Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 588 89 90 91 92122 123 124 125 126
Manicci
19.07.2007 12:09:13
Oliko tämä se Torin cläpä?

Khyllä vain, se musta
How blue can you get?
Turder
19.07.2007 12:31:23
Khyllä vain, se musta

Joo. Onnea vain, nyt on kunnon työkalu cläpäfanille.
"He soittivat myös Behind Blue Eyesin, josta Limp Bizkit teki muutama vuosi sitten melkoisen radiohitin. The Who tosin - toisin kuin Limp Bizkit - soittaa biisin kokonaan, myös siitä eteenpäin, kun pitää ihan oikeasti osata soittaa!"
Manicci
19.07.2007 12:56:17 (muokattu 19.07.2007 12:57:51)
Joo. Onnea vain, nyt on kunnon työkalu cläpäfanille.

Jep, mainio työkalu tuo onkin. Clapton soundia irtoaa ihan mukavasti. Olin aluksi ajatellut ostaa ihan jotain 50's classikkia tai vastaavaa, mutta Cläbä fanina päädyin sitten tuommoiseen. Ja onhan tuo kuitenkin usa vehe :)

Mieleistä löytyy juuri 50's tyylinen pienilapainen vaahtera/vaahterakaula, soft V neck ja vaikka tuo kyseisen mallin aktiivielektroniikka lace sensor mikkeineen jakaa mielipiteitä, niin mainiota perinteistä stratosoundiakin saa kiitettävästi ulos :)

(Edit: omissa kuvissa oleva musta ei ole kyseinen kitara, vaan toinen samantapainen, tosin ei aito Erkin malli :)
How blue can you get?
JessED
19.07.2007 14:58:16
Itse ostin tässä toissapäivänä JEM7DBK yksityiseltä myyjältä 1,5v käytettynä :)

Erittäin hyvin soi ja ei että kun on mukava squeelata kammella :)
Kyllä nämä puheet jemien laadusta pitävät täysin paikkaansa :)
Lord of the strings
19.07.2007 16:49:49
Lähdin Espoon Musiikkin "vähän kattelemaan" kun kaveri meni ostamaan kieliä ja lähdin seuraksi.

Poistuin kaupasta Gibsonin kovan laukun kansa, jonka sisällä Wine Red Les Paul Studio. Kallis peli mutta ei kaduta.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Numb
19.07.2007 16:57:51

Heh, vähän niin kuin minulle kävi. Menin katsomaan millainen LP Special fadedin viimeistely on, ilman tarkoitusta ostaa mitään. Lähdin sitten kaupasta Vintage White Studion kanssa.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
atimoc
19.07.2007 17:38:19

Ostin heräteostoksena käytetyn RGR321EX:n, kun edullisesti sai. Odotukset olivat aika matalat, mutta yllätys olikin erittäin positiivinen. Otelauta on viimeistelty aivan yhtä hyvin kuin japseissakin, virittimet kääntyvät tasaisesti, ja nuo Designed by EMG -mikit ovat itse asiassa aika hyvät, eivät ainakaan V7/V8 -parille häviä. Alavireissä tuntuivat tosin menevän jo tukkoon.

Ainoa viimeistelystä tuleva miinus löytyy bodyn bindauksesta, siinä näkyy alareunassa siellä täällä pieniä mustia koloja, kun katsoo läheltä. Mutta kaiken kaikkiaan aika murhaava hinta/laatu -suhde, en olisi tosiaan odottanut ihan näin hyvää kitaraa.

http://muusikoiden.net/dyn/users/25837.jpg
-Cale
19.07.2007 18:23:42
Heh, vähän niin kuin minulle kävi. Menin katsomaan millainen LP Special fadedin viimeistely on, ilman tarkoitusta ostaa mitään. Lähdin sitten kaupasta Vintage White Studion kanssa.

Nyt pääsin muutes testaamaan tollasta vkonloppuna musaliikekierroksella, mutta ei herranjumala mikä halko se kaula oli... Huh huh, kyllä tuli G&L:ää ikävä :) Vaikkei tässäkään ohuemmasta päästä ole. Joskus mulla oli Epin lespa mutta ei siinäkään muistaakseni noin paksu kaula ollut...?
terry
19.07.2007 18:24:58
Olen rakastunut stratocastereihin kuten oma kuvakin kertoo. Maanantaina vaihdoin mustan 60's sarjalaisen Hendrix-stratocasteriin. Ja tänään ostin Fender Stratocaster Plus Deluxen - kitara tulee huomenna. Minulle strato rules!
-Cale
19.07.2007 18:32:00
Olen rakastunut stratocastereihin kuten oma kuvakin kertoo. Maanantaina vaihdoin mustan 60's sarjalaisen Hendrix-stratocasteriin. Ja tänään ostin Fender Stratocaster Plus Deluxen - kitara tulee huomenna. Minulle strato rules!

Mä oon "vähän" jäljessä sun kokoelmasta mutta perässä yritetään tulla :) Kunnioitusta herättävä kokoelma kyllä!
McNulty
19.07.2007 18:35:53
Heipä hei... ostin sitten pienen nettikatselmuksen ja hetken mielijohteen jälkeen (kuin näin kyseisen laitoksen livenä), omasta kuvasta löytyvän, Marshallin stäkin :)

Kyseessä siis MG15MSZW eli Zakk Wylde edition tuosta Marshallin Ministackista. Pari kolme iltaa olen nyt ruuvaillut tuota ja ei voi todeta muuta kuin että kerrassaan mainio vahvistin kotisoitteluun. Toimii hiljaa, toimii kovaa... löytyy murinaa ja botnea (2x10" kummankin kaapin kera).

Mitä olen sitä MG15 comboa musakaupassa toistakymmentä kertaa ruuvaillut, niin sen särö sirisevämpi ja "ei niin aito" mitä tässä ministackissa ensikuulemalta vaikuttaisi olevan. En tiedä mitä on tehty toisin, mutta tästä saa irti varsin miehekkään ja botnekkaan rock crunchin. Hyvä niin... mä tykkään kovasti!
People with courage and character always seem sinister to the rest. -H. Hesse
Nazareth
20.07.2007 10:30:33
Viime viikolla ostin Tokai straton, äske postimies toi Fender Blues Juniorin.
Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa.
Billsner
20.07.2007 12:47:04
Postimies toi läjän kieliä (kitaroilleni & bassolleni), pleukuja sekä pari ständiä. Ihme homma kun pitää saksasta asti tilata kielisatsit että saa seiskakielisen settiin punotun g-kielien.
Wrapped in plastic
duc
20.07.2007 12:55:53 (muokattu 20.07.2007 12:57:20)
Moi, ostin sitten Gibsonin Les Paul Standardin. Kuvassa blondien kavereidensa kanssa:

http://i8.tinypic.com/62qhb7o.jpg

Edit: eh, tulipas häiriintyneen näköinen kuva.
Juustonaksu
20.07.2007 12:58:00
Moi, ostin sitten Gibsonin Les Paul Standardin. Kuvassa blondien kavereidensa kanssa:

http://i8.tinypic.com/62qhb7o.jpg

Edit: eh, tulipas häiriintyneen näköinen kuva.

Ohoh. Kaunis on! Onnittelut hankinnasta! Tuo Ibanez on myös aika namu tuolla vasemmalla taka-alalla.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Numb
20.07.2007 12:59:01

...ei herranjumala mikä halko se kaula oli...

Se kaulahan on Studiossa juuri parhautta. Kyllä puuta pitää olla kourassa soittaessa :)
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
Krice
20.07.2007 13:14:55

Digitech RP250. Ensivaikutelma positiivinen, tuntuu olevan soundien kannalta yleiskäyttöinen, cleanitkin kuulostaa mukavan tukevilta. Vähän köyhää tosin kun mukana ei tullutkaan usb-johtoa vaan se pitää hommata itse. Virtalähde sentään löytyi paketista.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
duc
20.07.2007 13:23:42
Ohoh. Kaunis on! Onnittelut hankinnasta! Tuo Ibanez on myös aika namu tuolla vasemmalla taka-alalla.

Kiitoksia. Molemmat on kyllä pirun hienon näköisiä, tässähän alkaa epäilemään että ostelenko noita pelkästään ulkonäön perusteella :-)

Tässä vielä luonnonvalossa otettu kuva Gibsonista, vähän parempi kuin edellinen. Ei tuo parvekekaan kyllä ole aivan optimaalinen paikka:
http://i10.tinypic.com/6fpyu51.jpg
Tietysti Pauligin
20.07.2007 13:47:00
Heipä hei... ostin sitten pienen nettikatselmuksen ja hetken mielijohteen jälkeen (kuin näin kyseisen laitoksen livenä), omasta kuvasta löytyvän, Marshallin stäkin :)

Kyseessä siis MG15MSZW eli Zakk Wylde edition tuosta Marshallin Ministackista. Pari kolme iltaa olen nyt ruuvaillut tuota ja ei voi todeta muuta kuin että kerrassaan mainio vahvistin kotisoitteluun. Toimii hiljaa, toimii kovaa... löytyy murinaa ja botnea (2x10" kummankin kaapin kera).

Mitä olen sitä MG15 comboa musakaupassa toistakymmentä kertaa ruuvaillut, niin sen särö sirisevämpi ja "ei niin aito" mitä tässä ministackissa ensikuulemalta vaikuttaisi olevan. En tiedä mitä on tehty toisin, mutta tästä saa irti varsin miehekkään ja botnekkaan rock crunchin. Hyvä niin... mä tykkään kovasti!

Viitsitkö joskus väsätä ääninäytettä? En ole ostamassa eikä sinänsä paljoa kiinnosta, mutta olisi mukava kuulla irtoaako jopa jostain halvasta Marshallista kelpo ääntä.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
McNulty
20.07.2007 13:50:09 (muokattu 20.07.2007 13:50:35)
Viitsitkö joskus väsätä ääninäytettä? En ole ostamassa eikä sinänsä paljoa kiinnosta, mutta olisi mukava kuulla irtoaako jopa jostain halvasta Marshallista kelpo ääntä.

Juu, koitetaan saada aikaiseksi. Hieman tuo vasen käsi edelleen "jumittaa" kun se on nyt ollut 2 viikkoa ilman kipsiä ja kuntoutettavana. Mutta koitetaan juu saada meteliä purkkiin.

Ostinpa sitten 10kpl Dunlop Tortex Standardeja .73mm vahvuisina. Päätin kokeilla kyseisiä keltaisia lärpyttimiä kun aikaisemmin olen käyttänyt pykälää paksumpia (eli niitä vihreitä .88mm). Heivasin Ibanez Paul Gilbertit mäjelle... enää ei käytetä kuin Dunlopin valikoimaa.
People with courage and character always seem sinister to the rest. -H. Hesse
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)