aschrode 26.02.2016 23:28:55 | |
---|
Marzi: Tonecloudin luulis toimivan demoversiossakin. Ja pedaaleita syö kyllä ihan mainiosti. Kappas, hyvä tietää - oon miettinyt että voisiko tuon Biasin yhdistää olemassaolevien analogipedaalien kanssa mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kokeilla. Look behind you, a three-necked guitar! |
passe 02.03.2016 18:46:38 | |
---|
Desktop Standard version viritin, onko muilla ongelmia? Ei toimi, tuijottaa vain jäisellä katseella. Vai olenko mä oikeasti näin puusilmä! Mac ja El Capitan. "Ne levyt usein radiossa soivat - tai ne voivat olla muitakin". |
Generalissimo 03.03.2016 08:50:54 | |
---|
Toimiiko ok ja kuullostaako hyvältä jos laittaa kitara --> spedulauta --> interface ja bias? Sori tyhmä kysymys. |
Generalissimo 06.03.2016 20:37:06 | |
---|
|
Generalissimo 06.03.2016 21:23:35 | |
---|
e: vanha linkki |
aschrode 07.03.2016 12:05:13 | |
---|
passe: Desktop Standard version viritin, onko muilla ongelmia? Ei toimi, tuijottaa vain jäisellä katseella. Vai olenko mä oikeasti näin puusilmä! Mac ja El Capitan. Mulla sama kokoonpano ja toimii kyllä. Tosin paska viritin se tuntuisi olevan, träkkää todella huonosti vaikka input-signaalissa on varmasti tarpeeksi tökyä. Look behind you, a three-necked guitar! |
Zammy 07.03.2016 12:33:34 | |
---|
aschrode: Mulla sama kokoonpano ja toimii kyllä. Tosin paska viritin se tuntuisi olevan, träkkää todella huonosti vaikka input-signaalissa on varmasti tarpeeksi tökyä. Joo sama kokoonpano myös täällä ja sama homma. Melko lähellä käyttökelvotonta tuo viritin. Itse oon käyttänyt sen sijasta tätä https://www.meldaproduction.com/plugins/product.php?id=MTunerOn ihan eri maailmasta tarkkuus. Sieltä tulee koko läjä efektejä mukana, mutta ilmainen on joten ei niin haittaa vaikka pelkkää viritintä käyttäis. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
aschrode 07.03.2016 12:51:03 | |
---|
Zammy: Joo sama kokoonpano myös täällä ja sama homma. Melko lähellä käyttökelvotonta tuo viritin. Itse oon käyttänyt sen sijasta tätä https://www.meldaproduction.com/plugins/product.php?id=MTuner On ihan eri maailmasta tarkkuus. Sieltä tulee koko läjä efektejä mukana, mutta ilmainen on joten ei niin haittaa vaikka pelkkää viritintä käyttäis. Heh, meikä löi vaan ennen interfacea laatikosta löytyneen Korgin wanhan uskollisen DT-10:n kiinni :) Logicin oma viritinkin on parempi kuin tuo Bias-plugarin, myös iPad-version viritin on buginen - iPad-versiota tosin käytän treeneissä ja ehkä tulevaisuudessa livenä, joten siihen voi hyvinkin laittaa pedaalivirittimen väliin. Look behind you, a three-necked guitar! |
Marzi 07.03.2016 12:59:45 | |
---|
Mulla on aina nauhoitellessa iPad kiinni koneessa ja siinä pyörii Petersonin iStrobosoft. Strobosoft löytyy koneelta kans, mutta on "liian hankalaa" klikata aina se näkyviin kun touhuaa läppärin pienen näytön kanssa. Sen pitäis toimia ihan plugarina raidalla jossain kohtaa, mut ei oo 64bit päivitystä kuulunut vielä -> ei toimi Logic X:ssä ilman kikkailuja. Noilla Biasin virittimillä ei tee yhtään mitään, ne ei vaan toimi niinkuin niiden pitäisi. Jätkillä on vissiin kädet täynnä uusien projektien kanssa kun eivät saa aikaiseksi korjata vanhoista bugeja pois. Pidemmän päälle ihmiset etsii seuraavan tuotteen ja se tekee hallaa koko firmalle. Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
aristoteles666 07.03.2016 15:31:46 | |
---|
Marzi: Mulla on aina nauhoitellessa iPad kiinni koneessa ja siinä pyörii Petersonin iStrobosoft. Strobosoft löytyy koneelta kans, mutta on "liian hankalaa" klikata aina se näkyviin kun touhuaa läppärin pienen näytön kanssa. Sen pitäis toimia ihan plugarina raidalla jossain kohtaa, mut ei oo 64bit päivitystä kuulunut vielä -> ei toimi Logic X:ssä ilman kikkailuja. Noilla Biasin virittimillä ei tee yhtään mitään, ne ei vaan toimi niinkuin niiden pitäisi. Jätkillä on vissiin kädet täynnä uusien projektien kanssa kun eivät saa aikaiseksi korjata vanhoista bugeja pois. Pidemmän päälle ihmiset etsii seuraavan tuotteen ja se tekee hallaa koko firmalle. juu, on kyllä uskomattoman huono viritin, hassua että sen tekemiseen on viitsitty käyttää aikaa ja sitten se ei edes toimi, mulla on padissa bias ja jam up pro mutta virittamiseen avaan amplituben. läppärissä taas käytän S-Gearia koska se nyt on parempi minulle kuin mikään toinen. soittanut varmaan kolme vuotta about kaikki keikat S-Gearilla , joko suoraan PA han tai mikä kitaravahvistin keikkapaikalla onkaan, sen päätteeseen. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
aschrode 07.03.2016 15:57:24 | |
---|
Marzi: Jätkillä on vissiin kädet täynnä uusien projektien kanssa kun eivät saa aikaiseksi korjata vanhoista bugeja pois. Pidemmän päälle ihmiset etsii seuraavan tuotteen ja se tekee hallaa koko firmalle. Tuo on kyllä vähän huolestuttava ilmiö kieltämättä, vaikka itselle nämä softat ovat toimineet hyvin (plus se BT4) kun käyttö on niin perustasolla, en paljoa säädä ihmeellisyyksiä. Look behind you, a three-necked guitar! |
Generalissimo 07.03.2016 18:18:24 | |
---|
Itselläni desktop demossa viritin toiminut hyvin, paremmin mitä guitar rig 5ssä en tiedä miksi. |
passe 10.03.2016 12:44:55 | |
---|
No hyvä tietää että susi se olisi vaikka toimisikin. DAW:ssa toki vakiviritin aina käytössä, mutta kun se spontaani standalone jammailukin kiinnostaa. Minulle alkaa muodostumaan Positive Grid:n tuotteista vähän sellainen kuva että karmeasti on potentiaalia, mutta kehitystyön kilpajuoksussa joudutaan vähän tinkimään näistä "pikkujutuista". Mielelläni huomaan joku päivä olevani väärässä. Se on aina aika lame fiilis kun temmi ojossa lähdet testaamaan uusia ja hehkutettuja juttuja ja sitten tulee näitä. "Ne levyt usein radiossa soivat - tai ne voivat olla muitakin". |
Generalissimo 10.03.2016 13:01:58 (muokattu 10.03.2016 13:02:36) | |
---|
Minusta tässä plugarissa on hyvää, että demoversio ilmainen (vaikka säätäessä vilkkuu ärsyttävä ilmoitus). En oikein tiedä toista tapaa saada yhtä ok soundia narulle/kuulokereenailuun muutamalla kympillä (mitä interface maksaa käytettynä jos tätä haluaa käyttää). |
Aakoo 10.03.2016 14:52:24 | |
---|
Kyllähän sen ilmoituksen lisäksi loppuu prosessoitu soundi. Ainakin mun kokeilussa. Ärsyttävää... Jotenkin tämä jätti kylmäksi. Ihan ok soundia, mutta en tiedä mitä kaipaan, mutta jotain. Amplituben mallinnokset osuneet omaan makuun enempi, vaikka eipä niitäkään ihan kauheasti ole tullut kokeiltua. Tosin hinta Bias Ampin eduksi on melko hyvä. Pitää koittaa vielä virittää tuo fast track pro interface vanhan ipadin kylkeen jos sillä innostuisi enempi demottamaan. Tykkään garagebandista siinä kovin, on pöljälle sopivan simppeli työkalu. |
