mopar 31.12.2018 17:12:38 | |
---|
steelduck: Kiitti... näppärän oloinen. Sivulta 79 löytyy linkit kuviin |
Swan 31.12.2018 17:13:22 | |
---|
steelduck: Kiitti... näppärän oloinen. Jos etsit kaupan versioita, Friedman tekee samantyylisiä. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
paramedix 31.12.2018 18:01:41 | |
---|
Hirvittävän kokoisia lautoja täällä ihmisillä :D Itsellä ollut harvennustalkoot ja pitäisi hankkia pienempi lauta ettei näyttäisi niin autiolta. Terv. 61cm x 32cm ja viisi pedaalia jäi jäljelle.. :D Everyday I have the blues |
Stone 31.12.2018 20:42:56 (muokattu 31.12.2018 20:47:03) | |
---|
paramedix: Hirvittävän kokoisia lautoja täällä ihmisillä :D Itsellä ollut harvennustalkoot ja pitäisi hankkia pienempi lauta ettei näyttäisi niin autiolta. Terv. 61cm x 32cm ja viisi pedaalia jäi jäljelle.. :D Itse kanssa aina mietin, että mitä tuosta nyt vielä vähentäisi, että pärjää :D Ja pärjäähän sitä vaikkapa kitara +piuha ja vahvistin setupilla, mutta kun tulee mielitekoja soittaa bluesista progeen ja sitä rokkiakin, niin laudasta "eväät". https://muusikoiden.net/dyn/users/159797.jpg "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Simeonii 02.01.2019 21:17:22 | |
---|
|
Åboensis 03.01.2019 21:24:13 | |
---|
Just tänään väkersin taas lautaa uuteen uskoon - mm. virtalähde piti vaihtaa, kun kaikki spedut eivät kelpuuttaneetkaan 1Spottia ja daisychainingia. T- Rexin fueltank juniorissa on onneksi eristetyt ulostulot. Itse laudassa (Warwickin pienin Rockingboard) on tällä hetkellä (signaalitiejärjestyksessä) Trophy FX The Veteran, Voodoo Lab Proctavia sekä Digitechin Hardwire TR-7, josta käytän lähinnä vibea. Itse asiassa lauta voisi olla vähän isompikin, joku reverb ja/ tai dilsa saattaisi olla kiva... "Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille |
santakasa 03.01.2019 21:42:00 (muokattu 04.01.2019 06:54:08) | |
---|
Sain tänään väkerrettyä mun pedaalilaudan soittokuntoon: https://scontent-dus1-1.xx.fbcdn.ne … 802217aa8764828b80f&oe=5CC947AC Kitarasta -> viritin -> wah -> ns-2 -> od -> revv -> ns-2 -> flanger -> grand orbiter -> vahvistin Efektilenkissä Send -> G-lab chorus -> Flashback -> DE-7 -> walrus fathom -> return. G-labin virtalhteet antaa virrat. Ne voi olla tossa niin kauan, kunnes keksin lisää "tarvittavia" pedaaleja. Bossin flangeri tulee varmaan vaihtumaan lämpimämpään flangeriin jahka toivun viime ostoksista. Kyllä lähtee Trey Azagthothista Erik Rutaniin soundit : p Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Pinewood 12.01.2019 22:34:33 | |
---|
Vihdoinkin tämä kakkoslauta on valmis. Ykköslauta on paljon yksinkertaisempi. Pitkään kiehtoi ajatus monipuolisesta mutta komapaktista laudasta. Homma lähti hiukan lapasesta ja torillakin tuli kaikkea kivaa vastaan. Tavoite oli, että tämä taipuisi vähän mihin lähtöön vain. Onko tämä sitten leikkikalu, bilebändilauta, kotistudiolauta vai mikä, aika näyttää. Pedaltrain Metro 20, 2 x Cioks DC5 link, Evidencen johdot ja liittimet, takariviin korottajina 4 Diagon Pedalriseria. Kitara -> Bonetender - PT 2 - Bona fide - SP comp - SubnUp - LFD - SL drive - TS - Corona - Vortex - Shaker - P95 - Trem - AD - Flashback - HOF -> Vahvistin Eniten kesken biisejä poljettavat on keskitetty eturiviin. Kaikki digitaaliset omissa lähdöissään, analogiset kolmessa kolmen nipussa, joista yksi 18V (Bonetender, SP, SL). Muuten hyvinkin häiriötön, mutta Bonetender hiukan pöhisee). https://muusikoiden.net/dyn/users/160154.jpghttps://muusikoiden.net/dyn/users/160155.jpg |
Jucciz 12.01.2019 23:23:09 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 14.01.2019 13:18:24 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
velipekka 14.01.2019 13:34:30 | |
---|
Mulla on 2-3 tuollasta pidempää välipiuhaa. Soundissa en ole huomannut eroja ja ovat hyvin kestäneet. Olleet miustaakseni vähän alle vuoden käytössä. Plugiosa on samanlainen kuin noissa vakio EBS:ssä mutta pienempi joten vievät vielä vähemmän tilaa. Fasulta ostin, maksoivat muistaakseni pari euroa enemmän kuin normi EBS:t. |
