41:25
Eilen illalla sisään tilaus (musta 50s Fender Road Worn stratocaster ja hihna), tänään n klo 14 viesti, että tilaus vahvistettu ja n klo 17 viesti, että lähetetty, oikeinkin hyvän kuuloista. Tavarat toki näyttivät tilaushetkellä olevan "In stock", joten orastavaa toivoa oli että sieltä oikeasti jotain pikaisesti olisi tulossa. Hetken pelkäsin, että kävisi samalla tavalla kuin tammikuussa Jim Root Telecasterin kohdalla, jolloin toimitus lopulta viivästyi toukokuulle. Silloin peruin parin kuukauden odottelun jälkeen tilauksen ja palvelu oli tuolloinkin erittäin hyvää ja "pettymystä" lievensi kurssiheilahteluiden tuoma pieni rahallinen voitto.
"Nuotin vieressä on tilaa..."
B-tone-flat
12.10.2009 19:29:41
Morri: Eilen illalla sisään tilaus (musta 50s Fender Road Worn stratocaster ja hihna), tänään n klo 14 viesti, että tilaus vahvistettu ja n klo 17 viesti, että lähetetty, oikeinkin hyvän kuuloista. Tavarat toki näyttivät tilaushetkellä olevan "In stock", joten orastavaa toivoa oli että sieltä oikeasti jotain pikaisesti olisi tulossa. Hetken pelkäsin, että kävisi samalla tavalla kuin tammikuussa Jim Root Telecasterin kohdalla, jolloin toimitus lopulta viivästyi toukokuulle. Silloin peruin parin kuukauden odottelun jälkeen tilauksen ja palvelu oli tuolloinkin erittäin hyvää ja "pettymystä" lievensi kurssiheilahteluiden tuoma pieni rahallinen voitto.

Saa**na sentään kun gas senkun pahenee. Ite olen tota road worn 60's sb skebaa kyttäillyt. Hinta senkun putoaa koko ajan. Nyt jo alle 700€. Käykö noille visa electron? Normaalivisassa kun ei taida ihan limitti riittää, sen verran pieneksi olen sen laittanut.
No Comments!
Grugi
12.10.2009 19:33:17
B-tone-flat: Saa**na sentään kun gas senkun pahenee. Ite olen tota road worn 60's sb skebaa kyttäillyt. Hinta senkun putoaa koko ajan. Nyt jo alle 700€. Käykö noille visa electron? Normaalivisassa kun ei taida ihan limitti riittää, sen verran pieneksi olen sen laittanut.

Ei käy electroni mutta laita sinne mailia niin saat tilisiirtona maksaa eli et tarvitse luottokorttia ollenkaan.
SDMF
teukka
12.10.2009 19:39:09
Tilisiirto olis varmaan mullekin paras koska ei taas huvita alkaa visaa viritämään mihinkään Paypalin lisäksi.Mahtaako Paypal toimia noilla?
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Dunga
12.10.2009 19:55:23
Grugi: Ei käy electroni mutta laita sinne mailia niin saat tilisiirtona maksaa eli et tarvitse luottokorttia ollenkaan.

Väärin, visa electron kelpaa.
War... war never changes.
Grugi
12.10.2009 20:31:03
Void: Väärin, visa electron kelpaa.

Oho no asia sitte selevä :)
SDMF
doctrine
12.10.2009 20:38:29

Pistin viikonloppuna tilaukseen kaksi Marshallin 1936V:a ja pari piuhaa, vahvistus tuli tänään päivällä. Nopeaa toimintaa ainakin tähän asti.
http://www.payloadband.info/
tomukka
12.10.2009 21:13:57
Pa*kamahat eivät soittaneet, että ovat tuomassa pakettia kotiin. No en ollut kotona ja paketti nyt missä lie? Seurantaraportissa "Unable to Deliver, Recipient Absent". Eikös se numero anneta tilauksen yhteyteen juuri sitä varten???
Morri
12.10.2009 22:46:43 (muokattu 12.10.2009 22:54:07)
tomukka: Pa*kamahat eivät soittaneet, että ovat tuomassa pakettia kotiin. No en ollut kotona ja paketti nyt missä lie? Seurantaraportissa "Unable to Deliver, Recipient Absent". Eikös se numero anneta tilauksen yhteyteen juuri sitä varten???

"DPD will make three delivery attempts over three consecutive working
days, after which the parcel will be returned to us, and your money
refunded."

Tällainen teksti oli tuossa minun saamassani "Shipped" viestissä. Ei hyvää päivää jos eivät viitsi soittaa jos heillä kuitenkin puhelinnumero on, paketti vaan takaisin Englantiin. Itse teippaan kyllä kissankorkuisilla kirjaimilla lapun oveen, että soittakaa nyt ihmeessä jos (KUN) en ole paikalla niin katsotaan mitä tehdään. Todennäköisyydet sille että työssä käyvä/opiskeleva ihminen on kotona keskellä päivää on aivan minimaalinen.

-edit. Soittaisin sinuna myös DPD:n Suomen asiakaspalveluun ja koittaisin sopia jotain tarkkaa aikaa toimitukselle. Eihän se nyt mitään kissa ja hiiri-leikkiä sen lähetin kanssa voi olla.
"Nuotin vieressä on tilaa..."
tomukka
12.10.2009 23:21:58
Morri: "DPD will make three delivery attempts over three consecutive working
refunded."

Tällainen teksti oli tuossa minun saamassani "Shipped" viestissä. Ei hyvää päivää jos eivät viitsi soittaa jos heillä kuitenkin puhelinnumero on, paketti vaan takaisin Englantiin. Itse teippaan kyllä kissankorkuisilla kirjaimilla lapun oveen, että soittakaa nyt ihmeessä jos (KUN) en ole paikalla niin katsotaan mitä tehdään. Todennäköisyydet sille että työssä käyvä/opiskeleva ihminen on kotona keskellä päivää on aivan minimaalinen.

-edit. Soittaisin sinuna myös DPD:n Suomen asiakaspalveluun ja koittaisin sopia jotain tarkkaa aikaa toimitukselle. Eihän se nyt mitään kissa ja hiiri-leikkiä sen lähetin kanssa voi olla.

Toi oli hyvä idea tuo lapun kirjoittaminen oveen. Kokeilen sitä ja aamulla soitto asiakaspalveluun...
jra
12.10.2009 23:31:07 (muokattu 12.10.2009 23:35:21)
Morri: "DPD will make three delivery attempts over three consecutive working
refunded."

Näin oli Suomen DPD:n FAQ:ssa:

Mitä tapahtuu, jos tavaran vastaanottajaa ei löydetä?

Yritämme yhteensä kolme kertaa toimittaa paketin perille. Jos vastaanottajaa ei löydy, kuljettaja jättää ilmoituksen vastaanottajan kirjelaatikkoon ensimmäisen toimitusyrityksen jälkeen. Uuden toimituspäivän voi sopia DPD:n kanssa.

Aika heikosti on tietoa Suomen DPD:n sivuilla, esim. puhelinnumeroa en itse löytänyt mistään. On tosin teksti että sivuja uusitaan ja ovat siksi vaillinaiset. Onkohan DPD:llä sama juttu kuin UPS:lla, että on aika paikkakuntakohtaista miten toimivat ja ilmoittelevat? Eli esim. Hki:n ulkopuolella kuljetukset hoitaa joku paikallinen lähettipalvelu eikä DPD:n lähetit.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Grugi
13.10.2009 08:34:06 (muokattu 13.10.2009 08:35:31)
Mun mielestä ihan helposti tää tieto sivuilta löytyi mutta tässä se niille joilta ei tuo onnistunut ;D Eli sivun oikeassa yläreunassa kohdassa Yhteystiedot.

Asiakaspalvelumme

Asiakaspalvelumme on arkisin auki 8-18

Puh: 010 804 848

Fax: 010 572 8403

info@dpd.fi
SDMF
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)