ÄrGee 10.03.2016 15:33:50 | |
---|
Aakoo: Kyllähän sen ilmoituksen lisäksi loppuu prosessoitu soundi. Ainakin mun kokeilussa. Ärsyttävää... Jotenkin tämä jätti kylmäksi. Ihan ok soundia, mutta en tiedä mitä kaipaan, mutta jotain. Amplituben mallinnokset osuneet omaan makuun enempi, vaikka eipä niitäkään ihan kauheasti ole tullut kokeiltua. Tosin hinta Bias Ampin eduksi on melko hyvä. Pitää koittaa vielä virittää tuo fast track pro interface vanhan ipadin kylkeen jos sillä innostuisi enempi demottamaan. Tykkään garagebandista siinä kovin, on pöljälle sopivan simppeli työkalu. Laitat kaksi vahvistinta stereona panoroituna kumpaakin laitaan, ja mikseristä 0,2 millisekuntia delayta niiden välille. Elävöittää aika kummasti. En tosin käytä noita BIAS FX:n omia kaappimallinnuksia, vaan Ignite Ampsin loaderia Rosen Digitalin impulsseilla. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Generalissimo 17.03.2016 00:19:07 | |
---|
ÄrGee: Laitat kaksi vahvistinta stereona panoroituna kumpaakin laitaan, ja mikseristä 0,2 millisekuntia delayta niiden välille. Elävöittää aika kummasti. En tosin käytä noita BIAS FX:n omia kaappimallinnuksia, vaan Ignite Ampsin loaderia Rosen Digitalin impulsseilla. Mites tämä käytännössä onnistuu (Reaperilla)? |
Y3J 17.03.2016 14:54:31 | |
---|
En ole aivan perillä noista erilaisista iPadeista. Kuinka uuden vehkeen BIAS FX siis vaatii? iOs 8 pitää siis olla, mutta voiko sen asentaa vanhempiinkin iPad Mineihin? Paljonko tulisi edullisimmillaan hintaa setille, jossa on käytetty iPad, interface ja joku lauta jolla vaihdella presetejä soitellessa? |
ÄrGee 17.03.2016 15:28:51 | |
---|
Generalissimo: Mites tämä käytännössä onnistuu (Reaperilla)? Bias FX:n vasemmassa yläkulmassa on ''single'' ja ''dual'' napit, joista painat dual -painiketta. Sen jälkeen valitun vahvistimen alapuolelle ilmestyy toinen samanlainen. Mikseri tulee tässä vaiheessa myös näkyviin automaattisesti, jonka avulla sitten panoroidaan signaali oikealle ja vasemmalle. Ignite Amps NadIR on seuraavana, jossa on tietysti ladattuna kaappimallinnukset. Sielläkin panoroituna samalla tavalla kuin vahvistimet Bias FX:ssä. Näin ollen Biasista pitää laittaa vahvistimien kaapit by-pass tilaan. Mulla on kaappien välille asetettu vähän delayta, mikä sitten elävöittää soundia. Eli jos VST-plugin on tuttu käsite, niin pitäisi noilla ohjeilla onnistua. Youtubesta löytyy tietysti paljon vastaavaa asiaa videoiden muodossa :) Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
midprice 17.03.2016 20:49:49 | |
---|
Y3J: En ole aivan perillä noista erilaisista iPadeista. Kuinka uuden vehkeen BIAS FX siis vaatii? iOs 8 pitää siis olla, mutta voiko sen asentaa vanhempiinkin iPad Mineihin? Paljonko tulisi edullisimmillaan hintaa setille, jossa on käytetty iPad, interface ja joku lauta jolla vaihdella presetejä soitellessa? Mulla tällanen setti: ipad air käytettynä 200€ Presonus itwo t-kaupasta b-stock 100€ Behkun fcb1010 oli jo aiemmin hankittuna |