Aihe: seymor duncan vs. EMG
1 2 3 4 5 6 7 8 9
JaaGeRMaisTeR
15.06.2013 16:07:28
Gabe: Sitä minäkin ihmettelen, asiapitoiselle keskustelulle on omat ketjunsa. Onkohan modet kesälomalla? :) Yllättävän pitkään on jatkunut tämä..

Modeja polttaa saada selvyys uusimmasta urheilusandaalista :)
V
Gabe
15.06.2013 16:20:22
JaaGeRMaisTeR: Modeja polttaa saada selvyys uusimmasta urheilusandaalista :)

Totta, tähän on pakko saada selvyys ennen kuin ketju voidaan pistää lukkoon. Voi sitä poloista joka löytää tämän joskus haulla. :)
ancci
15.06.2013 16:32:16
Gabe: Totta, tähän on pakko saada selvyys ennen kuin ketju voidaan pistää lukkoon. Voi sitä poloista joka löytää tämän joskus haulla. :)

Jep. Toisaalta ehkä jos kirjoittaa hakuun seymor niin sietääkin päätyä tähän ketjuun :D
Mr. Speed
15.06.2013 16:40:55
ancci: Jep. Toisaalta ehkä jos kirjoittaa hakuun seymor niin sietääkin päätyä tähän ketjuun :D

Nyt mä sen tajusi!

Seymor Duncan on maailman kuulu nudisti-seiväshyppääjä! Miten tämä ei tullut aiemmin mieleen?

Slashille tuosta kuvasta. Eipä mittään, hieno kuva se on :)))
http://www.sieni.us/?id=38
ancci
15.06.2013 16:46:45 (muokattu 15.06.2013 16:48:55)
Mr. Speed: Nyt mä sen tajusi!

Seymor Duncan on maailman kuulu nudisti-seiväshyppääjä! Miten tämä ei tullut aiemmin mieleen?

Jep. Harva tuli ajatelleeksi sitä. Tuo EMG:kin tulee olympiamitalisti aussihyppääjän nimikirjaimista: Emma Gerorge->EMG

Eli kumpi on parempi seiväshyppääjä Seymor Duncan vai Emma George?

Tohtorilla kantaa asiaan?
lavaamo
15.06.2013 16:55:40
Gypsy: Mikäs tuossa mun kuvassa nyt on? Kaks tyyppiä jo siihen vedonnut?

Oot vaan ottanu merirosvotytön paikan.
✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡
ancci
15.06.2013 16:58:09
lavaamo: Oot vaan ottanu merirosvotytön paikan.

Kai se on ihan normaalia nykyään... Pojat käyttää peruukkia ja tytöt ajelevat kaljuksi... Sukupuolineutraalin kasvatuksen tulos?
JaaGeRMaisTeR
15.06.2013 17:02:22
Gabe: Totta, tähän on pakko saada selvyys ennen kuin ketju voidaan pistää lukkoon. Voi sitä poloista joka löytää tämän joskus haulla. :)

:D onha se kyllä näin.. toiveikkaana uusia heavymedal mikkejä hankkimassa saa lukea tohtorin seiväskarnevaaleista =)
V
Gypsy
15.06.2013 17:19:14
ancci: Kai se on ihan normaalia nykyään... Pojat käyttää peruukkia ja tytöt ajelevat kaljuksi... Sukupuolineutraalin kasvatuksen tulos?

Itse asiassa näyttää olevan hyvinkin monella tytöllä pää ajeltuna ja käyttävät peruukkia. Itsellä ei ole peruukkia.
Aamen
Confidentum
15.06.2013 17:29:01
Gypsy: Itse asiassa näyttää olevan hyvinkin monella tytöllä pää ajeltuna ja käyttävät peruukkia. Itsellä ei ole peruukkia.

