Lilli 01.07.2011 05:40:53 (muokattu 01.07.2011 05:41:43) | |
---|
Lilli: Tämä nyt ei ihan Tori-huijauskeissi ole mutta asian tiimoilta. Nimittäin aamulla katselin Keltaista Pörssiä ja silmiin pisti pari melkoisen halpaa kamerapakettia: Nikon D90 objektiiveineen 230 euroa ja D7000 300 euroa. Pörssiteksti englanniksi ja puhelinnumero prepaid. Sähköpostivastauksia sain mieheltä nimeltään Scott Osburn. '... ne kamerat ovat upouusi suljettu ja sen mukana kaikki varusteet alkuperäisessä laatikko, ystävällisesti saada takaisin meille koko nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi aloittaa lähetys tilauksen odottaa sinua kiireellinen vastaus, kiitos'. Kuulemma FedEx Expressin kautta kuljetus kotiovelle 2 päivässä! Mutta katsotaan nyt kuinka vastaa, kun kerroin mielelläni itse noutavani, että voin tarkastaa tuotteen. Onpas sinnikäs kusettaja, ei millään suostu cash on delivery-menettelyyn optiolla että paketin saa tarkastaa postitoimistossa! ...pitäisi vaan käyttää kusetukselle varsin ominaista '60% ensin ja 40% myöhemmin'-maksujärjestelyä. - Kokeillaan nyt kuinka kauan jaksaa yrittää;-) The same thing that makes you live can kill you in the end |
runrunrun 08.07.2011 15:01:48 (muokattu 08.07.2011 15:05:35) | |
---|
Tällä kertaa heppu käyttää nimimerkkiä 'chikarito' ja nimekseen ilmoitti Samu Suoniemi. JuSu Samainen Chikarito on yrittänyt huijata muakin kajarikaupoissa. Lähettämistapaa pähkäiltiin, sitten katoinki että heppu asuu tietojen mukaan Oulussa kuten minäkin ja sanoin että tuun hakemaan kajarin henk. kohtasesti -> kaveri katos linjoilta täysin. Nyttemmin tuo tunnus on jo poistunut täältä. Muuten on tullut ostettua ja myytyä paljon tavaraa viimeisen 4 vuoden aikana ja ei mitään suurempia kommelluksia... "Play from your fucking heart!" - Bill Hicks |
Midrange 18.07.2011 15:59:02 | |
---|
Halutaan ostaa ilmoitus efektipalstalle ja heti tarjous numerosta 0458759560. Löin tuon googleen ja hakutulokset puhuvat karua kieltä. Pitäkää varanne kun tuo numero tulee vastaan. Stratoja emme ole, Lespoiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis Ibanezin Ässiä! |
pekip 18.07.2011 16:21:35 | |
---|
joo toi numero stemmaa myös nimimerkille pekka heikkilä............. eli kusettaja you don´t have to be the best one,just be a good´un (McKinley Morganfield) |
K.Hill 18.07.2011 18:44:17 | |
---|
Tuttu numero. Kaverilta "löytyi"keväällä heti Takamine EF-360S. kun olin pannut ostoilmoituksen... |
Mec 23.07.2011 13:36:08 | |
---|
Pistetäänpäs tännekin erään huijarin yhteystietoja jotta muut tältä mahdollisesti välttyisivät: Käyttäjä: SanteriA http://muusikoiden.net/jasenet/127500 Oikea nimi ja osoite: Mico Jesse Petteri Tuominen Illoistentie 58 20900 Turku Prepaid-liittymä: 0465677120 Pankkitilit: Nordea : FI34 1590 3500 5805 82 Sampo: FI45 8000 2623 6106 55 s.posti: mico18@luukku.com Kusetti multa pedaalia ostaessani 90e Kauppoja tehdessä ilmoitti yhteystiedoikseen: Jukka Pikkarainen Käentaival 6 60200 Seinäjoki Mutta nuo löytyvät googlella erään jalkapalloseuran sivuilta. Pankilta sain oikean osoitteen. |
marco_albertz 25.07.2011 22:43:34 | |
---|
Noita huijareiden numeroitahan voisi tallentaa puhelimeen nimellä "huijari TKU" "huijari Seinäjoki" tai mitä nyt laittaakaan nimeksi. Joka tapauksessa jos olis nro tallennettuna niin säästyisi suurelta vaivalta ainakin siinä vaiheessa, jos on ostamassa tai myymässä jotain torin kautta. Mec: Pistetäänpäs tännekin erään huijarin yhteystietoja jotta muut tältä mahdollisesti välttyisivät: Käyttäjä: SanteriA http://muusikoiden.net/jasenet/127500 Oikea nimi ja osoite: Mico Jesse Petteri Tuominen Illoistentie 58 20900 Turku Prepaid-liittymä: 0465677120 Pankkitilit: Nordea : FI34 1590 3500 5805 82 Sampo: FI45 8000 2623 6106 55 s.posti: mico18@luukku.com Kusetti multa pedaalia ostaessani 90e Kauppoja tehdessä ilmoitti yhteystiedoikseen: Jukka Pikkarainen Käentaival 6 60200 Seinäjoki Mutta nuo löytyvät googlella erään jalkapalloseuran sivuilta. Pankilta sain oikean osoitteen.The hand and fingers are the second most sensitive areas of the body. |
midnight rose 26.07.2011 03:13:18 (muokattu 26.07.2011 03:16:43) | |
---|
Midrange: Halutaan ostaa ilmoitus efektipalstalle ja heti tarjous numerosta 0458759560. Löin tuon googleen ja hakutulokset puhuvat karua kieltä. Pitäkää varanne kun tuo numero tulee vastaan. Hahaha, tänään laitoin ilmoituksen ja jo kaksi kusettajaa yrittänyt. Toinen oli juuri tämä. Toinen tuli tästä numerosta 0465857115 ja sehän on kuuluisa Eetu Pakkanen. On se kumma että yrittää kusettaa samoja ihmisiä. Onneksi noita on aika helppo tunnistaa. Mietin jo, että pitäisikö laittaa ostoilmoitus "Ostetaan Digitech handjob looper" Niin varmasti tulisi tarjouksia näiltä hepuilta. |
Twinkle 26.07.2011 03:24:17 | |
---|
midnight rose: On se kumma että yrittää kusettaa samoja ihmisiä. Eiköhän se tykitä tarjousta ihan jokaiseen ostoilmoitukseen riippumatta siitä että kuka sen on jättänyt, ei se maksa sille vaivaa eritellä. Onko muuten tilanne missään vaiheessa ollut sellainen, että samaan ilmoitukseen olisi tullut useampi kusetusyritys? Rupesin miettimään että itselleni ainakin tulee tasan yksi jokaista ostoa kohden, joten onko nämä yleisimmät sittenkin saman henkilön takana kaikki? |
Kimmo72 26.07.2011 06:16:39 | |
---|
Twinkle: Onko muuten tilanne missään vaiheessa ollut sellainen, että samaan ilmoitukseen olisi tullut useampi kusetusyritys? Rupesin miettimään että itselleni ainakin tulee tasan yksi jokaista ostoa kohden, joten onko nämä yleisimmät sittenkin saman henkilön takana kaikki? Eikös midnight rose tuossa juuri niin sanonut? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Twinkle 26.07.2011 09:20:51 | |
---|
Dream_eater: Eikös midnight rose tuossa juuri niin sanonut? Itse ainakin yritin tarkoittaa yleismaailmallisesti, kun aina käy niin että jäljet johtaa tiettyyn ihmiseen (mico tuominen, eetu pekkanen, Sami sinisalo), niin liekö näitäkään loputon määrä? on totta, että huijarilla on alterego, mutta joskus tuntuu siltä että ne on hätäisesti napattuja nimiä, sen sijaan todellisia identiteettivarkauksia on vähän. Jälkimmäisessä tarkoitan sellaista, että olisi onnistuttu kaappaamaan pankkitilit ja muut sellaiset, tai ainakin tarvittavat tiedot että tilin perustaminen toisen nimiin on mahdollista. Lähinnä sitä siis mietin, että kun tulee tommoisiakin tapauksia joilla on kolme erilaista relevantin oloista yhteystietoa, että kuka niistä on oikea tekijä siellä taustalla, ketkä keksittyjä ihmisiä ja ketkä on vain välikappaleita huijaustoimissa. |
RamoQ 26.07.2011 18:44:29 | |
---|
midnight rose: "Ostetaan Digitech handjob looper" Niin varmasti tulisi tarjouksia näiltä hepuilta. Kokeile ihmeessä. Jokuhan joskus kokeili jättämällä ostoilmon vahvistimesta millaista ei ole edes olemassa. "Nobody boogie like the boogieman" |
the-Antero 26.07.2011 19:28:22 | |
---|
Se olin mä, laitoin ilmon että halutaan ostaa h&k tubemeister ennenku se oli vielä ees julkastu... Harmi ettei kukaan yrittäny myydä Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Wradlin 27.07.2011 00:11:33 | |
---|
RamoQ: Kokeile ihmeessä. Jokuhan joskus kokeili jättämällä ostoilmon vahvistimesta millaista ei ole edes olemassa. Eiks joku laittanut ostoilmon myös jostain koskettimista, mitä ei ollut olemassa? Ja niitä oli sit tarjottu "myynnissä". En muista kyllä yhtään tarkemmin. |
RamoQ 27.07.2011 09:59:54 | |
---|
Wradlin: Eiks joku laittanut ostoilmon myös jostain koskettimista, mitä ei ollut olemassa? Ja niitä oli sit tarjottu "myynnissä". En muista kyllä yhtään tarkemmin. Juu onhan näitä. Ja joku etsiskeli 8-kielistä jazzbassoa EMG mikeillä tai vastaavaa. Olisi varmaan tarjottu tätäkin jos muut ei olisi käynyt rölöttelemässä kommentit -osioon.. "Nobody boogie like the boogieman" |
janskuukkeli 27.07.2011 13:53:29 (muokattu 27.07.2011 13:54:22) | |
---|
Numerosta 0458759560 tarjottiin pedaalia, ei vastannu puhelimeen, oli muka merillä naantalissa, just joo, onneksi tarkistin numeron täältä. |
Spiral 27.07.2011 17:28:26 | |
---|
midnight rose: Mietin jo, että pitäisikö laittaa ostoilmoitus "Ostetaan Digitech handjob looper" Niin varmasti tulisi tarjouksia näiltä hepuilta. Oisko sulla sitten myydä tuommonen?!?!? Kaverille tulis... |
Ardez 28.07.2011 10:14:41 (muokattu 28.07.2011 10:17:44) | |
---|
Spiral: Oisko sulla sitten myydä tuommonen?!?!? Kaverille tulis... Joo, asun Enontekiöllä, rahat tilille ja paketti postiin? Sori, en pysty vastaamaan puhelimeen ku komodo vie sen joka kerta ku se soi. Lisäks en pysty tapaamaan ketään kasvotusten koska oon aina sopivasti moottorikelkkasafarilla 99% mun elämästä. Mieli valkeana ja komodo sydämessä -
RRP = Röytö, Rötväys ja Perkelöinti |
SpeedGovernor 01.08.2011 19:33:57 | |
---|
Tulipa mieleen että kuinka helposti täällä saa ns. HUIJARIN yms. maineen kun itse esim. talvella olin hankkimassa virittimiä ja hukkasin samoihin aikoihin kännykän --> tyyppi jolle olin soittellut kamppeista ja sopinut hakemistakin. Asia sitten jäi koska puhelinnumero meni samalla. Ja aika ja rahat kului johonkin muuhun. Tiedän kyllä että olisi voinut täällä jotenkin viestiä, mutta olen melko laiska mnetin selailija. Ja ajattelin että homma siltä osin mennyttä. Onko maineeni mennyttä? :) Ihan aiheestakin kyllä että huimaavan paljon tätä kusettamista näyttää olevan liikkeellä. Pitää tosiaan olla tarkkana. |
lavaamo 01.08.2011 20:22:42 | |
---|
SpeedGovernor: Tulipa mieleen että kuinka helposti täällä saa ns. HUIJARIN yms. maineen kun itse esim. talvella olin hankkimassa virittimiä ja hukkasin samoihin aikoihin kännykän --> tyyppi jolle olin soittellut kamppeista ja sopinut hakemistakin. Asia sitten jäi koska puhelinnumero meni samalla. Ja aika ja rahat kului johonkin muuhun. Tiedän kyllä että olisi voinut täällä jotenkin viestiä, mutta olen melko laiska mnetin selailija. Ja ajattelin että homma siltä osin mennyttä. Onko maineeni mennyttä? :) Ihan aiheestakin kyllä että huimaavan paljon tätä kusettamista näyttää olevan liikkeellä. Pitää tosiaan olla tarkkana. Huijarin maineesta en tiedä, mutta tuollainen radiohiljaisuus sovitun jutun jälkeen vituttaa sen verran että seuraavalla kerralla myisin jollekkin muulle. Aika pieni vaiva kuitenkin käväistä täällä ja laittaa pikistä. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |