Aihe: Mad Professor RED Cable -käärmeöljyä vai mullistava uutuus?
1 2 3 4 587 88 89 90 91 92
Laulava Kylätohtori
25.01.2017 17:01:43
jra: Riippuu vähän siitä, kuinka paljon ovat onnistuneet uuttamaan mojoa kaapeliin.

Niin, kyllähän se mojo valuu kaapelista soittajan korviin...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
RaskasMielinen
25.01.2017 17:44:09

Spiral: Kylllä tässä kaikki energiakristalli-tason kusetuksen merkit on ilmasssa, oli kusetus sitten tietoista tai ei.

Mutta mitäs jos tekis sellaisen energiarannekkeen, että siinä olis kristallit päissä ja välissä kärmes-kaapelia!
"Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours."
BugBadWolf
25.01.2017 19:10:18
RaskasMielinen: Mutta mitäs jos tekis sellaisen energiarannekkeen, että siinä olis kristallit päissä ja välissä kärmes-kaapelia!

Ne energiakristallit ei toimi, jos niitä ei ole muotoiltu pyramidissa teroittamalla. Tämän tietävät kaikki, jotka jotakin tietävät.

Sitäpaitsi Feng Shui täytyy ottaa huomioon. Ei riitä että kaapelinpäihin asentaa kristallia, vaikka oikeinkin muotoiltua. Niiden pitää myös olla oikeassa suhteessa muuhun huonetilaan. Muuten ei energiat virtaa oikeaan suuntaan.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
LaMotta
25.01.2017 19:18:58

BugBadWolf: Sitäpaitsi Feng Shui täytyy ottaa huomioon.

Tänä aamuna töihin lähtiessä päätin psyykata itseni täyteen positiivista fengshuita niin, etten vitutu työpäivänä mistään. Katso, se toimi. Totuuden nimissä on kuitenkin todettava, että työpäivä oli 'helpohko'.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
jra
25.01.2017 19:42:01
LaMotta: Tänä aamuna töihin lähtiessä päätin psyykata itseni täyteen positiivista fengshuita niin, etten vitutu työpäivänä mistään. Katso, se toimi. Totuuden nimissä on kuitenkin todettava, että työpäivä oli 'helpohko'.

Kokeilepa miten käy jos yrität samaa vaikka viikon tai kuukauden. Eiköhän jossain välissä tapahdu purkaus ja aiheudu lataamisen tarve. On kait noita itsensä positiiviseksi psyykanneita työmaailmassa paljonkin, mutta varmaan vaatii jonkun synnynnäisen kytkennän, että moisesta selviää ilman pysyvämpiä vaurioita? Sydämentahdistimeen jos vaihtaisi punakaapelia, niin sitten voisi riittää positiivista potkua pitempäänkin.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Åboensis
25.01.2017 19:53:19

Jaaaaaa muistin juuri miksi tämä on ihan kaikkein paras ketju ikinä. Ei mulla muuta just nyt. Jatkakaa.
"Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille
LaMotta
25.01.2017 19:58:00

jra: Kokeilepa miten käy jos yrität samaa vaikka viikon tai kuukauden.

Kuukausi on nyt muutenkin seurannassa. Päätin laittaa kalenteriin merkin -v- jos on työpäivänä vituttanut. Katson kuukauden päästä mikä on saldo. Jos -v-päiviä on enemmän kuin ei-v-päiviä niin työpaikka vaihtuu.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Laulava Kylätohtori
25.01.2017 21:22:44
BugBadWolf: Ne energiakristallit ei toimi, jos niitä ei ole muotoiltu pyramidissa teroittamalla. Tämän tietävät kaikki, jotka jotakin tietävät.

Sitäpaitsi Feng Shui täytyy ottaa huomioon. Ei riitä että kaapelinpäihin asentaa kristallia, vaikka oikeinkin muotoiltua. Niiden pitää myös olla oikeassa suhteessa muuhun huonetilaan. Muuten ei energiat virtaa oikeaan suuntaan.

Telkusta tuli joskus ohjelma feng shuista. Tai siis paikalle tilattiin eri feng shui mentoreita ja todettiin, että puhuivat ihan ristiin kaikki.

Yhdellä jannulla kävi kuitenkin helvetin hyvä tuuri, kun mestari löysi asunnosta onnellisuuden kaivon, tmv. Onni olisi virrannut heti taloon, kun jamppa olisi lunastanut 10000 dollarin rakennelman kaivon kohdalle. Kuinka sattuikaan, että spesialistilla sattui vahingossa olemaan sellainen mukana autossa... :D

Voi olla, että 10000 on vähän liiottelua, muttei paljon. Se oli aivan naurettavan hintainen...
BugBadWolf
25.01.2017 21:36:51
Ihmisellä on joskus tuota uskomisen halua enemmän kuin olisi hyväksi...

Tämö on minulle ainainen ihmettelynaihe. Miksi kaiken maailman uskovaiset eivät edelleenkään ymmärrä, että kaikki ne energiat, voimat ja muut perkeleen ihmeet, mitä ne luulevat saavansa hullutuksiensa kautta, löytyvät aina - vain ja ainoastaan - heistä itsestään?

Suomalainen matkustaa Japaniin etsimään itseään. Japanilainen Suomeen. Y u human no speak logicksz?!

Niin että perkele. Jos matkustaa Goalle gurujen pumpattavaksi, niin ainoa mahdollisuus löytää aivonsa ja sitäkautta itsensä sieltä, on se että on ne sinne edellisellä keikalla unohtanut. Jos ei ole ikinä ennen poikennut, ei sinne kannata mennä nytkään.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
hollmi-5
25.01.2017 21:52:33
Jos puupäät dissaamisen sijaan kannustaisivat, saattaisi ilmapiiri muutua myönteiseksi ja Suomi jopa nousta lamasta aallonharjalle.
Soundit, piuhat ja kajarit.
BugBadWolf
25.01.2017 21:56:13
hollmi-5: Jos puupäät dissaamisen sijaan kannustaisivat, saattaisi ilmapiiri muutua myönteiseksi ja Suomi jopa nousta lamasta aallonharjalle.

Juu. Ei kun maailman johtavaksi käärmeöljymaaksi vaan. Feng Shuilla ja pyramidikaupoilla nousuun. Ehkä myös uskollaparantaminen voisi olla paikallaan.
Kefiiri
25.01.2017 21:57:22
hollmi-5: Jos puupäät dissaamisen sijaan kannustaisivat, saattaisi ilmapiiri muutua myönteiseksi ja Suomi jopa nousta lamasta aallonharjalle.

Oletko valmis kannustamaan heti kun BugBadWolf keksii jonkin mullistavan uutuuden?
En ole musiikin asiantuntija.
Laulava Kylätohtori
25.01.2017 22:11:36

Suomalaiselle on parempi, että mennään kaikki helvettiin, ennenkuin naapurilla menee paremmin kuin itsellä...
BugBadWolf
25.01.2017 22:13:00
Kefiiri: Oletko valmis kannustamaan heti kun BugBadWolf keksii jonkin mullistavan uutuuden?

En muuten muista lausuneeni tästä kaapelista vielä mitään.

Relikointiin olen jo liikeideaa hionut, eipä sillä. Oikea köysityyppi tällä hetkellä valinnassa ;D
Antsa Lipsanen
25.01.2017 22:40:23
Laulava Kylätohtori: Suomalaiselle on parempi, että mennään kaikki helvettiin, ennenkuin naapurilla menee paremmin kuin itsellä...

Tästäpä kuulinkin oivan luonnehdinnan: Suomalainen on kenties ainoa kansa maailmassa, jonka edustaja on valmis maksamaan viisikymppiä siitä, että naapuri ei saa satasta. Ei nyt ehkä sovi juuri tähän lankaan, mutta kyllähän tämä negatiivisuuden kulttuuri elää meillä aika vahvana. Myönnän, itsekin on siihen helppo lipsahtaa aika ajoin, jopa useinkin. Täytyypi ihan tietoisesti yrittää vääntää ajatusasteikkoa positiiviselle mitta-alueelle. Välillä onnistuu paremmin ja välillä huonommin.

Tuosta kaapelista ei itse ole kokemusta. Jos kuitenkin olet tarpeeksi tarkkakorvainen kuullaksesi eroa tavalliseeen, tai tuote saa positiivisia soittoviboja aikaiseksi, niin eikös se silloin riitä? Toki jos markkinoinnissa käytetään avuksi tiedettä, tulisi silloin pystyä väitteet todistamaan mitattavissa olevin keinoin, eikös? Kuitenkin tällainen peruspelimanni hankkii ja käyttää niitä juttuja, jotka tuntuvat itselle hyviltä. Ei siihen tarvita tieteellistä evidenssiä, kyllä ne ovat hyvinkin suuressa määrin henkimaailman asioita.
BugBadWolf
25.01.2017 22:50:38
Antsa Lipsanen:...Suomalainen on kenties ainoa kansa maailmassa, jonka edustaja on valmis maksamaan viisikymppiä siitä, että naapuri ei saa satasta...

Se, missä olemme oikeastikin ainoa kansa maailmassa, on se että koko ajan hoemme tuollaisia perättömiä juttuja. Ei missään muualla kuljeta selittämässä, kuinka helvetin huono juuri se oma kansa on.

Ei me olla sen kummempia kuin muutkaan. Ei huonompia ainakaan. Kateellisuudessa emme välttämättä pärjää edes puolelle maailmalle. Koko ajan puhutaan junteista ja sivistymättömistä, vaikka keskiverto aivo on lähempänä maailman huippua kuin edes keskiarvoa. Juopoista hölistään, mutta lähinnä sekin on sellaista protestanttisen, helvettikammoisen itsensäviiltelijän volinaa. Ne, jotka näitä juttuja pälisevät, kuvittelevat että ei niin huonoa ulkomaalaista olekaan ettei se kuitenkin olisi parempi kuin paraskin suomalainen.

Ilman kaikenlaista typerää syyllistämistä suomalaiseksi syntymisestä, maa olisi toisenlainen.

Sitä en tiedä mistä tämä kulttuuri on lähtenyt. Juttu taitaa olla niiltä ajoilta kun tavattiin verrata suureen ja kauniiseen amerikkaan savupirttien asukkaita. Matka niistä ajoista on kuitenkin varsin pitkä.

Suomalaisena olemisessa ei ole oikeasti mitään hävettävää, mutta yllätys yllätys. Sitä mollaamalla pääsee jostain kumman syystä nostamaan itsensä "epäsuomalaisena" muiden yläpuolelle.

Että nyt vittu oikeesti.
Kefiiri
25.01.2017 22:54:20
BugBadWolf:
Suomalaisena olemisessa ei ole oikeasti mitään hävettävää, mutta yllätys yllätys. Sitä mollaamalla pääsee jostain kumman syystä nostamaan itsensä "epäsuomalaisena" muiden yläpuolelle.

Juman kekka... tuo oli hyvä!

Tästä piuhasta... kyllä se varmaan ääntä muuttaa, mutta kaikki se muu mitä mainonnassa luvattiin, herätti ihmettelyä.
En ole musiikin asiantuntija.
RaskasMielinen
25.01.2017 22:57:43

Alkaisko tämä aihe olla taputeltu? Mikäs ketju ansaitsisi seuraavaksi tulla nostetuksi haudan levosta? Oma suosikkini olisi tonerite-täristin ;)
"Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours."
BugBadWolf
25.01.2017 23:02:48
RaskasMielinen:...Oma suosikkini olisi tonerite-täristin ;)

Dii... Olen huomannut että soittamattomana jotkut kitarat - lähinnä akustiset tai puoli- - tahtovat mennä tukkoon ja alkavat enemmän käyttäessä soimaan.

Jos ei ole kyse vain siitä että tottumattomus pistää luulemaan köpelöä soittoa tukkoiseksi soundiksi, Toneritellä saattaa olle ihan oikeaa käyttöä. Pitäisi joskus kokeilla.
Antsa Lipsanen
25.01.2017 23:17:04
BugBadWolf:

...Sitä en tiedä mistä tämä kulttuuri on lähtenyt. .

No löytyipäs nyt sitten kuitenkin yksi asia, jota et tiedä. Vakuuttavasti ammuit tilastotiedoilla alas sinänsä harmittomaksi tarkoittamani kommentin, annan siitä pisteet ja plussankin:) En kuitenkaan kommentillani ollut nostamassa itseäni sen ylemmäksi, enkä toisaalta painamassa suomalaisia kaikkia muita kulttuureja alemmaksi. Kunhan hölisin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)