Mr. Speed 28.04.2009 10:05:45 | |
---|
Vaikea tämmöiseen kyssäriin on vastata :o Kuitenkin GAS:ittelijan luonteen takia ruoho aidan takana on aina vihreämpää. Diisselit ovat viimeinen kaasun kohde, mutta se kaasu kuitenkin lamaantui, kun listasin asioita, joista pidän omassa nupissani :) Tuli mieleen "miksi helvetissä mä haluaisin moisesta eroon?". Taitaa se nykyinen siis pitää pintansa, koska mieluisampaa ja kiinnostavampaa ei ole vielä vastaan kävellyt. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Yrms 28.04.2009 10:46:42 | |
---|
Mun unelmavahvistin ois joku hyväsoundinen ja tarpeeksi tehokas trankku :) Ei taida olla vielä markkinoilla.. www.mikseri.net/blindways |
Räbbänä 28.04.2009 11:47:33 | |
---|
Paha kysymys. Saundillisesti ovat miellyttäneet erinäisten klippien perusteella Mesan Recto, Diezel VH4 ja Hughes & Kettnerin TriAmp II. Ensimmäistä jopa tullut tyypitettyä nopeasti. Voi luoja. Myyjä halusi nimittäin avata hiukkasen volaa, jotta kuulee miltä se kuulostaa, kun alkuu itse en uskaltanut kuin pienellä volalla rymistellä. Lahkeet lepatti ja korvista valui melkein veri. : D ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
aoi 28.04.2009 16:31:32 | |
---|
Unelmavahvistimet, joista mikä vaan olisi herkkua omalla tavallaan: Dual rectifier - Pidän siitä jännästä sivukihinästä joka korostuu tällä vahvarilla Triaxis + vht 2/90/2 - komean sävyiset puhtaat ja high gainit, käsitelee matalahkoja taajuuksia minua miellyttävällä tavalla. Bogner Ecstacy - Upea, eläväinen saundi Diezel Herbert - itse "täydellisyys" saundeiltaan ja monipuolinen sellainen H&K Trilogy/Triamp - "Murea" saundi |
_UmmaGumma_ 28.04.2009 22:58:24 (muokattu 28.04.2009 22:59:22) | |
---|
Hughes & Kettnerin Trilogy on mainio peli, eikä mitenkään kamalan kalliskaan (tosin silti liian kallis), se on ollut jo pitkään kuumottelussa. E: No ei nyt sentään liioitella. 12 Plexi-fullstäkkiä tietty ennemmin. |
McNulty 28.04.2009 23:07:21 (muokattu 28.04.2009 23:13:20) | |
---|
En laittaisi lainkaan pahitteeksi omistaa nykyisien vahvistimien (H&K Trilogy, Dr.Z Z-28 ja Swartin pieni combo) lisäksi vielä Fender '57 Deluxea ja vanhempaa Marshallin Super Leadia. Sitten olisi aika hyvä kattaus erisorttisia koneita joilla taipuisi kaikki tarvittava kevyestä musiikista rankempaan osastoon asti. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Ze Kink 28.04.2009 23:29:55 | |
---|
Diezel Vh4 on se isoin unelma, mutta kelpuuttaisin myös Einsteinin tai Engl Invaderin. Esim. Mesan 2-kanavainen Recto olisi myös kiva olla arsenaalissa "löysempään" kamaan. Noiden lisäksi pörinään, post-rokkiin jne. olisi kiva omistaa joku Fenderin combo, esim. Vibro King, Bassman tms. |
Ben_D 29.04.2009 07:29:32 | |
---|
Tossahan se on ollut käytössä jo kohta 4 vuotta eli ENGL Savage. Ei tarvi vaihtaa. Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal |
pekurides 29.04.2009 12:42:02 | |
---|
Yrms: Mun unelmavahvistin ois joku hyväsoundinen ja tarpeeksi tehokas trankku :) Ei taida olla vielä markkinoilla.. Juu, tarpeeksi putkien kanssa ropanneena sellainen huoltovapaa muljutin mistä löytyisi kaikki pörinät ja saisit vielä identtisesti mallinnettua kaikki legendaariset N.O.S putket ja oikeat päätesäröt ja kaikki maailman efektit ja virittimet ja mitä vain ikinä keksitty kunnollisella etupaneelilla missä olisi selkeät potikat ja ja muut vimpaimet korkinavaajaa ja tupakansytintä myöten langattomalla lähettimellä, sekä bluetooth yhteydet pöytiin ja muihin polkimiin... ainiin savukone ja strobo vielä. Luonnollisesti saundit putkarin luokkaa... ..eipä taida tulla ikinä markkinoille:) Tunteella päin vittua. |
