kirves 17.02.2004 22:14:55 (muokattu 17.02.2004 22:15:40) | |
---|
mallintavat styrkkarit onki niin ältsyn hyviä!!! haloo miten mallinnus voi olla hyvä? soita aidolla ja alku peräisellä, valitse jcm-800.... |
Vousku 17.02.2004 22:28:31 | |
---|
Se vaan o poijjaat niin että se on 90% kiinni siitä kuka niitä nuppeja vääntää ja kieliä rämpyttää. Joillaki peeloilla on 10000e:n putkivehkeet +mallintavat härdellit mutta silti pelimies saa paremman soundin 15 wattisesta valvestatesta ilman pedaaleja. Thäts a fäkt! Eikös tämä nyt ole jo aivan typerää haukkua joku merkki/malli alimpaan hemmettiin jos ei itse saa siitä hyviä soundeja omasta mielestään? Se on kuulkaa aivan hyvä jos tykkää! Ja tietysti sitä pitää osata myös säätääkkin. Mitä noihin mallintaviin tulee, niin itse ainakin osaan ruuvata mieleseni soundin niistäkin. Eihän se vastaa "real thingiä" tietenkään 100%, mutta onpahan ainakin todella lähellä. Kivoja pelejä, varsinkin kun tykkää soittaa eri tyylejä. En yleensäkkään ymmärrä koko viestiketjun järkevyyttä. En minäkään tykkää Les Pauli:lla soittaa, enkä sitä silti rupea haukkumaan. Se ei vaan istu omiin käsiini. Tottumis kysymys tuokin. Joten antaakaa nyt isot ja pienet miehet asian olla. Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun sitä voi tehdä myös itse? |
palelee 17.02.2004 23:09:46 | |
---|
Itellä oli joskus marsun 8020 valvestate....ja eipä siitä saanu kunnon saundia millään...ei sitten kirveelläkään. Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
kirves 18.02.2004 00:02:52 | |
---|
VAlvestatet on rikos ihmisyyttä vastaan! |
mikko1 18.02.2004 09:49:06 | |
---|
Thäts a fäkt! Eikös tämä nyt ole jo aivan typerää haukkua joku merkki/malli alimpaan hemmettiin jos ei itse saa siitä hyviä soundeja omasta mielestään? Se on kuulkaa aivan hyvä jos tykkää! Ja tietysti sitä pitää osata myös säätääkkin.
True! "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
HeavyMachinery 18.02.2004 12:12:23 (muokattu 18.02.2004 12:12:42) | |
---|
Thäts a fäkt! Eikös tämä nyt ole jo aivan typerää haukkua joku merkki/malli alimpaan hemmettiin jos ei itse saa siitä hyviä soundeja omasta mielestään? Se on kuulkaa aivan hyvä jos tykkää! Ja tietysti sitä pitää osata myös säätääkkin. Mitä noihin mallintaviin tulee, niin itse ainakin osaan ruuvata mieleseni soundin niistäkin. Eihän se vastaa "real thingiä" tietenkään 100%, mutta onpahan ainakin todella lähellä. Kivoja pelejä, varsinkin kun tykkää soittaa eri tyylejä. En yleensäkkään ymmärrä koko viestiketjun järkevyyttä. En minäkään tykkää Les Pauli:lla soittaa, enkä sitä silti rupea haukkumaan. Se ei vaan istu omiin käsiini. Tottumis kysymys tuokin. Joten antaakaa nyt isot ja pienet miehet asian olla. Älä sitten ota osaa tähän keskusteluun jos sinua tämä vaivaa. Kyse oli vihaajista , ei puolustajista :) First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
askomiko 18.02.2004 12:15:59 | |
---|
Olin tyytyväisin Valvestateen kun sain sen pitkän yrittämisen jälkeen myytyä. |
Hanok 18.02.2004 12:39:02 | |
---|
Olin tyytyväisin Valvestateen kun sain sen pitkän yrittämisen jälkeen myytyä. Jaa, ei mulla ollu mitään vaikeuksia saada omaani kaupaksi. Olin siis varmaan vieläkin tyytyväisempi. Mutta Valvestaten eduksi on sanottava: Hemmetin luotettavia vehkeitä ne ovat. Soundeista täällä onkin sitten puhuttu ihan tarpeeksi. No, omani oli kylläkin tuota "pahamaineista" mallia VS100R. |
