Aihe: Harley Benton 4x12 kaapit!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
hapan
16.01.2008 20:46:35
Eipä se ole mitään kultakorvien touhua kuulla soundierot ylä- ja alakaapin välillä. Käypä kokeilemassa vierekkäin. Jos Levytukusta löytyy vielä eri kokoiset kaapit ja RoadKing, on kokeilu todella helppo. Ei paljoa tarvi miettiä, kumpi on tilavuudeltaan vähän isompi. Alakaappi kyllä kieltämättä suuntaa ikävästi enemmän.

Testattu on marsun 1960 kaapeilla, enkä mä ainakaan huomaa mitään itkupotkuraivarin veroista eroa. Loppupeleissä kun bändin kanssa vetää, niin se ylimääräinen botne ei oo mun mielestä niin tervetullutta. Sen sijaan yläkaappi kyljellään on.
oiva tumpeloinen
16.01.2008 20:51:15
Testattu on marsun 1960 kaapeilla, enkä mä ainakaan huomaa mitään itkupotkuraivarin veroista eroa. Loppupeleissä kun bändin kanssa vetää, niin se ylimääräinen botne ei oo mun mielestä niin tervetullutta. Sen sijaan yläkaappi kyljellään on.

Ollaanpa tuota testattu samoilla vehkeillä muiden ohessa, ja kyllä sen eron selkeästi kuulee. Ja säkin kuulet selvästi siinä botnessa eroa, kun kerta niin sanot, niin varmasti tiedät, ettei tarvita mitään kultakorvia sen erottamiseen. On se sen verran helposti kuitenkin kuultavissa. Niiden paremmuus on taas täysin makuasia, siihen mulla ei ole mitään sanottavaa.
hapan
16.01.2008 20:55:02 (muokattu 16.01.2008 20:55:53)
Ja säkin kuulet selvästi siinä botnessa eroa, kun kerta niin sanot, niin varmasti tiedät, ettei tarvita mitään kultakorvia sen erottamiseen.

Okei, eron ehkä kuulee, mutta mä en ainakaan pidä sitä mitenkään merkittävänä. Tai että en mä sen botnen perusteella arpoisi, jos vain toinen vaihtoehto olisi tarjolla, että venailisinko sittenkin sitä toista vaihtoehtoa.

No mutta paskaako tässä mussutan, aiheeseen liittyen kuitenkin sen verran, että kiinnostaisi kovasti tommonen HB:n 4x12 kaappi V30 elementeillä.
Laddy Master
16.01.2008 21:06:23
Ostin vasta kyseisen kaapin v30 elementeillä H&K Swtichbladen kanssa, raha ei riittänyt Hughesin omaan kaappiin, jonka kanssa paljon testailin. Kuitenkin Harrikalla pääsee mielestäni toistaiseksi tyydyttävän lähelle, eikä tähän mennessä ole valitettavaa.

Hirveesti en ole päässyt isossa tilassa availemaan, mutta mitä olen niin selkeä ja yllättävän monipuolista äänimaailmaa saa irti. Reeniksellähän menee melkeen siinä missä astetta kalliimmatkin. Jos kaverit keljuilee merkistä niin tukkivatpa turpansa kun kerron elementtien hintalaatusuhteen tässä mörössä.

Saas nähdä miten käy kun tästä puoli vuotta mennään eteenpäin, onko silloin jo uusi kaappi, vai käytetäänkö tämä loppuun.
I love you baby but not like I Love my Guitar
Disposal
16.01.2008 23:20:15
Täytyykin kokeilla tota kaapin heittelyä vähän, jos se kerran oikeasti vaikuttaa siihen soundiin. Juup, itsellä ei ainakaan ole valittmamista v30 4x12 kaapista. Olishan se mesan oversized varmaan kovempi, mutta hinta on vähän turhankin kova!
Cult Of Tuna?
Dj.Dumbass
11.02.2008 22:10:43
jos jollakulla on jäänyt vaikka halpis-HB kaapin 12" elementti jouten, niin ostan pois yhden kappaleen! V30 ei kiinnosta, mut edukkaasti sellainen halpistötterö...
Myös muut halvat kiinnostaa. Pikaviestiä, kiitosh.... ;-)
But what would Musamies do?
Obscure
12.02.2008 13:43:15

Hiho.

Nauhoteltiinpa Scaurin tulevan demon kitarat tuollaisen kaapin läpi josa v30.
Makialta kuulosti. Pieksi greenback-elementillisen marshallin kaapin.

Nyt olen pistänyt ostoharkintaan ko. kaapin: säästäisi tukun rahaa eikä soundi olisi kovin syvältä.

