Aihe: Hughes & Kettner Tubemeister 18
1 2 3 4 57 8 9 10 1113 14 15 16 17
Freewheeler
02.09.2011 21:10:33
the-Antero: Toimitusaika voi olla jokunen viikko mutta rahtikuluistahan tuolla mainitaan näin

"Lähetyskulut Suomen mantereelle on 12 euroa , yli 398 eur ylittävät tilaukset ilman rahtikuluja."

:) Eipä siinä mitään, pyydä mitä haluat :)

Maksa mitä voit...Tarjouksia otetaan tietty vastaan...
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
JuSu
02.09.2011 22:06:06 (muokattu 02.09.2011 22:08:04)
Eipä sittenkään mitään...
hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia
trih
03.09.2011 07:35:21
Freewheeler: Maksa mitä voit...Tarjouksia otetaan tietty vastaan...

Mitä tuo "Suomesta ostettu" tuo lisäarvoa ilmoitukseen? Suomessa ollaan kaikki ja Suomesta ostetaan.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Celeb
03.09.2011 07:56:58
trih: Mitä tuo "Suomesta ostettu" tuo lisäarvoa ilmoitukseen? Suomessa ollaan kaikki ja Suomesta ostetaan.

Pitäähän myyntipuheen saada herättämään ostajan kiinnostus. Gigantin mainoslehtistä selaamalla tää selviää hyvin. :)
Freewheeler
03.09.2011 10:40:14
trih: Mitä tuo "Suomesta ostettu" tuo lisäarvoa ilmoitukseen? Suomessa ollaan kaikki ja Suomesta ostetaan.

No ehkäpä mahdolliset takuuhuoltoasiat hoituvat vähän helpommin kuin ulkomailta ostetussa. Ihme nillittelyä ihan asiallisesta myynti-ilmoituksesta... Tolla styrkkarilla on soitettu ehkä kymmenisen kertaa, joista yksi on keikka. Eli verme on vasta sisäänajovaiheessa.
Ziggy Bubba
03.09.2011 14:20:36

Ihmeen vähän on klippejä tästä pelistä Tuubissa. Ehkä masiina ei ole Jenkeissä myynnissä, tai sitten hinta on härski. Hmm, tai jenkit eivät tunne merkkiä.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Kalm
03.09.2011 15:02:26
sikki-six: Ihmeen vähän on klippejä tästä pelistä Tuubissa. Ehkä masiina ei ole Jenkeissä myynnissä, tai sitten hinta on härski. Hmm, tai jenkit eivät tunne merkkiä.

GuitarPlayerin mukaan sikäläisissä kaupoissa vasta nyt syyskuun puolella, eli eiköhän niitä klippejä ja shoot-outeja ala pian ilmestymään...

ETA: September 2011
Suggested Retail Prices:
TubeMeister 18 Head: US$ 749
TubeMeister 18 Combo (1 x 10 Celestion): US$ 899
TubeMeister 112 Box (1 x 12 Celestion): US$ 379
Kalm
03.09.2011 16:03:14
Freewheeler: Treenitehot ovat riittäneet...

Täällä myös, eikä ole oikeastaan ollut tarvetta vaihtaa 5W asennosta isompaan kun lähinnä säröillä soitellaan. Ja jos jossain vaiheessa alkaa hönkä loppumaan, niin saahan tuon kytkettyä RedBox-lähdöstä lisukkeeksi pöytään (http://www.youtube.com/watch?v=fV1wdL5X4NI) tai loopin lähdöstä johonkin jykevämpään päätteeseen.

(Tulikin itseasiassa aika jykevä soundi kun ajoi meisseliä itsellään V30 komeron kautta ja injektoi loopin lähdöstä 50W Marsun läpi 2xG12T-75 kaappiin...keinokuorma kiinni ja namiskat kaakossa tottakai).
Ziggy Bubba
03.09.2011 18:00:18 (muokattu 03.09.2011 19:15:05)

Kalm: GuitarPlayerin mukaan sikäläisissä kaupoissa vasta nyt syyskuun puolella, eli eiköhän niitä klippejä ja shoot-outeja ala pian ilmestymään...

ETA: September 2011
Suggested Retail Prices:
TubeMeister 18 Head: US$ 749
TubeMeister 18 Combo (1 x 10 Celestion): US$ 899
TubeMeister 112 Box (1 x 12 Celestion): US$ 379

Ja taas nähdään mitä tuo Atlantin ylittäminen maksaa - hurjat hinnat on kyllä, sama kuin Orangeissa ym. jenkeissä... Ja tietty Mesoissa täällä.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
kupteri
05.09.2011 00:28:03

Mitenhän tossa teho riittää klubikeikalla ilman mikitystä (ja ihan mikittämättömien rumpujen päälle pitäis soittaa). Kaappeina vaihtoehtoisesti joko Mesan 2x12" Recto (V30) tai 1x12" Thiele (Delta Pro). Nykyinen H&K:n Switchblade on 100W eikä sitä kyllä tartte ruuvata juurikaan klo 9 asentoa isommalle. Mikitettynähän probleemaa ei ole vaikkei siitä nyt mitään haittaakaan ole että kuulis itsensä lavalla muun bändimelun seasta.

Kiinnostais koti/treenis/keikka-roudausystävällisyyden takia. Toki taas pitäis hommata kasa speduja tai multihärpäke että sais reverbit, chorukset ja delayt mitkä löytyy Switchbladesta valmiina. No, ainahan sitä saa mietiskellä. Jos poweri ei ton kokoisessa riitä niin saapi unohtaa koko jutun :-)
JuSu
05.09.2011 09:15:26 (muokattu 05.09.2011 09:16:53)
kupteri: Mitenhän tossa teho riittää klubikeikalla ilman mikitystä (ja ihan mikittämättömien rumpujen päälle pitäis soittaa). Kaappeina vaihtoehtoisesti joko Mesan 2x12" Recto (V30) tai 1x12" Thiele (Delta Pro).

Netistä selatut kokemukset ovat puolesta ja vastaan, lienee ihan tapauskohtaista, mikä kenellekin riittää. Sellainen knoppititieto, että Tubemeisterissa kaapin impedanssilla on merkitystä volumen kannalta. 8 ohm kaappi on kovaäänisempi kuin 16 ohm. Lisäksi herkät elementit tuovat oman lisänsä mekkalaan, eli riippuu siis myös, mitä tötteröitä siellä komerossa majailee.

...tai multihärpäke että sais reverbit, chorukset ja delayt mitkä löytyy Switchbladesta valmiina.

Mulla on G-Major tuossa Tubemeisterin kaverina. Siitä mukava, että releohjauksen myötä saapi patcheihin vahvistimen kanavanvaihdot ja boostin mukaan. Midipolkusimella sitten vaihtuu kivasti soundit yhdellä polkaisulla vaikka kuivasta komppisäröstä chorustettuun ja kaiutettuun puhtaaseen, tai mihin vaan muistipaikkoihin ohjelmoituun soundiin.

Ja jottei se ydinasia unohtuisi... Tubemeister on oikeasti hyväsoundinen laite missä vaan seurassa, ei vain hyvä pikkunuppi. Toki siellä varmasti on kaikenlaista puolijohdetta ja muuta signaalitiessa, mikä putkipuristeja varmasti sylettää. Sylettäköön, mulle riittää, että vehjes soundaa ja tuntuu kivalta.

Lopuksi vielä kommentti tuohon aikasempaan vääntöön tori-ilmoista... Jokainen pyytää mitä tykkää. Kaupat sitten syntyy tai ei synny, mikä antaa osviittaa pyyntihinnan realistisuudesta. Turha sitä on nillittää, tehkää asiallisia tarjouksia, ellei ilmossa ole mainittu hintaa tiukaksi tai muuten sidottu hintaa. Mainittakoon sitten vielä kuitenkin vertailun vuoksi, että uuden sai viikko sitten lauantaina helsinkiläisestä kivijalkaliikkeestä hintaan 490 euroa.

JuSu
Freewheeler
05.09.2011 10:53:11
JuSu: Lopuksi vielä kommentti tuohon aikasempaan vääntöön tori-ilmoista... Jokainen pyytää mitä tykkää. Kaupat sitten syntyy tai ei synny, mikä antaa osviittaa pyyntihinnan realistisuudesta. Turha sitä on nillittää, tehkää asiallisia tarjouksia, ellei ilmossa ole mainittu hintaa tiukaksi tai muuten sidottu hintaa. Mainittakoon sitten vielä kuitenkin vertailun vuoksi, että uuden sai viikko sitten lauantaina helsinkiläisestä kivijalkaliikkeestä hintaan 490 euroa.

JuSu

Putkimestarin torihintaa on nyt laskettu ;-) Korostan vielä, että kyseessä on aivan uudenveroinen vähänsoitettu verme.
WhipperSnapper
08.09.2011 08:34:03
Maisteria saa näköjään taas Thuumannilta. Kaikki nopeesti ostamaan, jotta saan kohta valita hyvän yksilön halvalla käytettynä torilta :)
JuSu
08.09.2011 08:39:35 (muokattu 08.09.2011 08:51:08)
WhipperSnapper: Maisteria saa näköjään taas Thuumannilta. Kaikki nopeesti ostamaan, jotta saan kohta valita hyvän yksilön halvalla käytettynä torilta :)

Voi kyllä kestää, ennenkuin näitä alkaa löytymään Mnet approved 0,7*Thomannin hinta -pyynnillä (=n. 350 €). =)

Mulle tarjottiin tuollaista vähän käytettyä pari viikkoa sitten, pyynti oli 490. Tarjosin 450 euroa, mihin ei tullut enää vastausta. Hain sitten uuden kaupasta hintaan 490,-

JuSu
WhipperSnapper
08.09.2011 08:52:14
JuSu: Voi kyllä kestää, ennenkuin näitä alkaa löytymään Mnet approved 0,7*Thomannin hinta -pyynnillä (=n. 350 €).

Mulle tarjottiin tuollaista vähän käytettyä pari viikkoa sitten, pyynti oli 490. Tarjosin 450 euroa, mihin ei tullut enää vastausta. Hain sitten uuden kaupasta hintaan 490,-

Miettikää itse.

Mä veikkaan, että tän laitteen kohtalo on sama kun Kochin Twintonen tai Englin kombojen - hirveä hehkutus netissä ja kun laite ei vastaakaan sitä mielikuvaa mikä on testaamatta syntynyt niin tori on täynnä käytettyjä.
JuSu
08.09.2011 08:58:22
WhipperSnapper: Mä veikkaan, että tän laitteen kohtalo on sama kun Kochin Twintonen tai Englin kombojen - hirveä hehkutus netissä ja kun laite ei vastaakaan sitä mielikuvaa mikä on testaamatta syntynyt niin tori on täynnä käytettyjä.

Juurikin näin.

Se ei tietty tarkoita, etteikö Tubemeister silti olisi hyvä laite, ainakin itse tykkään kovin. Mutta eihän se varmasti kaikille natsaa. Toinen tykkää äidistä, toinen kyttyrää vai miten se nyt meni... =)

JuSu
aristoteles666
08.09.2011 09:47:17

WhipperSnapper: Mä veikkaan, että tän laitteen kohtalo on sama kun Kochin Twintonen tai Englin kombojen - hirveä hehkutus netissä ja kun laite ei vastaakaan sitä mielikuvaa mikä on testaamatta syntynyt niin tori on täynnä käytettyjä.

omituista ostaa mitään kokeilematta, mutta tubemeister on kyllä erittäin hyvä.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
gunnar
08.09.2011 11:52:51

Tässä yksi tapa lobata hintaa alas, kun haluaa itse ostaa laitteen ;)
Jostain syystä nää on ollut totaalisen loppu koko Euroopasta, aika harvinaista...

Kyllä mun kohdalla laite ylitti odotukset. Mielikuvat pitää toki suhteuttaa johonkin.
500e laite ei voi täysin vastata 1000-2000e nuppia jne...
Paras vehje tähän asti hima soittoon, 1w teholla voi master olla puhtaassa kanavassa siellä kello 12-3 välillä, jossa putkivehkeet toimii parhaiten.
Toki line-out möys plussaa.
Treeniksellä tehot riittää myös hyvin, keikalla toi ei oo vielä ollut, mutta en ymmärrä miksei toimis. Treeni volat on meillä melkeen kovemmat, ku keikalla mikitettynä!
WhipperSnapper
08.09.2011 12:05:14 (muokattu 08.09.2011 12:08:28)
gunnar: Tässä yksi tapa lobata hintaa alas, kun haluaa itse ostaa laitteen ;)
Jostain syystä nää on ollut totaalisen loppu koko Euroopasta, aika harvinaista...

Kyllä se on ihan huono. Tehoa liian vähän. Ei edes reverbiä. Säröt tuttua H&K yläpääkihinää. Cleani-kanavasta puuttuu täysin dynamiikka. Made in China? Käykää kuuntelee Utuubista miten Thomas Blug kuulostaa Maisterin kanssa huonommalta kun ikinä. Nyt vaan nopeesti torille myyntiin omanne. Tarjoan 250€. :)
aristoteles666
08.09.2011 15:15:08

WhipperSnapper: Kyllä se on ihan huono. Tehoa liian vähän. Ei edes reverbiä. Säröt tuttua H&K yläpääkihinää. Cleani-kanavasta puuttuu täysin dynamiikka. Made in China? Käykää kuuntelee Utuubista miten Thomas Blug kuulostaa Maisterin kanssa huonommalta kun ikinä. Nyt vaan nopeesti torille myyntiin omanne. Tarjoan 250€. :)

ostat combon, siinä on reverb :)
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)