jii.haanpaa 04.08.2018 00:23:10 | |
---|
Jucciz: Onks se sillai, että kun ideat loppuu, joku näistä päälle? :) Hyvinkin pitkälle silviisii :D Mä en osaa noita erityisen luovasti käyttää. Fuzzilla henkat, ylärivillä pinkit floidit, lopuilla vähän accadaccaa ja siinä se sitten alkaakin olemaan. |
GiveUpGiveIn 04.08.2018 11:41:34 | |
---|
Tulipa taas laitettua jokavuotinen lautaremppa :) Tällä kertaa hieman avarampi ratkaisu ja interface kerralla kuntoon. Kaapelia, niipusiteitä sekä safety clipsejä ei tällä kertaa säästelty, inspiraatio tuli käytännössä suoraan Custom Boardsin lankuista. Iso kiitos kyllä Boardsille hyvistä oppaista ja vinkeistä sivuillaan. https://drive.google.com/open?id=1qAt8H16sRbHYi-4i8ax_jZSTDfVJa3t5 |
Stone 07.08.2018 22:31:39 (muokattu 07.08.2018 22:33:01) | |
---|
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Laulava Kylätohtori 08.08.2018 08:43:17 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Stone 08.08.2018 09:24:21 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mitäs noi kaksi tuossa vasemmassa alakulmassa on? Ne ovat MXR micro amp klooni sekä EP booster klooni. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
steelduck 15.08.2018 18:04:55 | |
---|
Tämä kyllä elää jatkuvasti, mutta tällä hetkellä mennään näin: Analog Man Sunface NKT275, GigRig 6: Loop 1: SP Compressor Loop 2: Hudson Electronics 24v Broadcast Loop 3: Texas Ranger TrebleBooster Loop 4: Way Huge Russian Pickle Loop 5: MXR MicroFlanger Loop 6: Analogman ARDX-20 Delay - Strymon Flint Polytune 3 with Bonafide buffer Näillä ajetaan Vuoden 1969 Drip Edge Bassmaniin. |
Vainottu 04.09.2018 20:56:40 | |
---|
Vanhuus ei tule yksin. Kun ei jaksa roudata lentotukialusta ympäri kyliä, tuli pedaalilauta kutistettua "hiukan" pienempään tilaan. Boss MS-3 yllätti kyllä positiivisesti efekteillään. Särötkin on mun mielestä erittäin käyttökelpoisia kun vähän jaksaa säätää ja testailla paria säröä päällekkäin. https://muusikoiden.net/dyn/users/158644.jpgHymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Guitarfreak 04.09.2018 21:10:21 | |
---|
Vainottu: Vanhuus ei tule yksin. Kun ei jaksa roudata lentotukialusta ympäri kyliä, tuli pedaalilauta kutistettua "hiukan" pienempään tilaan. Boss MS-3 yllätti kyllä positiivisesti efekteillään. Särötkin on mun mielestä erittäin käyttökelpoisia kun vähän jaksaa säätää ja testailla paria säröä päällekkäin. https://muusikoiden.net/dyn/users/158644.jpg Aijai... toi MS-3 kyl kuumottais. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Vladi 05.09.2018 09:16:20 | |
---|
Ihan kiva lauta, pari muutosta pitää vielä tehdä. Nux Atlantic tulee väistymään jossain kohtaa ja kahden pedaalin aiheuttama daisy chain-häiriö pitää hoitaa jollain keinolla. https://youtu.be/t47TpiPcMjA |
pvais 06.09.2018 17:46:15 | |
---|
Pedaalilauta näyttää olevan semmoinen, jota aina väliajoin täytyy "rempata". Nyt kasasin yhteen Bossit ja tämmöinen siitä tuli. Tylsä? Ehkäpä, mutta toimii, eikä ole ylimääräisiä nappuloita säädettäväksi. Ei taida kokoelma nauttia yleistä hyväksyntää, mutta eiköhän tällä taas "remontin" välin soita. https://drive.google.com/file/d/1x7 … 2gVP2ysCcHGTzRMqX/view?usp=drivesdk |
Jape69 06.09.2018 18:42:06 | |
---|
Lautana pedaltrain metro 20 Boss tu-3 Fulltone OCD V2 Ehx Green Russian Big Muff Ehx Canyon delay Joskus joku reverb jos jaksaa hommata. Fulltone valikoitui erinäisten videoiden perusteella. Big muff taas täysin testattuani 7-kielisellä ja löydettyäni sattumalta hienon soundin. Canyon oli taas sellainen että delay pedaalia etsiessäni sen kummemmin testaamatta ostin ja kävi tuuri että tykästyin. Näillä on menty ja ei ole vielä tullut tarvetta vaihdella. Life is cancer and people shit.
"Kevät-tiukka vetotanko estää kevään kiertämällä"- gear4music.fi |
Tami 06.09.2018 19:16:17 | |
---|
Guitarfreak: Aijai... toi MS-3 kyl kuumottais. Laitetaas tännekin vielä: Tää bossi on kyllä hyvä ja livenä vielä tosi pieni laite. Mun sähkisjutut mä soittelen livenä helixillä laiskasti linjaan, joten tämä on ns.kakkossetti vahvarina tällä hetkellä studiotone. Mulla on ollut loopeissa säröjä ja sitten 4ch-metodilla olen kokeillut vahvistimen kanssakin... pitkät piuhat on kuitenkin tylsiä => mausteet teen polkimilla ja vahvari cleanina. Nuo bossin sisällä olevat säröt ja kompurat on niin hyviä ruuvailun jälkeen, että ulkoiset särötkin ovat jääneet lopulta pois. Eli nyt mulla on tuon Bossin kanssa laudassa: edessä miniwah (AMT), ekassa loopissa toisinaan on Simble, volapolkimena (eli EXP2 reiässä) Hotonen pieni soulpress, ja sitten EXP1 reiässä 2 nappinen bossin kytkin (fS-7). Tuolla tavalla saan 6 efektiä (fx1,fx2,mod1, mod2, delay, reverb) päälle jokaisessa muistipaikassa ihan perinteiseen stombox-tyyliin ja sitten onnistuu vielä Tap-tempo ja volumepoljeskelu. Monipuolisuuden nimissä voi tallennella eri muistipaikkaan erilaisia efektejä noihin kohtiin ja kuitenkin ite tykkään perinteisestä efekti päälle/pois jutusta ennemminkin kuin kokonaisen presetin vaihdosta. Tällähän saapi esmes biisikohtaiset efektit ja kuitenkin samasta napista tapahtuu aina samanlaisia juttuja. Boostia en käytä koskaan, vaan mä olen aina hoitanut soolobuustit volapolkimella jolloin se ei pomppaa liikaa/vähän vaan portaattomasti. Niin ja fyysinen koko tällä setillä on 15"macbookin koko!!! Virtaa antaa cioksin dc-10. Sähköähän tarttee vaan wah ja boss ja jos on ulkoisia polkimia. Tuo soulpress ei exp-pedaalina vaadi sähköä. Sisäiset MS-3 efektit on bossia. Ne on kyllä loppujen lopuksi ihan hyviä. Kuten laitoin, on ulkoiset säröt jääneet oikeasti käyttämättä. Mutta omien mieltymysten takiahan tässä on ne loopit. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
arppah8 07.09.2018 09:11:44 | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Jape69 07.09.2018 15:18:51 | |
---|
Life is cancer and people shit.
"Kevät-tiukka vetotanko estää kevään kiertämällä"- gear4music.fi |
arppah8 07.09.2018 15:29:12 | |
---|
Jape69: Komiaa. Onko ollu hyvä nuppi näin vähän ohi aiheen? Ei ole tehnyt mieli etsiä uutta vahvaria sen 5-6 vuoden aikana minkä tuo on mulla ollut ja joka kerralla hymyilyttää kun sen kautta päräyttää ekan soinnun ilmoille. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
FastEddie 07.09.2018 17:02:49 | |
---|
If you think you are too old to rock n roll, then you are. |
LaMotta 07.09.2018 17:11:27 | |
---|
Pedaalilaudan kannattaa olla hyvä. Voodoo Lab Dingbat on hyvä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Shredator 08.09.2018 17:38:33 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
RikuKS 08.09.2018 20:56:20 | |
---|
Tuli jälleen rukattua lauta uuteen uskoon.. saas nähdä kauanko tällä mennään. Mutta mukavahan näiden kanssa on näpertää.. https://muusikoiden.net/dyn/users/158700.jpg Signaalitie on oikealta vasemmalle järjestyksessä alarivi - ylärivi. Flint -> Boosti -> Secret Preamp -> Tuner. 3 pedaalia on aina päällä: Dual Blue Delay (1 repeat), Flintistä reverb ja Secret Preamp. Sähköt tulee Voodoo Lab PP2+:sta poislukien Broadcast, Chase Tone-fuzz, Royal Blue Overdrive ja Boosteri, jotka saavat virtansa omatekemältä paristo-virtalähteeltä, jossa 4 ulostuloa on täysin eristetyt toisistaan. Itse lauta on itse nakerrettu rautakaupan antimista. |
velipekka 09.09.2018 12:20:27 | |
---|
|