jussimus 12.09.2008 11:17:46 | |
---|
Täällä ovat tulleet vain ilmoittamatta soittelemaan ovikelloa, tosin asun rivitalossa. Jos en ole ollut kotona on tullut postissa lappu jossa pyydetään sopimaan tuontiajankohta. Järkevämpää olis ehdottomasti jos sopisivat etukäteen. Seaurannan kautta tietysti tietää suurinpiirtein milloin ovat tulossa, mutta onhan siinäkin ehkä päivän heitto mahdollinen ja kukapa olisi ns. virka-aikana kun noita kuskaavat yleensä sopimatta kotona. Soitin just UPS:lle, ja sanoivat että he eivät ilmoittele ennakkoon milloin tavaraa ollaan tuomassa eikä mitään aikoja ole mahdollista sopia, eli pitäis näköjään olla himassa päivystämässä koko ajan kaiken varalta. Vitun jees. Sain nyt sentään diilattua läpi "toivomuksen", että kuski tulisi klo 14.15 jälkeisenä aikana (onneks mun työaika on ens viikolla 6-14), ja että soittaisi mulle sit kun on tuossa rapun oven edessä. On tää kyl jotenkin hankalaa, enpä taida enää toista kertaa UPS:n palveluita käyttää. |
ReBeat 12.09.2008 12:16:45 | |
---|
Soitin just UPS:lle, ja sanoivat että he eivät ilmoittele ennakkoon milloin tavaraa ollaan tuomassa eikä mitään aikoja ole mahdollista sopia, eli pitäis näköjään olla himassa päivystämässä koko ajan kaiken varalta. Surkuhupaisa firma. Miten tuollainen voi olla edes olemassa nykypäivänä. Luulisi että aika iso osa paketeista lähtee takaisin kun ei niitä pystytä toimittamaan. Pelkkää pelleilyä. |
jussimus 12.09.2008 12:20:01 | |
---|
Surkuhupaisa firma. Miten tuollainen voi olla edes olemassa nykypäivänä. Luulisi että aika iso osa paketeista lähtee takaisin kun ei niitä pystytä toimittamaan. Pelkkää pelleilyä. Sanos muuta. |
jra 12.09.2008 12:36:21 | |
---|
Yks mahdollisuus on pyytää UPSia tuomaan paketti työpaikalle, jos on sellainen missä on tavoitettavissa jostain tietystä osoitteesta. Tuolla mistä itse nyt tilasin olisi pitänyt siinä tapauksessa (eli osoite eri kuin luottokortissa) käyttää Verified by Visa -systeemiä(?), mutta toisissa paikoissa on riittänyt että on pyytänyt toimituksen c/o -osoitteeseen. Vielä jonkun aikaa sitten tosiaan, jos ei ollut eka yrittämällä paikalla, pystyi sopimaan ajan milloin tuovat. Ei ihme että noita UPS:n pakuja suhahtelee täällä syrjemmässäkin jatkuvasti edestakaisin;) Nyt meni jo vähän OT, mutta varmaan muuttu taas Tele-asiaksi jahka me kaikki CV:n tilanneet saadaan omat telet hyppysiimme. |
jussimus 12.09.2008 12:46:10 | |
---|
Yks mahdollisuus on pyytää UPSia tuomaan paketti työpaikalle, jos on sellainen missä on tavoitettavissa jostain tietystä osoitteesta. Tuolla mistä itse nyt tilasin olisi pitänyt siinä tapauksessa (eli osoite eri kuin luottokortissa) käyttää Verified by Visa -systeemiä(?), mutta toisissa paikoissa on riittänyt että on pyytänyt toimituksen c/o -osoitteeseen. Vielä jonkun aikaa sitten tosiaan, jos ei ollut eka yrittämällä paikalla, pystyi sopimaan ajan milloin tuovat. Ei ihme että noita UPS:n pakuja suhahtelee täällä syrjemmässäkin jatkuvasti edestakaisin;) Nyt meni jo vähän OT, mutta varmaan muuttu taas Tele-asiaksi jahka me kaikki CV:n tilanneet saadaan omat telet hyppysiimme. Joo myös duunipaikalle ois ollu mahdollista toimittaa, mut emmä sitä isoa laatikkoa minnekään duuniin halunnu kun oon julkisilla liikkeellä. |
oPo 12.09.2008 12:56:10 | |
---|
Ehdotelkaahan jotain hyvää ja suht halpaa mikkisettiä teleen. Aloin juuri tekemään itse ja semihyvät mikit olis tarkotus hommata. Haen semmosta 60-luvun blues/rock saundia. The thing is that if you are truly cool, you dont need to try to be cool. |
weelie 12.09.2008 14:17:49 (muokattu 12.09.2008 14:19:49) | |
---|
Ehdotelkaahan jotain hyvää ja suht halpaa mikkisettiä teleen. Aloin juuri tekemään itse ja semihyvät mikit olis tarkotus hommata. Haen semmosta 60-luvun blues/rock saundia. Halwalla lähtisin haarukoimaan käytettyjä Fenkkuja tai Seymour Duncaneita. Original Vintage (52RI), Nocaster (onkohan näiden hinta tosin noussut), SD Broadcaster (tai Alnico II)... no itse en ole näitä kaikkia kokeillut, kuhan heittelen. Tai noi DiMarziot, mitä Freewheeler kehui. Kuulemma se tallamikki on aikas kantri? Tai Keystonet: http://www.billlawrence.com/Pages/Keystone_Singles.htm(mulla oli tuollainen stratosetti, ostin Brucelta n. $75 posteineen) tai sitten jotain GFS mikkejä, noista en kyllä tiedä tarkemmin. Kent Armstrongkin ehkä. http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8 |