En oo seurannu tätä mikkivertailukeskusteluketjua ollenkaan, joten on jäänyt epäselväksi onko puhe ylä-vai alapään peruukeista
I started out with nothing and I still got most of it left
mpekkanen
15.06.2013 17:33:06
Confidentum: En oo seurannu tätä mikkivertailukeskusteluketjua ollenkaan, joten on jäänyt epäselväksi onko puhe ylä-vai alapään peruukeista

Miksei voisi olla peruukkeja vielä sinne keskellekkin kun kerran puhutaan mikeistä ja peruukeista :)
Gypsy
15.06.2013 17:40:32
mpekkanen: Miksei voisi olla peruukkeja vielä sinne keskellekkin kun kerran puhutaan mikeistä ja peruukeista :)

Keskialueelta kyllä löytyy lisättyä karvoitusta.
Aamen
Laulava Kylätohtori
15.06.2013 22:07:07 (muokattu 15.06.2013 22:26:01)
ancci: Jep. Harva tuli ajatelleeksi sitä. Tuo EMG:kin tulee olympiamitalisti aussihyppääjän nimikirjaimista: Emma Gerorge->EMG

Eli kumpi on parempi seiväshyppääjä Seymor Duncan vai Emma George?

Tohtorilla kantaa asiaan?

Itse kannatan Seymorin ja Emman äpäräpoikaa, joka loi oman uransa ihmisfriikkinä sirkuksessa. Taisi se pari erää seivästelyäkin loikkia meidän kanssa...

Toivotaan, että panssariovet pysyvät kiinni ja *köh* urheiluvideot pimennossa. Toki, jos kiinnostusta löytyy, niin pannaan seiväskarkelot pystyyn vaikka heti. Pikaviestillä yhteyttä ja pyöräytetään uusi seivässukupolvi aluilleen... ;)

edit. ajattelin perustaa oman huoneen "seiväshypylle", olisiko kiinnostuneita?
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
ancci
15.06.2013 23:39:42
Laulava Kylätohtori: Itse kannatan Seymorin ja Emman äpäräpoikaa, joka loi oman uransa ihmisfriikkinä sirkuksessa. Taisi se pari erää seivästelyäkin loikkia meidän kanssa...

Toivotaan, että panssariovet pysyvät kiinni ja *köh* urheiluvideot pimennossa. Toki, jos kiinnostusta löytyy, niin pannaan seiväskarkelot pystyyn vaikka heti. Pikaviestillä yhteyttä ja pyöräytetään uusi seivässukupolvi aluilleen... ;)

edit. ajattelin perustaa oman huoneen "seiväshypylle", olisiko kiinnostuneita?

Kannatetaan.
santakasa
19.06.2013 16:57:48
Onpa tänne tullut vastauksia : D
Kiitokset niistä ja tarkoitus oli vain kuulla ihmisten mielipiteitä! Vaikka aloitukseni olikin ehkä laajamittainen. Itselläni on Seymour Duncan Dimebucker Bridge Pickup ja siihen olen kovin tyytyväinen ^^
delarco
24.06.2013 22:36:13
TTV: Sitten kun tekee mieli hifistellä, niin eikun selaamaan BKP:n katalookia :-)

Tiedä sitten tuosta hifistelystä, mutta sen jälkeen kun eka BKP tuli taloon, niin ei ole enää ollut tarvetta arpoa muiden valmistajien tuotteiden välillä.
Nyt on kolmessa kepissä BKP:t ja omaan käyttöön / omalla setupilla on "se oma" löytynyt.
Eihän nämäkään toki ole se patenttiratkaisu ja kaikkia varten, mutta aika kattava valikoimahan noita on jo tarjolla.
Laulava Kylätohtori
25.06.2013 08:11:20
Kannattaa myös tutustua Van Zandtin mikkeihin. En tosin tiedä, tekeekö tähän tarkoitukseen sopivia, mutta muuten ovat loistavat mikit. Itse ostin stratoon Duncanin Antiquityjen tilalle Vintage plussat ja olen ollut todella tyytyväinen. Kyseinen strato on saanut kymmenen kertaa enenmmän soittoaikaa verrattuna, mitä muiden mikkien kanssa. Mietin jo ko. kitaran myymistä, mutta nyt ei tulisi mieleenkään..
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)