Itse kaapin laatuhan lie taattua HB:tä..
Ehkä siihen jeesaa jesarit ja erikeepperit.
forlost
14.02.2008 12:59:58

jos jollakulla on jäänyt vaikka halpis-HB kaapin 12" elementti jouten, niin ostan pois yhden kappaleen! V30 ei kiinnosta, mut edukkaasti sellainen halpistötterö... Myös muut halvat kiinnostaa. Pikaviestiä, kiitosh.... ;-)

täällä on kuulemma tori mihin voi pistää tuollaisen ilmoituksen esikerkiksi.... ;)
tupakointi lyhentää savuketta..
kartmaan
14.02.2008 13:34:54 (muokattu 14.02.2008 13:38:20)
Angled ja Straight, ylä- ja alakaappi?

G.A.Y. suuntautunut ja hetero kopperot

edit: Se mitä itse olen tuommosta komeroa treeneissä kuullut niin hyvä se on. Ja kunnon vahvistimella aina vaan parani. Ainoa miinus tulee kotelosta itsestään. Se on turhan ohutta, ja kunnolla luukuttaessa tuntee kuinka taka&etuseinä liikkuvat elementtien tahdissa. Ristituki kehiin niin epäilen että soundi paranee vielä roimasti. Ei mulla muuta. Takasi bassopuolelle. Ootte niin hassuja
kartmaan
14.02.2008 13:39:33
täällä on kuulemma tori mihin voi pistää tuollaisen ilmoituksen esikerkiksi.... ;)

Mikäs peijooni täällä o samoilla asioilla tänään. :)
forlost
15.02.2008 11:06:37

Haha!!

muille tiedoksi että tuo kartmaan sattuu soittamaan bassoa minun kanssa samassa orkesterissa, ja treenit mistä tämä tuossa yllä puhuu on meidän treenit ja kaappi mistä puhuu niin toinen minun ja toinen toisen kitarsistin :)

jos basistikin kehuu niin eikö se ole jo hyvä!?!
tupakointi lyhentää savuketta..
Dj.Dumbass
15.02.2008 11:46:58 (muokattu 15.02.2008 11:47:08)

Torilla on kyllä ilmoitusta pidetty, mutta ei vaan tunnu elementtiä löytyvän mistään...
But what would Musamies do?
Obscure
15.02.2008 14:44:17

Lähti kaappi tilaukseen sitten.

Parin viikon päästä kirjottelen sitten miten on maistunut.
efunkelist
28.02.2008 17:44:51

Noh, onko tullu bentonkaappeja soittoon?
Mä pistin hankintalistalle just ton 2x12" celestion mallin. Käytännössä sen hankinta on ajankohtaista vasta toukokuussa varmaan mutta kuitenki. Ois tarvetta moiselle...
"Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008)
washburn
25.08.2008 19:09:29

Nostetaanpas vähän.

Onko tullut lisää kokemuksia näistä Bentonin vintage kaapeista? Itse ajattelin Engelin blackmoren kaveriksi G412A:n tilata ja mahdollisesti vaihtaa kaksi elementtiä joihinkin ei niin middlekkäisiin. Ehdotuksia? Eminence The Wizzard?

Mitenkäs nämä HB:T on kestänyt ihmisillä? Saako takalevyn helposti irti modausta varten? (niin että voi vielä takaisinkin saada)
Live long and prosper.
Sawez
25.08.2008 22:23:14

Nostetaanpas vähän.

Onko tullut lisää kokemuksia näistä Bentonin vintage kaapeista? Itse ajattelin Engelin blackmoren kaveriksi G412A:n tilata ja mahdollisesti vaihtaa kaksi elementtiä joihinkin ei niin middlekkäisiin. Ehdotuksia? Eminence The Wizzard?

Mitenkäs nämä HB:T on kestänyt ihmisillä? Saako takalevyn helposti irti modausta varten? (niin että voi vielä takaisinkin saada)

Broidin G412A (ei vintage) kaappi on nähny jo aika monta kilsaa, eikä se oo mitenkään kulunu taikka menny rikki. Hyvä kaappi se on ollu ja varsinkin hintasekseen.

Itellä on G412A Vintage malli ja kyllä sekin on hyvä.
Disposal
27.08.2008 19:45:15
Jotenki nyt kun on nauhotellut vähän paremmin ton kaapin kanssa, niin se soundaa paljon paremmalta mikin edessä kuin noin "livenä". Luukutettaessa kunnollla kaappi alkaa huutamaan armoa ja soundi kärsii, mutta sehän nyt on jo todettu täällä ennenkin...
Keinonen on nöitä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)