tracyjacks 12.09.2008 14:36:30 | |
---|
Surkuhupaisa firma. Miten tuollainen voi olla edes olemassa nykypäivänä. Luulisi että aika iso osa paketeista lähtee takaisin kun ei niitä pystytä toimittamaan. Pelkkää pelleilyä. Aika outoa kyllä, mulla tuli tuossa keväällä Thomannin paketti UPS:n kautta, ja soittivat mulle, että millos ollaan kotona, että vois tuoda paketin. Sitten saatiin sovittu sopiva aika, ja kun tuliin niin UPS:n tyyppi odotti autossa lukemassa sanomalehteä Thomannin paketti siinä vieressä. Tyyppi vielä kaikenlisäksi kantoi paketin kämppääni sisälle (kerrostalossa asun). Eli mulla on oikeastaan vaan positiivista sanottavaa UPS:stä. terrible! |
PuNkKi 12.09.2008 15:29:04 | |
---|
Ei juma.. tää Lag:in telecaster alkaa koko ajan vaan mun kourassa tuntumaan paremmalta.. ja muka korvissani soimaankin koko ajan paremmalta ;) tai sit vaan oppii tolla jotenkuten soittamaan.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Don Make 12.09.2008 17:44:58 | |
---|
Kauhee. Sori. Kiitän. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
rheinone 12.09.2008 18:24:15 | |
---|
Kiitän...Lepo vaa. Oon yrittäny pysytellä pois tästä ketjusta varsinki ku on kuulunu huhuja jostain ylivoimaisista CV Skujuista. Saas nähä kauan kestän, varsinki ku kotitaloudessa ei tällä haavaa oo yhtäkään Teleä. |
jra 12.09.2008 18:34:36 (muokattu 12.09.2008 18:35:28) | |
---|
..Lepo vaa. Oon yrittäny pysytellä pois tästä ketjusta varsinki ku on kuulunu huhuja jostain ylivoimaisista CV Skujuista. Saas nähä kauan kestän, varsinki ku kotitaloudessa ei tällä haavaa oo yhtäkään Teleä. Pudotan tämän ketjun maanpinnalle kun saan ensi viikolla sen CV Telen ja verrattuani sitä modattuun J&D-"teleeni" totean ne virallisesti yhtä päteviksi;) No, tuskin kuitenkaan. Sen verran on ollut globaalia konsensusta ilmassa siitä että Skuju on hintansa väärti, että tuskin 100e (nyt Musicstoressa 79e) hintansa väärtistä on sille todellista vastusta. |
jussimus 12.09.2008 19:50:12 | |
---|
Ei juma.. tää Lag:in telecaster alkaa koko ajan vaan mun kourassa tuntumaan paremmalta.. ja muka korvissani soimaankin koko ajan paremmalta ;) tai sit vaan oppii tolla jotenkuten soittamaan.. Ihan vinkiksi vaan, että yleensä ensikokeilun perusteella ei kannata vielä pistää kitaraa kiertoon ;) |
Wolfie 12.09.2008 19:52:48 | |
---|
Ihan vinkiksi vaan, että yleensä ensikokeilun perusteella ei kannata vielä pistää kitaraa kiertoon ;) Juuh. Kyllä sitä vuosi-puolitoista vähintäänkin pitää helliä ennen kuin voi sanoa yhtään mitään. Tai jos ei käy käteen niin mäkeen vain... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Traditional 12.09.2008 20:00:14 | |
---|
Aah, takkatuli, tele, Eb-vire ja tunnelmointia. Aika jees fiilis. Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
PuNkKi 12.09.2008 20:10:00 | |
---|
Ihan vinkiksi vaan, että yleensä ensikokeilun perusteella ei kannata vielä pistää kitaraa kiertoon ;) jep.. tiedossa kyllä on ;) prkleen metal muffissa joku vika. :/ Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
jussimus 12.09.2008 21:37:38 | |
---|
Juuh. Kyllä sitä vuosi-puolitoista vähintäänkin pitää helliä ennen kuin voi sanoa yhtään mitään. Tai jos ei käy käteen niin mäkeen vain... No ei helvetissä :) Kyl pari viikkoa jo riittää perusteelliseen arvioon ainakin mulla. |
varakeef 12.09.2008 22:57:59 | |
---|
Aah, takkatuli, tele, Eb-vire ja tunnelmointia. Aika jees fiilis. Eikös sitä halvempaakin polttopuuta...? "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
PuNkKi 12.09.2008 23:00:01 | |
---|
Eikös sitä halvempaakin polttopuuta...? väittävät että kitarat ja pianot palaisivat hyvin ;D Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
duc 12.09.2008 23:03:01 | |
---|
väittävät että kitarat ja pianot palaisivat hyvin ;D Kuiva puu palaa, ja sellaistahan nää soitinten puut ovat. |