mopar 14.01.2019 13:38:13 | |
---|
|
Sammo 14.01.2019 13:48:20 | |
---|
mopar: Mulla on kaikki välipiuhat noita. Tosin taitaa kaikki olla perusjohtoja, eli ei kultauksia. Ei mitään valittamista. Itellä on noitä käytössä kanssa (tavallisia, joissa johto osa on lienee sama) ja tulevaan lautaan teen johdotulsen luultavasti kanssa noista koska tilansäästö, vaivattomuus ja hinta. Tieteellisessä Testissä (tm) ne eivä olleet täysin ongelmattomia, mutta jos kaiutin ja verkkosähkö menee vähän kauempaa en usko että itellä tulee ongelmia. Testi: https://www.youtube.com/watch?v=u548vUk6mmE Tulokset: http://maxsolo.de/files/downloads/7 … atch-cables-compared-and-tested.pdf I'm very highly educated. I know words, I have the best words. |
Shredator 14.01.2019 14:35:56 | |
---|
Kultaisia EBS:iä on käytössä, kuin myös tavallisia. Kultaiset on parempia ja pienempiä. Soundissa ei häviä George L/Evidence ym butiikkipiuhoille. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
PJS 14.01.2019 15:18:40 | |
---|
"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil." |
Sammo 14.01.2019 15:24:08 | |
---|
PJS: Strymonit vaihtunee uuteen Volante -nauha/kiekkokaiku simulaattoriin heti kun sellasen saa jostain ostaa Ymmärrän hyvin että EC lähtee mutta Flintin reverbiä ja varsinkaan tremoloa tuolla uudella Strymonilla ei kai voi korvata? Paitsi jos ei jostain syystä tartte tremoloa ja reverbiä, muttei tule kyllä heti sellaista syytä mieleen ... I'm very highly educated. I know words, I have the best words. |
PJS 14.01.2019 15:33:43 | |
---|
Sammo: Ymmärrän hyvin että EC lähtee mutta Flintin reverbiä ja varsinkaan tremoloa tuolla uudella Strymonilla ei kai voi korvata? Paitsi jos ei jostain syystä tartte tremoloa ja reverbiä, muttei tule kyllä heti sellaista syytä mieleen ... Tosiaan. Pohdin tota asiaa kun volante julkaistiin ja mä tuumin, että sen volanten jousikaiku on ihan tarpeeks likellä mun tarpeita ettei oo tarvetta pitää kahta reverbiä laudassa ja tremolon osalta kelasin että vois tulla joka tapauksessa jotain joka ymmärtää midiä, mikä tosta flintistä (kuten el capistanistakin) puuttuu. Hakusessa on siis tämmöi laulaja-kitaristi ystävällinen setup missä saan ton musicomin avulla kytkettyä yhtä nappia painamalla monipuolisesti erilaisia saundeja, samaan aikaan ku oma fokus on laulamisessa ja esiintymisessä. "Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil." |
Sammo 14.01.2019 15:57:35 | |
---|
PJS: Tosiaan. Pohdin tota asiaa kun volante julkaistiin ja mä tuumin, että sen volanten jousikaiku on ihan tarpeeks likellä mun tarpeita ettei oo tarvetta pitää kahta reverbiä laudassa ja tremolon osalta kelasin että vois tulla joka tapauksessa jotain joka ymmärtää midiä, mikä tosta flintistä (kuten el capistanistakin) puuttuu. Kuulostaa kyllä ihan järkisyiltä :) -- enkä tiennyt että Volantessa on reverb, muutenkaan. Source Audion tremolon (Vertigo) saa toimimaan MIDIn kautta sillä niiden hubilla samoin siinä True Springissä olevan tremolon. I'm very highly educated. I know words, I have the best words. |
Laulava Kylätohtori 14.01.2019 16:08:06 | |
---|
Thänx EBS-kommenteista. Täytyy pistää tulemaan. Nyt ei jaksa leikkiä ja tinata, eikä maksaa turhasta, koska silläkin rahalla voi ostaa jotain oikeasti hauskaa... :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Stone 15.01.2019 00:06:44 (muokattu 15.01.2019 00:09:31) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Thänx EBS-kommenteista. Täytyy pistää tulemaan. Nyt ei jaksa leikkiä ja tinata, eikä maksaa turhasta, koska silläkin rahalla voi ostaa jotain oikeasti hauskaa... :) Itsellä kanssa ko. piuhoja parin vuoden ajan jo ja tyytyväinen olen ollut niiden vaivattomuuteen ahtaissa paikoissa. Soundissa en ole kuullut muutosta, joten lienevät hyviä siinäkin. https://muusikoiden.net/dyn/users/160181.jpg "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |