Wespa 26.03.2010 11:03:42 | |
---|
duc: No jaa, aika hyvin tuntuis suoraan hintaan verrannollinen olla tuo "hyvyys". Noissa Am. specialeissa on esim. 22 nauhaa, jota Classic Playereissa ei ole, ja pelkästään sen takia taitaa sopia suurimmalle osalle tiluttajista paremmin :) Eiköhän modernimmat tiluttajat suosi ihan muun merkkisiä ja tyylisiä keppejä kuin Fenkkuja muutenkin. ;) Ja taas Blackmore&Ynkkä-wannabetilutteluun 21 nauhaa on ainoa oikea määrä, pienestä lavastakin tulee jo melkoisesti pahaa karmaa. :D "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Mr. Speed 26.03.2010 11:08:40 | |
---|
s8na: Ehämmä sitä viaks sanonu vaan katsojan ongelmaksi. ;) Joo sori tää turha vääntö. Ite oon tykänny omasta deluxe black dovesta. Hiano on! Totesin myös että american standardi ei ollut niin paljon parempi tohon verrattuna. Hinta tosin alkoi olla jo mexicolaisella samaa luokkaa amerikkalaisen kanssa. Eihän vääntö oo ikinä turhaa. Ja ihan vitsiä täällä väännetääm. :) Ruma se tele kuitenkin on. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
McNulty 26.03.2010 11:10:17 | |
---|
Wespa: Eiköhän modernimmat tiluttajat suosi ihan muun merkkisiä ja tyylisiä keppejä kuin Fenkkuja muutenkin. ;) Ja taas Blackmore&Ynkkä-wannabetilutteluun 21 nauhaa on ainoa oikea määrä, pienestä lavastakin tulee jo melkoisesti pahaa karmaa. :D Äläs nyt... eräskin John 5 vetelee komiasti Telellä. Samoin Slipknotin herra Juuri :) Getcha Pull - 6604 |
Satu ja Tuija 26.03.2010 11:11:19 | |
---|
keppi2: Eli tuossa olisi tommonen American Special Strato Fenderiltä niin kysyisin, että irtoaako tuosta kepistä rockkia ja jopa heviäkin. Irtoaa, eikä siinä vielä kaikki. |
duc 26.03.2010 11:13:39 | |
---|
Mr. Speed: Eihän vääntö oo ikinä turhaa. Ja ihan vitsiä täällä väännetääm. :) Ruma se tele kuitenkin on. Et se sinäkään mikään Geroge Clooney ole. |
Terry Pantheras 26.03.2010 11:34:59 | |
---|
Keskustelu on näköjään tiivistynyt sokeripalan kokoisen laatikon alueelle... einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~ |
McNulty 26.03.2010 11:36:19 | |
---|
Terry Pantheras: Keskustelu on näköjään tiivistynyt sokeripalan kokoisen laatikon alueelle... Niin no... koko topiciin olisi riittänyt yksi postaus. kysyjä: Irtoaako Fendereistä hevit ja rockit? vastaus: Kyllä. Getcha Pull - 6604 |
Ziggy Bubba 26.03.2010 11:45:30 | |
---|
Mr. Speed: Eihän vääntö oo ikinä turhaa. Ja ihan vitsiä täällä väännetääm. :) Ruma se tele kuitenkin on. Kerro vielä että Marshalleista ei oo mihinkään, niin saadaan teikän perus-provot pakettiin ;) |
Mr. Speed 26.03.2010 12:45:20 | |
---|
sikki-six: Kerro vielä että Marshalleista ei oo mihinkään, niin saadaan teikän perus-provot pakettiin ;) No Marsut nyt on niin perseestä, ettei sitä enää kellekkään tarvis kertoa. Mä oon kyllä ihan oikeasti sitä mieltä, ettei Marsuista oo mihinkään. Muuhun ku rokkiin, mutta rokkihan ei tunnetusti ole mitään. Enkä oo vielä mielyttävään Marshalliin törmännyt. Juum. Pitäsköhän vielä mainostaa Jacksonin ylivertaisuutta? Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Mr. Speed 26.03.2010 12:50:08 | |
---|
duc: Et se sinäkään mikään Geroge Clooney ole. Ja silti saan paljon enemmän naista ku sä. Mitä se siis kertoo susta? Sitäpaitsi, takes one to know one. Ja Cluunin Yrjö on aika gay. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
joku muu sikko 26.03.2010 12:58:08 | |
---|
Nyt ollaan lähellä asian ydintä. B. Springsteenkin on olemukseltaan aika gay. Se johtuu sen kitarasta. Se tuskin saa pesää kuin joltakin texasilaisilta lihavilta naisilta kun taas hevimiehet saa keltä van kun niillä on niin räyhäkkäät suunnikkaat kepit hihnassa. "Tulkaamme vitun hulluiksi". -Ozzy Osbourne- |
Mr. Speed 26.03.2010 13:00:49 | |
---|
joku muu sikko: Nyt ollaan lähellä asian ydintä. B. Springsteenkin on olemukseltaan aika gay. Se johtuu sen kitarasta. Se tuskin saa pesää kuin joltakin texasilaisilta lihavilta naisilta kun taas hevimiehet saa keltä van kun niillä on niin räyhäkkäät suunnikkaat kepit hihnassa. Ui vitsi. Mun saarnaukset eivät siis ole aivan kuuroille korville menneet. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Terry Pantheras 26.03.2010 14:46:04 | |
---|
Acta est fabula, plaudite! einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~ |
Andy Six 26.03.2010 15:49:02 | |
---|
Mr. Speed: No Marsut nyt on niin perseestä, ettei sitä enää kellekkään tarvis kertoa. Mä oon kyllä ihan oikeasti sitä mieltä, ettei Marsuista oo mihinkään. Muuhun ku rokkiin, mutta rokkihan ei tunnetusti ole mitään. Enkä oo vielä mielyttävään Marshalliin törmännyt. Juum. Pitäsköhän vielä mainostaa Jacksonin ylivertaisuutta? Ylivertaisuutta mihin....? Telecasteriin...? "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Mr. Speed 26.03.2010 15:54:06 | |
---|
CeeCeeÄr: Ylivertaisuutta mihin....? Telecasteriin...? Yleisesti. Kaikkii! MWAAHAHHAHWHAHWHAHAHWHAHH Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Juicy 26.03.2010 18:37:46 | |
---|
duc: Kyllä hevimiehet ovat tälläkin palstalla niitä konservatiivisimpia tapauksia. Kaiuttimiksi pitää olla vintage 30:t, kitarana ibanezia,i jacksonia tai vastaavaa, ja aina pitää olla middlet täysillä teki mitä teki. Flying V ei ole suunnikkaan muotoinen, mutta aika usein sitä kevyemmässäkin musiikissa näkee. Kyllä ne pyhän kolminaisuuden (Gibson/Fender/Marshall) kannattajat ja muut perinnekamoilla leveilevät ovat vähintään yhtä konservatiivisia. Erona on lähinnä se, ettei hevimiehet yleensä käy systemaattisesti haukkumassa näitä "Aikuisten" ihmisten soittokamoja jokaisessa aihetta koskevassa ketjussa vain pönkittääkseen omaa egoaan. No, hra Vauhti on asia erikseen, mutta pitäähän sitä Juccikzelle olla jokin vastavoima. Vähä niinku jin ja jang. =) Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
Mr. Speed 26.03.2010 18:50:56 | |
---|
Juicy: Kyllä ne pyhän kolminaisuuden (Gibson/Fender/Marshall) kannattajat ja muut perinnekamoilla leveilevät ovat vähintään yhtä konservatiivisia. Erona on lähinnä se, ettei hevimiehet yleensä käy systemaattisesti haukkumassa näitä "Aikuisten" ihmisten soittokamoja jokaisessa aihetta koskevassa ketjussa vain pönkittääkseen omaa egoaan. No, hra Vauhti on asia erikseen, mutta pitäähän sitä Juccikzelle olla jokin vastavoima. Vähä niinku jin ja jang. =) Itse näen, että juurikin G/F/M suuntauksen kaverit ovat juuri niitä putkinäköisiä. Aiemminhan täällä oli se, että joka hevikeppi ketjussa joku tuli tarjoamaan Fenkun stratoa ja dissaamaan soundeja yms. Kai se on joku vastareaktio, joka on syntynyt kaikesta siitä rölötyksestä, Massesta ja Juccizesta, tai vaikka Jussi1976:sesta. Hiiwikitaroiden dissaus on täällä vähentynyt, mutta sillon kun sitä oli, niin se oli paljon totisemman oloista. Joko se oli rankempaa sarkasmia(mitä en itse usko, kun mietin näitä kirjoittajia), tai sitten siinä oltiin oikeesti käännyttämässä. Mä itsehän olen aivan vitsilinjalla nykyisin täällä. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Tuomoo 26.03.2010 18:52:32 | |
---|
Juicy: Vähä niinku jin ja jang. =) Tai niinku vapaata keskustelua aivan väärässä paikassa tai punainen lukko? Tän vois sulkea, jälleen kerran asiallinen ketju meni rölötykseks. "aristoteles666: soundi joko paranee tai ei." |
aristoteles666 26.03.2010 18:53:36 (muokattu 26.03.2010 18:54:25) | |
---|
Mr. Speed: Itse näen, että juurikin G/F/M suuntauksen kaverit ovat juuri niitä putkinäköisiä. Aiemminhan täällä oli se, että joka hevikeppi ketjussa joku tuli tarjoamaan Fenkun stratoa ja dissaamaan soundeja yms. Kai se on joku vastareaktio, joka on syntynyt kaikesta siitä rölötyksestä, Massesta ja Juccizesta, tai vaikka Jussi1976:sesta. Hiiwikitaroiden dissaus on täällä vähentynyt, mutta sillon kun sitä oli, niin se oli paljon totisemman oloista. Joko se oli rankempaa sarkasmia(mitä en itse usko, kun mietin näitä kirjoittajia), tai sitten siinä oltiin oikeesti käännyttämässä. Mä itsehän olen aivan vitsilinjalla nykyisin täällä. mä en kuulu joukkoon kun mulla ei ole koskaan ollut oikeasti gibsonia tai fenderiä yleensä yamahaa ja squieria, mielummin. itse asiassa ainoa amerikkalainen kitara oli kramer ja se oli hevikeppi. |
aristoteles666 26.03.2010 18:55:36 | |
---|
Tuomoo: Tai niinku vapaata keskustelua aivan väärässä paikassa tai punainen lukko? Tän vois sulkea, jälleen kerran asiallinen ketju meni rölötykseks. ei sun tarvitse osallistua, ei tämä edes ole sun ketju |