merirosvokissa 19.03.2008 23:18:27 (muokattu 19.03.2008 23:24:08) | |
---|
Itse toivoisin exploreriin perinteistä pallokuvioitua otelautaa, eli ääni sille minulta. Edit: Väriksi äänestäisin tobacco sunburstia. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
Samppakamu 19.03.2008 23:22:03 | |
---|
Voi jösses kun laski tuon explorerinkin hinta. Voiko noin halvalla oikeasti saada kunnon kitaran :--D "Kun työntää sormen lanteeseen niin sen pitää kimmota sieltä kanssa" |
kozmik 19.03.2008 23:24:56 | |
---|
Ei yksilöidä nyt niitäkään. Koska mun kapasiteetille on jo ihan tarpeeksi iso aivopähkinä selvitellessä lentoterminaalissa viittä kitaramallia + vasurit oikeille omistajilleen yhteensä ~36 kitaran joukosta. Juu, ymmärrettävää kyllä. Odotellaan siis nyt ensin, että alkaa olemaan jotakuinkin lopullinen tilaajaporukka kasassa, voidaan sitten pitää jonkunlainen äänestys otelaudasta, väristä ynnä muusta sellaisesta. Hyvältä näyttää kyllä nuo uusitut hinnat. Olikos tuo WTL-650:n hinta nyt sitten ilman sitä otelautakuviota? Sellainen huomio muuten noista Matkahuollon hommista, että on käsittääkseni mahdollista lähettää MH:n kautta paketti niin, että vastaanottaja maksaa kulut paketin noutaessaan. Lienee kätevämpi noin kuin alkaa siirtää pikkurahoja tililtä toiselle, ja säästää toisaalta sen bussiennakon lisämaksun. Saatan kyllä olla väärässäkin tuossa, korjatkaa jos näin on päässyt käymään. "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
CSatan 19.03.2008 23:25:23 | |
---|
S2 kitaroihin tuli kaiketi mustat rautaosat ja köynnös otelautaan? eihän sitä tiedä vaikka sisälukutaido prakais :D Onneksi tuossa ei tarvitse ainakaan väriä miettiä. Se on helppoa kun sen osaa. |
Vetehinen 19.03.2008 23:28:07 | |
---|
S2 kitaroihin tuli kaiketi mustat rautaosat ja köynnös otelautaan? Kyllä, juuri näin. WTL-650:n hinta nyt on ilman otelautakuviota. Siitä saatte nyt vääntää virtuaalista kättä, köynnökset tms. tekee hintaan aika tarkalleen +16 euroa. |
Miikathebest 19.03.2008 23:29:31 | |
---|
Juu, ymmärrettävää kyllä. Odotellaan siis nyt ensin, että alkaa olemaan jotakuinkin lopullinen tilaajaporukka kasassa, voidaan sitten pitää jonkunlainen äänestys otelaudasta, väristä ynnä muusta sellaisesta. Hyvältä näyttää kyllä nuo uusitut hinnat. Olikos tuo WTL-650:n hinta nyt sitten ilman sitä otelautakuviota? Sellainen huomio muuten noista Matkahuollon hommista, että on käsittääkseni mahdollista lähettää MH:n kautta paketti niin, että vastaanottaja maksaa kulut paketin noutaessaan. Lienee kätevämpi noin kuin alkaa siirtää pikkurahoja tililtä toiselle, ja säästää toisaalta sen bussiennakon lisämaksun. Saatan kyllä olla väärässäkin tuossa, korjatkaa jos näin on päässyt käymään. Jos deadlineen on vielä melkein kuukausi, niin ehditään ihan reippaasti vääntämään speksit kohdalleen. Matkahuollolla vastaanottaja voi maksaa rahdin noutaessaan paketin. 100kpl pinkka osoitekortteja maksaa 19,90, kun yksittäiskappaleet ovat 1,20€/kpl. Tulee todella paljon halvemmaksi. Liikaa säröä! |
Punisher 20.03.2008 00:04:22 | |
---|
Voi pojat kun tipahti hinnat makeasti! Vielä jos enemmistö olisi samaa mieltä yksimielisesti kanssani siitä, että saadaan tuo Wine Red -värivalinta tuossa KS70:ssä niin minä olen enemmän kuin tyytyväinen näihin spekseihin/värivalintoihin (sekä hardwaressa että bodyssä). Alkaa kaasuttelemaan jo kovasti nämä tikut näin hintojen laskun aiheuttamassa herkässä mielentilassa. "Without music life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche |
laroma 20.03.2008 00:15:20 (muokattu 20.03.2008 00:16:11) | |
---|
Pikainen kysssäri. Mikä otelauta on valittu malliin KS-70 ja/tai S2? Ei kai kasariköynnös... EDIT: Otinkin silmän käteen ja vastaus löytyi samalta sivulta. DAMN!!! "Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi" |