piccolo 18.02.2004 12:52:30 | |
---|
Mä kannan kyllä korteni tähän kekoon, Se vaan o poijjaat niin että se on 90% kiinni siitä kuka niitä nuppeja vääntää ja kieliä rämpyttää. Joillaki peeloilla on 10000e:n putkivehkeet +mallintavat härdellit mutta silti pelimies saa paremman soundin 15 wattisesta valvestatesta ilman pedaaleja. Mielestäni sillä osaako soittaa vai ei, ei ole merkitystä vahvistimen hankinnassa. Vaikka soittaisi vain yhtä nuottia/sointua maailmantappiin, siitä nauttii jos vahvistimen ääni on mieluinen. Raha on asia erikseen, mutta harrastukset maksaa, jotkut enemmän kuin toiset. Kauniin ja kalliin kitaran voi ostaa vaikka seinäkoristeeksi siinä kuin taulunkin. Eikä tarvitse osata maalata tai soittaa, kunhan nauttii kuulemastaan ja näkemästään. Nakit ja Muusikoiden.net |
DJ Lattialuukkukoira 18.02.2004 13:49:43 | |
---|
Mä kannan kyllä korteni tähän kekoon, Se vaan o poijjaat niin että se on 90% kiinni siitä kuka niitä nuppeja vääntää ja kieliä rämpyttää. Joillaki peeloilla on 10000e:n putkivehkeet +mallintavat härdellit mutta silti pelimies saa paremman soundin 15 wattisesta valvestatesta ilman pedaaleja. Tosi pelimieshän rakentaa oman putkivehkeensä. Ohjeet saa täältä: http://www.ax84.com Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |
mikko1 18.02.2004 17:46:25 | |
---|
Tosi pelimieshän rakentaa oman putkivehkeensä. Ohjeet saa täältä: http://www.ax84.com Onko tollaisen pienen putkivahvarin rakentaminen vaikeaa? Entä löytyykö jostain ohjeet suomeksi? "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
DJ Lattialuukkukoira 18.02.2004 20:42:43 | |
---|
Onko tollaisen pienen putkivahvarin rakentaminen vaikeaa? Entä löytyykö jostain ohjeet suomeksi? Joku sano, että ei se kovin vaikeaa ole, mutta niissä kulkee niin pirusti sähköä, että olet aika nopeasti reunoista rapea ja pehmeä sisältä. Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |
mikko1 18.02.2004 21:57:36 | |
---|
Joku sano, että ei se kovin vaikeaa ole, mutta niissä kulkee niin pirusti sähköä, että olet aika nopeasti reunoista rapea ja pehmeä sisältä. repesin. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
DJ Lattialuukkukoira 19.02.2004 20:47:52 | |
---|
repesin. Sattuiko? Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |
Jani The Rock 19.02.2004 20:50:20 | |
---|
Joku sano, että ei se kovin vaikeaa ole, mutta niissä kulkee niin pirusti sähköä, että olet aika nopeasti reunoista rapea ja pehmeä sisältä. Saakeli että rupes tekemään mieli paahtoleipää. Rough and tough and plenty mean. |
Jäsen X 19.02.2004 22:08:26 | |
---|
Saakeli että rupes tekemään mieli paahtoleipää. ..voi juma! :) "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
DJ Lattialuukkukoira 22.02.2004 21:38:51 | |
---|
..voi juma! :) Älä muuta viserrä! Millon nää treenit loppuu?
-Rumpali |
HeavyMachinery 22.02.2004 21:59:08 | |
---|
mallintavat styrkkarit onki niin ältsyn hyviä!!! haloo miten mallinnus voi olla hyvä? soita aidolla ja alku peräisellä, valitse jcm-800.... Tämähän kuulostaa hyvältä..... First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
pedalinaama 23.02.2004 16:56:01 | |
---|
Tämähän kuulostaa hyvältä..... Valvestate ei. En tunne enää olevani yksin. Very Sound! |
Volle 24.02.2004 21:34:43 | |
---|
Joku myy torilla "todella hyväsaundista marsua", VS65:sta. :) Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |