jii.haanpaa 01.08.2014 13:30:24 | |
---|
|
stratomaster 01.08.2014 14:19:58 (muokattu 01.08.2014 14:25:46) | |
---|
jii.haanpaa: Ninnonki, mutta ei se 2-pistetallakaan nyt niiiin karmean näköinen ole: https://lh5.googleusercontent.com/- … AAJjw/K57rc4yssnA/s800/IMG_5159.jpg Se nyt vielä menee, mutta että tallamikki noin päin kallellaan...;-) Edit: itse en lainkaan välitä noista vaahteraotelautaisista. Sen sijaan olen heikkona 60-luvun alun ruusupuuotelautaisiin stratoihin ja erityisesti sellaisiin joissa on slabboard. |
askomiko 01.08.2014 14:39:24 | |
---|
Mikä sarja se paljon puhuttu AVRI on? On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Generalissimo 01.08.2014 14:43:39 | |
---|
American Vintage Re-Issue |
askomiko 01.08.2014 15:26:32 (muokattu 01.08.2014 15:27:52) | |
---|
Eri juttu kun nykyään American vintage? On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Dunga 01.08.2014 15:43:23 | |
---|
Yallup: Kyllähän se on poijjaat niin, että vaahteraotelauta, 6 ruuvitalla, SSS ja sunburst valkoisella pleksillä. Siitä se on stratocaster tehty. ;-)) Sama itellä EJ:ssä. Joku haukkui tai kritisoi 12" radiusta samalla kun oma strato roikkuu torilla, hoho ;) Valinnanvaraa on ja tämä on yksi hyvistä, sano lakanhaistelijat mitä tahansa. War... war never changes. |
Laulava Kylätohtori 01.08.2014 16:00:49 | |
---|
Void: Sama itellä EJ:ssä. Joku haukkui tai kritisoi 12" radiusta samalla kun oma strato roikkuu torilla, hoho ;) Valinnanvaraa on ja tämä on yksi hyvistä, sano lakanhaistelijat mitä tahansa. Ei roiku enää. :) 7,25" radiuksen stratot ovat kuumaa tavaraa markkinoilla. Viedään käsistä samalla, kun tuollaiset.. hmmm... roikkuvat missä lienee... Ja varmistetaan nyt vielä, ettei kukaan ymmärrä väärin, että ihan huumorista on siis kysymys... Jumalat puhuvat hullujen suulla... |
jii.haanpaa 01.08.2014 16:08:11 | |
---|
stratomaster: Se nyt vielä menee, mutta että tallamikki noin päin kallellaan...;-) Oho, mitäs se nyt noin! :) Edit: itse en lainkaan välitä noista vaahteraotelautaisista. Sen sijaan olen heikkona 60-luvun alun ruusupuuotelautaisiin stratoihin ja erityisesti sellaisiin joissa on slabboard. Joo, niin mäkin, mutta niissäkin pitää jotakin olla väärin päin: https://lh5.googleusercontent.com/- … AAULQ/r5dSD_9ZmI8/s800/IMG_3439.jpg |
Generalissimo 01.08.2014 16:17:33 | |
---|
askomiko: Eri juttu kun nykyään American vintage? En tiiä, tiesin vain tuon lyhenteen eli taisin käsittää vähän väärin. :) |
BigPapa 01.08.2014 16:19:52 | |
---|
Edit: itse en lainkaan välitä noista vaahteraotelautaisista. Sen sijaan olen heikkona 60-luvun alun ruusupuuotelautaisiin stratoihin ja erityisesti sellaisiin joissa on slabboard. Minä ja mm. Clapton sekä Buddy Guy, kenties Jimmie Vaughankin - pidämme kovin vaahteraotelautaisista Stratocastereista. 8) |
stratomaster 01.08.2014 17:04:17 | |
---|
BigPapa: Minä ja mm. Clapton sekä Buddy Guy, kenties Jimmie Vaughankin - pidämme kovin vaahteraotelautaisista Stratocastereista. 8) Niinhän se on, että toinen pitää vaaleista, toinen tummista. |
Dunga 01.08.2014 17:16:26 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei roiku enää. :) 7,25" radiuksen stratot ovat kuumaa tavaraa markkinoilla. Viedään käsistä samalla, kun tuollaiset.. hmmm... roikkuvat missä lienee... Ja varmistetaan nyt vielä, ettei kukaan ymmärrä väärin, että ihan huumorista on siis kysymys... Nää on pitopelei kato, tai sit menee niin vikkelään ettei roiku. Ps. en ole tosikko (hymiö) War... war never changes. |
Gabe 01.08.2014 17:46:59 | |
---|
askomiko: Eri juttu kun nykyään American vintage? Juuri American Vintage sarjahan se AVRI on. Mukailevat wanhoja klassikkoja.. |
Kuha 01.08.2014 19:05:23 | |
---|
stratomaster: Niinhän se on, että toinen pitää vaaleista, toinen tummista. Tunnustan, pidän kaikista; tumma, vaalee, isolapa, pikkulapa, slabboard.tuokaa kaikki tänne. Old Fenders never die |
freakingenius 01.08.2014 19:37:19 | |
---|
Vintage valkoinen, vaahtera otelaudalla ja isolla lavalla toimii mulle. |
Muovinen 01.08.2014 21:57:09 | |
---|
Okei, operaation Straton Hankinta esivalmistelut. Mitkäs noissa nyt on siis olennaisimmat erot mallien välillä ja mitä ehkä kantsis välttää? Ruuvien määrä tallassa vissiin ratkaisee koko pelin? Tiedän että kun tähän hankintaan lähden, niin en tyydy puolivillaiseen lopputulokseen vaan sen pitää natsata kerralla. Strato on mulle hieman hankala visuaalisesti (lue: tylsä ja tavallinen) mutta tiedän sisimmässäni, että tartten sen soundia fuzzihommiin enemmän kuin luulenkaan. |
steelduck 01.08.2014 23:06:38 | |
---|
American Standardilla ei voi mennä kovin metsään jos ei ole vielä syntynyt isompaa mieltymystä johonkin erityiseen stratomalliin. |
Laulava Kylätohtori 01.08.2014 23:13:28 (muokattu 01.08.2014 23:14:44) | |
---|
steelduck: American Standardilla ei voi mennä kovin metsään jos ei ole vielä syntynyt isompaa mieltymystä johonkin erityiseen stratomalliin. Jos lavassa ei ole pakko lukea Fender, niin ehkä tsekkaisin noiden lisäksi japanilaiset Tokait ja Fenderit. Omien kokemusten perusteella USA Standardit eivät ole sen parempia kuin nuo japanilaisetkaan. Ja joukosta löytyy myös todellisia helmiä... Jos taas haluaa kerralla nappiin niin, ettei tarvitse miettiä, että onko tämä nyt hyvä vai ei, niin se on ilman muuta Fender American Vintagen eli AVRIn paikka. Jos ei sillä lähde, niin ei lähde millään muullakaan. Nyt uskaltaa hehkuttaa, kun oma ei ole enää torilla... Jumalat puhuvat hullujen suulla... |
Gabe 01.08.2014 23:14:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jos lavassa ei ole pakko lukea Fender, niin ehkä tsekkaisin noiden lisäksi japanilaiset Tokait ja Fenderit. Omien kokemusten perusteella USA Standardit eivät ole sen parempia kuin nuo japanilaisetkaan. Ja joukosta löytyy myös todellisia helmiä... Jos taas haluaa kerralla nappiin niin, ettei tarvitse miettiä, että onko tämä nyt hyvä vai ei, niin se on ilman muuta Fender American Vintagen eli AVRIn paikka. Jos ei sillä lähde, niin ei lähde millään muullakaan. Kopioidaan tämä kun oli niin hyvin sanottu. |
Muovinen 01.08.2014 23:23:20 | |
---|
steelduck: American Standardilla ei voi mennä kovin metsään jos ei ole vielä syntynyt isompaa mieltymystä johonkin erityiseen stratomalliin. Tiedän lähinnä sen miltä sen pitäis näyttää: tummahko sunburst tortoise/valkoisella pleksillä, ruusupuuotelaudalla ja isolla lavalla. Mieluusti vielä relikoitunut jotta se markettikitaran puhtoinen säihke ois mahdollisimman kaukainen mielikuva. Tämänkin sanottuani olen kaikesta tuosta valmis tinkimään soundin ja tatsin vuoksi. |