Ze Kink 29.04.2009 12:47:39 (muokattu 29.04.2009 12:50:37) | |
---|
pekurides: Juu, tarpeeksi putkien kanssa ropanneena sellainen huoltovapaa muljutin mistä löytyisi kaikki pörinät ja saisit vielä identtisesti mallinnettua kaikki legendaariset N.O.S putket ja oikeat päätesäröt ja kaikki maailman efektit ja virittimet ja mitä vain ikinä keksitty kunnollisella etupaneelilla missä olisi selkeät potikat ja ja muut vimpaimet korkinavaajaa ja tupakansytintä myöten langattomalla lähettimellä, sekä bluetooth yhteydet pöytiin ja muihin polkimiin... ainiin savukone ja strobo vielä. Luonnollisesti saundit putkarin luokkaa... ..eipä taida tulla ikinä markkinoille:) http://www.fractalaudio.com/products-fa-axefx.html Ok, korkinavaajaa, tupakansytytintä yms. ei löydy, mutta saundien puolesta luulisi riittävän. En tosin tiedä voiko tuota kutsua vahvistimeksi, siksi en itsekään sitä maininnut. |
Räkkipeli 29.04.2009 12:52:17 | |
---|
Ze Kink: http://www.fractalaudio.com/products-fa-axefx.html Ok, korkinavaajaa, tupakansytytintä yms. ei löydy, mutta saundien puolesta luulisi riittävän. En tosin tiedä voiko tuota kutsua vahvistimeksi, siksi en itsekään sitä maininnut. Tästä täytyy kokemuksesta sanoa että oikein pätevä laite kyseessä. Soundia löytyy suuntaan jos toiseen ja erittäin laadukkaita mallinnuksia. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Terry Pantheras 29.04.2009 15:48:40 | |
---|
Tommosta MI Audion Revelationia ois joskus hauska päästä testaamaan, ei ainakaan ominaisuudet lopu kesken: http://www.miamplification.com/ Mutta onko niitä ominaisuuksia sitten jo liikaa? No ainakin mulle, mutta ois enemmän kuin mielenkiintoista testata! MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~ |
Drummer1997 16.05.2010 22:18:47 | |
---|
Melkein mikä tahansa Blackstarin kaappi/nuppi. |
dbeatmod 16.05.2010 22:23:08 | |
---|
Mahtaa olla Sunn Model T. "I don't want to have I go against I!" |
SirElwood 16.05.2010 22:24:12 | |
---|
Nokun tää nyt kerran on nostettu, niin mikäs siinä... Oma 2x10" 5E3 tweed deluxe on kyllä unelmavahvistimeni. Olenhan tehnyt sen itse! Toinen kiva olis "low power" tweed twin, mutta en ole saanut perusteltua itselleni riittävän hyvin moisen tekemistä. |
tracyjacks 16.05.2010 23:22:21 (muokattu 16.05.2010 23:27:59) | |
---|
Bad Cat Lynx tai BC50. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
Terry Pantheras 17.05.2010 00:19:40 | |
---|
Kovassa käytössä. |
JuSu 17.05.2010 11:21:55 (muokattu 17.05.2010 15:18:32) | |
---|
Terry Pantheras: Kovassa käytössä. Höhö. Tyytyväinen olen nykyiseen, vaikka pitkään yritin potkia Mesaan siirtymistä vastaan jotenkin periaatteesta. Mutta nykyinen toimii tässä tilanteessa hyvin. Mutta jos löytyisi sellainen huoltovapaa (=trankku?) microcuben kokoinen vahvistin, joka tarvittaessa soundaisi yhtä isolta kuin 4x12" -komero, niin oispa kova. Lisäksi soundi tulisi olla kelpoinen huolimatta volumehanikan asennosta, eli toimisi kerrostalosta stadikalle. Jos vielä ois ominaisuuksia kivasti (useampi kanava, midiohjattavat efektit yms) niin aina paree. Lisäksi sellainen liitin, että jos siitä vetäisi piuhan korvaan, niin se vahvistin nuuskisi takaraivosta sen siellä soivan soundin ja tallentaisi sen itseensä... =) JuSu 'aristoteles666: soundi joko paranee tai ei.' |
Numb 17.05.2010 11:34:43 | |
---|
Jos toi Hiwatt olisi kevyempi, niin sehän olisi aika lailla siinä. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
ÄsJii 17.05.2010 12:22:22 | |
---|
Numb: Jos toi Hiwatt olisi kevyempi, niin sehän olisi aika lailla siinä. Sama ongelma Twinin kanssa. |