Miikathebest 20.03.2008 00:18:27 (muokattu 20.03.2008 00:20:10) | |
---|
Liikaa säröä! |
Punisher 20.03.2008 02:06:08 | |
---|
Tehdään minun puolestani niin (oma lehmä ojassa - olen niihin 100% tyytyväinen), että Belielin ilmoittamat speksit lukkoon ja jos uusia tilaajia hotsittaisi liittyä mukaan niin näihin spekseihin olisi taipuminen. Samalla näihin valintoihin tyytymättömät joko puntaroisivat että ottaako osaa tilaukseen vai pudottaako itsensä listasta pois. En tahdo sorsia kenenkään preferenssejä, mutta homma olisi kaikille yksinkertaisempaa näin. Saako ehdotus kannatusta? "Without music life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche |
Miikathebest 20.03.2008 03:20:31 (muokattu 20.03.2008 03:21:43) | |
---|
Tehdään minun puolestani niin (oma lehmä ojassa - olen niihin 100% tyytyväinen), että Belielin ilmoittamat speksit lukkoon ja jos uusia tilaajia hotsittaisi liittyä mukaan niin näihin spekseihin olisi taipuminen. Samalla näihin valintoihin tyytymättömät joko puntaroisivat että ottaako osaa tilaukseen vai pudottaako itsensä listasta pois. En tahdo sorsia kenenkään preferenssejä, mutta homma olisi kaikille yksinkertaisempaa näin. Saako ehdotus kannatusta? Demokratiassa on ollutkin jotain mätää... ehkä se ei vaan toimi. Edellisissä tilauksissa on ollut kovin monille aika sama millä spekseillä mennään. Ehkäpä nyt äijät tyytyvät näihin mitä on tarjolla. Liikaa säröä! |
mattim 20.03.2008 05:48:26 | |
---|
KS-70LX, väri COB. 1. Räbsän kaveri 1 2. Alphie 3. Gage 4. Gagen kaveri 5. llare 6. KS-70, väri Sparkle Brown 1. beliel 2. Punisher (Vasuri) 3. Exobalt 4. (Ahokkis) 5. 6. S2 1. Sevanteri 2. Ville!! 3. Punisher (Vasuri) 4. CSatan 5. Alphien kaveri 2 6. Mattim (Ilman köynnöstä otelaudassa käy) WF-EX = Explorer-kopio 1. Iso_d 2. dropD (Vasuri) 3. mrje 4. vitsi 5. Michi 6. merirosvokissa 7. beliel 8. Alphien kaveri 9. (Samppakamu) 10. Leech 11. 12. WTL-600/650 thinline tele (alustava kartoitus) 1.Kuno 2.kozmik 3.kozmikin kaveri 4.kozmikin kaveri 2 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Näyttää siltä, että joudun mahdollisesti perääntymään, S2.n otelautaan suunnitellut köynnökset ovat liian "prameat". Puhdas otelauta tai peruspisteet jos toteutuvat olen mukana. Matti |
Vetehinen 20.03.2008 06:23:50 | |
---|
Näyttää siltä, että joudun mahdollisesti perääntymään, S2.n otelautaan suunnitellut köynnökset ovat liian "prameat". Puhdas otelauta tai peruspisteet jos toteutuvat olen mukana. Tämä on ihan OK, mutta pitää sitten tehdä sitovat ilmoittautumiset vielä noin viikkoa ennen tilauksen lähettämistä. |
Sensonic 20.03.2008 06:46:37 | |
---|
Sensonic, onko Kim antanut alennuksia aiemmissa tilauksissa? Ei, koska me ostetaan niin pieniä eriä. Sitten jos ostettaisiin kerralla 100 kitaraa, voisi noita alennuksia saadakin. Yksi tapa pudottaa kitaroiden hintaa roimasti olisi tuoda ne laivarahdilla, joka kylläkin kestää 5-6 viikkoa ja tekee pahaa kitaran puuosille. Siksi olen itse suosinut lentorahtia. Kitaroiden hinnat ovat tod.näk. samat kuin kimppatilaus II:ssa sillä erotuksella, että sun tilaamasi kitarat tulevat JKL:ään, josta tietty tulee lisäkuluja Helsinkiin verrattuna. LX -mallin hinta oli silloin noin 250 euroa Wilkinsonin virittimillä ja köynnösotelaudalla. Ebony -otelautaa tuolta KHL:ltä ei kannata ottaa, sillä se on vain jollain värillä värjättyä ruusupuuta. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
Sensonic 20.03.2008 06:58:07 | |
---|
Olikos niitä otelautakuviotoiveita mahdollisuus yksilöidä, vai muistanko väärin? Jos vaan mahdollista niin jätän omastani ainakin pois, samoin kuin kaveri2. Juuri tuossa tarkensi, että "joo toki pallukat, mutta ei mitään ökykoristeita". :) Joo, hyvää yötä. Just tuo ja reverse headstock ovat ne kaikista vaikeimmat jutut hanskata, kun kitaroita on tilauksessa paljon. Eli tarkoittaa sitä, että jokainen kitaraloota on avattava ennen sen lähettämistä. Neuvoisin, että valitsisitte yhden otelauta-inlayn "enemmistöäänestyksellä", ja jotka eivät tykkää, voivat feidata saman tien. Mutta miksi feidata? Eikös sitä kuitenkin kannattaisi hommata itselleen hinta-/laatusuhteeltaan hyvä keppi, kuin olla ilman pienistä speksimielipide-eroavaisuuksista huolimatta? Ei kai kenenkään "konservatiivin" maailma kaadu esim. siihen, että kitarassa on köynnösotelauta, vai kaatuuko? Lukiko vasenkätisten paketissa mitään erikoista? Muutenhan paketissa lukee malli ja väri. Niissä luki erikseen LH. Mutta nuo inlay -merkinnät ja reverse headstockit eivät käy ilmi kitaralaatikossa olevasta tekstistä. Eli laatikko on avattava ja poistettava kitara pussistaan. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |
Vetehinen 20.03.2008 07:09:45 (muokattu 20.03.2008 07:36:01) | |
---|
S2 kitaroihin tuli kaiketi mustat rautaosat ja köynnös otelautaan? Tuostakin voidaan vielä sopia.. :) Eli kuvassahan on kullanväriset raudat ja ilman köynnöksiä. Sekin näyttää hyvältä ja voisin harkita itselleni sellaista... Mutta viiniköynnökset taitaa olla "must" ainakin Punisherille? Kertokaas vielä kaikki S2:n tilaajat kumpi hardware (musta/kulta) ja kumpi otelauta (ei merkintöjä / viiniköynnös) miellyttää enemmän! (Punisherin mielipide on tiedossa) Sopiiko kaikille muille ilman merkintöjä ja kulta-hardwarella? ;) Edit: Tämä voi mennä siihen että leftyt saavat etua yksilöimisestä, mutta menköön nyt perinteen piikkiin, kun edellisten tilausten vetäjä on left-puolen pelaaja. Olennaista on ettei mun tarvitse availla niitä kitaralaatikoita lentoterminaalissa. |
Alphie 20.03.2008 08:36:46 | |
---|
Kertokaas vielä kaikki S2:n tilaajat kumpi hardware (musta/kulta) ja kumpi otelauta (ei merkintöjä / viiniköynnös) miellyttää enemmän! (Punisherin mielipide on tiedossa) Sopiiko kaikille muille ilman merkintöjä ja kulta-hardwarella? ;) Minun kaveri 2:lle sopii kaikki vaihtoehdot, ei väliä. |
Vetehinen 20.03.2008 08:40:57 (muokattu 20.03.2008 09:26:20) | |
---|
Minun kaveri 2:lle sopii kaikki vaihtoehdot, ei väliä. Ok, eli Sevanteri, CSatan ja Ville!! Mielipiteet kehiin. Kuumottaakseni omaa mielipidettä tein kuvan: http://users.jyu.fi/~tatuunke/temp/wolfs2.jpgTs. sama kuin esitteessä mutta ilman sitä "Wolf-inlayta" otelaudan keskipaikkeilla. CSatan toivoi kyllä hyvin varhaisessa vaiheessa viiniköynnöstä, mutta onko ne tuohon kitaraan 16 euron arvoiset? tulisi otelaudan tummanruskea hyvin siihen bodyn sävyn rinnalle ilman merkintöjä. Reunamerkinnät kuitenkin toki tulee. |
Gary the pine 20.03.2008 08:47:00 | |
---|
KS-70LX, väri COB. 1. Räbsän kaveri 1 2. Alphie 3. Gage 4. Gagen kaveri 5. llare 6. KS-70, väri Sparkle Brown 1. beliel 2. Punisher (Vasuri) 3. Exobalt 4. (Ahokkis) 5. 6. S2 1. Sevanteri 2. Ville!! 3. Punisher (Vasuri) 4. CSatan 5. Alphien kaveri 2 6. Mattim (Ilman köynnöstä otelaudassa käy) WF-EX = Explorer-kopio 1. Iso_d 2. dropD (Vasuri) 3. mrje 4. vitsi 5. Michi 6. merirosvokissa 7. beliel 8. Alphien kaveri 9. (Samppakamu) 10. Leech 11. Garythepine 12. WTL-600/650 thinline tele (alustava kartoitus) 1.Kuno 2.kozmik 3.kozmikin kaveri 4.kozmikin kaveri 2 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Exploreria pukkaa ja nimenomaan naturaali on pop. Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------> |
Vetehinen 20.03.2008 08:59:44 | |
---|
KS-70:n speksit ovat pikaviestikierroksen jälkeen tässä: Sparkle Brown, köynnösotelauta, kromi-hardware (Paitsi Punisherin keppi jolle suotakoon omat speksit, hyvitykseksi siitä että on erehtynyt opettelemaan soittaa väärältä puolelta) |