jra 25.09.2008 19:44:54 (muokattu 25.09.2008 19:56:33) | |
---|
Hei, vähä väärään topikkiin menee, mutta kysympähän silti: Onko tääl ketää jolla olis kokemust muista CV-sarjan kitaroista? :) Kehuja tele on saanut, niin voiko sanoa samaa esim. Stratosta? strat-talk.com:ssa on ollut jonkun verran CV-staroista juttua. Tallablokki tuntuu olevan ainoa miinusta saanut kohta, muuten tuntuvat olevan aivan yhtä hyvää vastinetta rahalle kuin vastaava telekin. Tässä vielä yksi CV-strato-pätkä: http://www.youtube.com/watch?v=Rx-84yqAjDU&feature=relatedjos thaimaankieli taittuu. CV-Tele tuntuu kokoajan paremmalta. Omasta olen hieman nauhanpäitä viilannut, kun pientä terävyyden tuntua oli nauhojen ja kaulan saumakohdassa. Reliefin ja actionin olen saanut säädettyä sopivaksi ja nyt CV tuntuu .11-.49 -setillä mukavalta soitettavalta. Satulaakaan ei ole tarvinnut vielä korjailla, kun pieni reliefin lisäys auttoi 1. nauhan särisemiseen d-kielellä. Säädön tein ihan soittettavuuden takia, särinän loppuminen oli sivuvaikutus. Vielä pitää tilata jämäkämmät kompensoidut messinkipalat tallaan, sitten alkaa olla just eikä melkein. Oliskohan täällä halvimmat?: http://www.axesrus.com/axeteleh.htm7.50 (puntaa) per set of three R/H OR L/H BRASS WILKINSON GANTON COMPENSATED TELE SADDLE SET WITH ALLAN KEY 7.50 per three Posti tosin 10 puntaa, joten pitää tilata samalla jotain muutakin pientä. Niin, ja tuossa ylempänä kyselin olisko tietoa kenelläkään tähän upotettuun jakkiin sopivista L-liittimistä? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Kiinankeisari 26.09.2008 17:43:25 | |
---|
noni, ei tarvinu ees tilailla kun paikalliseen kauppaan oli tuommonen CV saapunu ja pitihän sitä mennä käpistelemään: aivan USKOMATTOMAN käsittämätön kitara, pesee aika monta kertaa kalliimpia soittimia, resonoi jopa noilla spagettikielillä, kaula aivan passeli, ja soppelin painonenkin vielä. vuosisadan diili tämä uus squeri, eikä tarvi pelätä että menee puolet omaisuudestä törsyyseen jos sattuu ständistä kaatumaan yms. parikymppiä oli kalliimpi kun nettikaupoista mutta saipahan varmistaa että ei tuu mitään susiyksilöä/veneenankkuria. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
jussimus 26.09.2008 23:28:28 | |
---|
noni, ei tarvinu ees tilailla kun paikalliseen kauppaan oli tuommonen CV saapunu ja pitihän sitä mennä käpistelemään: aivan USKOMATTOMAN käsittämätön kitara, pesee aika monta kertaa kalliimpia soittimia, resonoi jopa noilla spagettikielillä, kaula aivan passeli, ja soppelin painonenkin vielä. vuosisadan diili tämä uus squeri, eikä tarvi pelätä että menee puolet omaisuudestä törsyyseen jos sattuu ständistä kaatumaan yms. parikymppiä oli kalliimpi kun nettikaupoista mutta saipahan varmistaa että ei tuu mitään susiyksilöä/veneenankkuria. Noni, mitäs me sanottiin :) Onneksi olkoon vuosisadan parhaasta diilistä ja tervetuloa meidän onnellisten Classic Vibe telen omistajien joukkoon! |
Don Make 27.09.2008 00:28:37 | |
---|
GAS! Taas yks onnelinen skujun omistaja eikä mulla vieläkään oo sellasta...nuppi sekoo. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Kiinankeisari 27.09.2008 09:57:16 | |
---|
kyllähän sitä nyt tämän tason auktoriteetteja pitääkin uskoa :) ei pojat turhaan kehu, kyllä se jo tiedetään. ja don make käy nyt kaupasta hakemassa itellensä tommosen ennen kun alkaa harmittaa/fender lopettaa näitten tekemisen kun kalliimmat kitarat ei mee kaupaksi (muistellaanpa esim. squierin pro tone-sarjaa tai sitä 51-mallia). "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Aki 27.09.2008 14:36:37 | |
---|
Hitto teidän kanssa. Mulla ei ollu tarvetta millekään kitaralle, mutta tätä ketjua lukiessa oon jo perustellu ittelleni miks mun pitää hankkia CV Tele, SEKÄ CV 50's Strato ETTÄ CV 60's Strato! Voi kun tähän sairauteen jo keksittäis lääkkeitä. Sais olla kalliitakin. Tulee kalliiksi olla lääkkeettömänä. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Kiinankeisari 27.09.2008 15:25:04 | |
---|
aki unohti duosonicin ja ne bassomallit :) nyt vaan odotellaan että tulee vielä classic vibe 60s tele tuplabindauksella, custom-väreillä jne. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
jussimus 27.09.2008 16:33:28 | |
---|
nyt vaan odotellaan että tulee vielä classic vibe 60s tele tuplabindauksella, custom-väreillä jne. Joo, jos tulis ruskee sunbursti valkosella pleksillä niin ostaisin heti. |
Aki 28.09.2008 02:01:22 | |
---|
aki unohti duosonicin ja ne bassomallit :) nyt vaan odotellaan että tulee vielä classic vibe 60s tele tuplabindauksella, custom-väreillä jne. Duo-Sonic ei kyllä gasita vaikka sen päällystäis jäätelöllä. Eikä noi bassotkaan oikein. Mut CV '72 (tai '69) Thinline olis ihan varma saletti. Toisaalta, Fenderin Lite Asheissa olis 22 nauhaa... Se olis sitten 200€:n nauha. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
duc 28.09.2008 09:14:25 | |
---|
Duo-Sonic ei kyllä gasita vaikka sen päällystäis jäätelöllä. Eikä noi bassotkaan oikein. Mut CV '72 (tai '69) Thinline olis ihan varma saletti. Toisaalta, Fenderin Lite Asheissa olis 22 nauhaa... Se olis sitten 200€:n nauha. Mitä, tämähän on hieno: http://www.harmony-central.com/ProductImages/Large/000038901.jpg 24":n skaala... tekis kyl mieli. Itellä ollut Lite Ash -strato oli kylläkin aika kehno kapistus, sen perusteella en kyllä teleenkään kajoaisi. |
Aki 28.09.2008 13:10:05 | |
---|
Mitä, tämähän on hieno: Minen tykkää. Itellä ollut Lite Ash -strato oli kylläkin aika kehno kapistus, sen perusteella en kyllä teleenkään kajoaisi. No voihan nyt. Kurjuuttaa vaan tuo että se 22. nauha jätetään pois ilman mitään etua. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Don Make 28.09.2008 13:38:22 | |
---|
Sanokaahan nyt jotta mikä mättää kun telessä tallamikki rätisee niin perkeleesti soittaessa? ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Freewheeler 28.09.2008 17:23:03 | |
---|
Sanokaahan nyt jotta mikä mättää kun telessä tallamikki rätisee niin perkeleesti soittaessa? Ei Telen tallamikki voi rätistä. Styrkkarisi se rätisee. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Don Make 28.09.2008 18:24:29 | |
---|
Ei Telen tallamikki voi rätistä. Styrkkarisi se rätisee. Noh....juttuhan on sillä lailla että kolme eri styrkkaria on sitten romuna, koska tätä tapahtuu kaikilla niillä. Sit siinä täytyy myös olla jotain todella mystistä että muilla kitaroilla ei nää styrkkarit rätise. Kummaa... ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Kiinankeisari 28.09.2008 21:24:46 (muokattu 28.09.2008 21:25:29) | |
---|
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Karhukoira74 28.09.2008 22:24:55 (muokattu 28.09.2008 22:25:47) | |
---|
Huuh....tämä nyt on täällä jo kuultua, mutta ihan mahtava peli tuo Squier Classic Vibe Tele. Eka tele millä olen yleensä soitellu, ja täytyy sanoa että olen in lööööv =) Mikit toimii niinkuin telessä pitää, soundimaailma suorastaan kutsuu hakemaan itsestään sitä isoa mustaa miestä syvästä etelästä (huonosti onnistuen). Kaula on ainakin meikäläiseen ei niin isoihin kouriin aivan täydellinen. Ja kyllä mäntykin soi nätisti =) Ja onkin se nätti. Viimeistelystä en löydä mitään vikaa ainakaan tässä omassa yksilössäni, äkkiseltään en osaa sanoa mitä tuolle pitäisi tehdä. Itse viritin ennen soittamista ja se on siinä =D Voiko sanoa enää kuin sanan. Suosittelen. Ja pisteet kyllä taas Thomannille, tasan viikko meni. Tilaus torstai-iltana sisään seiskan aikaan ja iltapäivällä viime torstaina hain postista. Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
Painajaismainen 28.09.2008 22:32:05 | |
---|
Noh....juttuhan on sillä lailla että kolme eri styrkkaria on sitten romuna, koska tätä tapahtuu kaikilla niillä. Sit siinä täytyy myös olla jotain todella mystistä että muilla kitaroilla ei nää styrkkarit rätise. Kummaa... Piuha paskana? =D "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Don Make 29.09.2008 00:37:48 | |
---|
Piuha paskana? =D Voihan se olla mut sit on jotain mystistä siinäkin koska paria muuta kitaraa oon saman piuhan kanssa koittanu eikä rätise missään mikään...eli edelleen luulen että kitarassa jotain on pielessä... ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Aki 29.09.2008 02:16:16 | |
---|
Sanokaahan nyt jotta mikä mättää kun telessä tallamikki rätisee niin perkeleesti soittaessa? No kerros nyt tarkemmin minkälaista se sieltä tuleva ääni on ja minkälaisissa tilanteissa se ilmenee ni yritetään auttaa. Tee vaikka äänite jos et sanoja keksi. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Don Make 29.09.2008 12:56:44 | |
---|
No kerros nyt tarkemmin minkälaista se sieltä tuleva ääni on ja minkälaisissa tilanteissa se ilmenee ni yritetään auttaa. Tee vaikka äänite jos et sanoja keksi. No se on sellanen ihme prätinä rätinä. Kosken siihen mikkiin ni heti alkaa ja kun painan sitä vaikka syvemmälle sinne koloonsa ni se joko hiljenee tai kovenee. Sit jos kosken tohon talla palikkaan ni se aina rätsähtää. Joku juotos kusee..? Jotain tekemistä maadotuksen kanssa? En tiedä.. Koitan tässä saada jotain äänitystä aikaan jos jonkun mikkeföönin löydän. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |