Imper 19.03.2010 15:46:25 (muokattu 19.03.2010 15:48:59) | |
---|
Arvasin, että tulee näitä saivarteluja!:D Ei osata käyttää! Ostakaa pois vaan. Musta toi oli vaan kaikkea muuta kun aikaa säästävä tarkka mittari. Korostan vielä, että olin menossa ostamaan ton noiden videoiden perusteella. Testasin stratolla, telellä ja lespaulilla. Kaulan jännityksen muuttuminen ei varmasti ollut se ongelma :) EDIT: Ja niin, tsekkasin kaikki kielet vireeseen kieli kerrallaan, ja sitten rämpäyttää kaikkia kieliä niin vielä näkyy pari kieltä epävireessä! Eli vika oli siis käyttäjässä!:) Everyone is a per-son |
Spiral 19.03.2010 15:51:06 | |
---|
Imper: EDIT: Ja niin, tsekkasin kaikki kielet vireeseen kieli kerrallaan, ja sitten rämpäyttää kaikkia kieliä niin vielä näkyy pari kieltä epävireessä! Eli vika oli siis käyttäjässä!:) Tämä selitettiin jo kerran, tuskin kannattaatoista kertaa. |
svilo 19.03.2010 15:58:22 | |
---|
Kokeilitko manuaalin suosittelemaa: kaulamikki ja peukalolla *rämpäytät*? /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
J.Hollström 19.03.2010 16:06:31 | |
---|
Mulla on. Hieno laitos. Sairaaan nopee ja hyvin träkkää myös bassoja jotka esim. DT-10 ei nappaa niin hyvin. |
Boltsa 19.03.2010 16:14:18 (muokattu 19.03.2010 16:15:22) | |
---|
Eikös tosisoittajat viritä korvakuulolta? En siis itse kuulu tällaisiin soittajiin. Ei vaan, täytyis ostaa uutta pedaalia niin olis kyllä vaihtoehto Bossille jo hintasakin puolesta. Ja jos nopeammin toimii, niin voisi kallistua tuohon. Boltsa |
oiva tumpeloinen 19.03.2010 16:57:54 | |
---|
Imper: EDIT: Ja niin, tsekkasin kaikki kielet vireeseen kieli kerrallaan, ja sitten rämpäyttää kaikkia kieliä niin vielä näkyy pari kieltä epävireessä! Eli vika oli siis käyttäjässä!:) Eikös se ole ihan loogista, että jos vaikka lyöt paria kieltä kovempaa, se näyttää ylävirettä? |
Imper 19.03.2010 17:04:22 (muokattu 19.03.2010 17:06:16) | |
---|
oiva tumpeloinen: Eikös se ole ihan loogista, että jos vaikka lyöt paria kieltä kovempaa, se näyttää ylävirettä? No tottakai. Mutta jos nyt kaikkia kieliä rämpsäyttää, niin emmä siinä kauheesti tuu ajatelleeksi, että lyönkö jotain kieltä kovempaa! Svilo: koetin kaulamikillä, sillä yleensäkin mittarit toimii paremmin. Jatkakaa... Ei mulla ollut muuta kun mun huono kokemus aiheesta! Ne ketkä tykkää niin ostakaa ihmeessä. Paperillahan toi on ihan loistokapistus! Everyone is a per-son |
koponen 19.03.2010 17:31:38 (muokattu 19.03.2010 17:33:34) | |
---|
Liityn Imperin joukkoihin. Melkonen pettymys oli tuo mittari. Joku voi tietysti tykätä, mutta eipä ollut ainakaan meikäläisen pedaali. I'm endorsed by Marshall |
Grugi 19.03.2010 17:39:54 | |
---|
BOSS TU-3 tuli hankittua jokunen aika sitten ja ei siitä kyllä ole pahaa sanottavaa, oli tarkotus ostaa toi Polytune mutta en jaksanut odottaa ja eipä nyt kaduta yhtään. Se mitä nopeuteen tulee niin kyllä toi mun mielestä reagoi todella nopeasti. SDMF |
aristoteles666 19.03.2010 17:44:37 | |
---|
Grugi: BOSS TU-3 tuli hankittua jokunen aika sitten ja ei siitä kyllä ole pahaa sanottavaa, oli tarkotus ostaa toi Polytune mutta en jaksanut odottaa ja eipä nyt kaduta yhtään. Se mitä nopeuteen tulee niin kyllä toi mun mielestä reagoi todella nopeasti. ja mihin tässä muka on kiire, valmis maailma. eikä munkaan kitarat mene epävireeseen keikan aikana, tarkistan vain ja siihen riittää aika. |
RawknRawl 22.03.2010 11:27:36 | |
---|
Imper: Arvasin, että tulee näitä saivarteluja!:D Ei osata käyttää! Ostakaa pois vaan. Musta toi oli vaan kaikkea muuta kun aikaa säästävä tarkka mittari. Korostan vielä, että olin menossa ostamaan ton noiden videoiden perusteella. Testasin stratolla, telellä ja lespaulilla. Kaulan jännityksen muuttuminen ei varmasti ollut se ongelma :) EDIT: Ja niin, tsekkasin kaikki kielet vireeseen kieli kerrallaan, ja sitten rämpäyttää kaikkia kieliä niin vielä näkyy pari kieltä epävireessä! Eli vika oli siis käyttäjässä!:) Voi äiti. Paska pedaali, kun näyttää epävireen. Ihan paska. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Imper 22.03.2010 15:02:31 (muokattu 22.03.2010 15:03:44) | |
---|
RawknRawl: Voi äiti. Paska pedaali, kun näyttää epävireen. Ihan paska. Mitä sää nyt et ymmärtänyt? Jos virittää yksitellen kaikki kielet vireeseen, ja sitten käyttää laitteen "juttua" eli rämpäyttää kaikkia kieliä niin se tulos ei pidä paikkaansa single string -moden kanssa. Sillon kyse on mun mielestä siitä, että laite ei toimi oikein. Tai ainakaan niinkun sen mun mielestä pitäisi toimia. Everyone is a per-son |
Satu ja Tuija 22.03.2010 15:09:53 | |
---|
Pitäs olla mallintava viritinpedaali, niin sais kaikki parhaat virittimet samaan purkkiin. ;) |
calluna 22.03.2010 15:19:44 | |
---|
Mun mielestä noi digitaaliset virittimet on vähän kylmiä, kyl tarttis putkiviritin saada jostain, ois lämpösemmät vireet. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Tuomoo 22.03.2010 15:45:05 | |
---|
calluna: Mun mielestä noi digitaaliset virittimet on vähän kylmiä, kyl tarttis putkiviritin saada jostain, ois lämpösemmät vireet. Vetäsin limut väärään kurkkuun, ota plussa. Kyllähän tuo aika hauskalta värkiltä vaikuttais, voishan tuollaisen harkita ostavansa. Eikä ainakaan itseä haittaa vaikka ei esim. drop-D-virettä tunnistakaan, ilmankin pärjää. "aristoteles666: soundi joko paranee tai ei." |
Grugi 22.03.2010 16:30:06 | |
---|
Kaiken tän jälkeen ei se ollutkaan loppujen lopuks niin mullistava laite. SDMF |
McNulty 22.03.2010 16:47:37 | |
---|
Grugi: Kaiken tän jälkeen ei se ollutkaan loppujen lopuks niin mullistava laite. Niin, se on viritysmittari siinä missä moni muukin. Eli ihan yhtä mullistava laite kuin A440 äänirauta :) Getcha Pull - 6604 |
Kivijalka 22.03.2010 17:38:41 | |
---|
Varmaan jo mainittukin, mutta luulisi että tuo on kelluvan tallan kanssa ältsin kätsä kun koko kielisatsin viretilannetta voi kytätä samanaikaisesti eikä tarvitse virittää yhtä kieltä ja huomata muiden menneen pikkuisen epikseen yms. Kyl te tiiätte. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
aristoteles666 22.03.2010 17:49:32 | |
---|
Kivijalka: Varmaan jo mainittukin, mutta luulisi että tuo on kelluvan tallan kanssa ältsin kätsä kun koko kielisatsin viretilannetta voi kytätä samanaikaisesti eikä tarvitse virittää yhtä kieltä ja huomata muiden menneen pikkuisen epikseen yms. Kyl te tiiätte. ei se nyt auta kun et kuitenkaan voi virittää kuin yhtä kieltä kerrallaan, sit jos ois seitsemän kättä asia olisi eri, silloin voisi virittää kaikkia samaan aikaan. lainaus sivulta yksi. |
RawknRawl 22.03.2010 17:57:32 | |
---|
aristoteles666: ei se nyt auta kun et kuitenkaan voi virittää kuin yhtä kieltä kerrallaan, sit jos ois seitsemän kättä asia olisi eri, silloin voisi virittää kaikkia samaan aikaan. lainaus sivulta yksi. Se ei mielestäsi auta, että sen vaikutuksen näkee yhtä aikaa? Kuka tahansa voi hypätä järveen. |