P2 30.09.2006 16:36:52 | |
---|
Tuotetta ei löytynyt! No kerroppas mikä se ois siellä linkin takana ollut jos olisi toiminut? Sen tais joku hakee pois jo, LP standard siellä muistaakseeni oli. |
Mustikkamuffinssi 30.09.2006 17:14:22 | |
---|
Tuo torilla pyörivä AR3000 GASittaa aivan älyttömän pahasti, mutta rahaa ei nyt vain ole. Keväällä voisi olla taas rahaa satsata soittimiin, mutta nyt on liikaa kaikkea muuta. Toivotaan ettei mene kaupaksi ja odottaa minua sitten vielä keväälläkin. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
mattim 01.10.2006 12:30:37 | |
---|
Sen tais joku hakee pois jo, LP standard siellä muistaakseeni oli. Les Paul Standard 50's round Neck Profile ... Meni näemmä jo. Matti |
Mika_K 01.10.2006 14:10:57 (muokattu 02.10.2006 17:37:19) | |
---|
GAS jyrää tääläkin pahasti ja kohteita riittää ... - Mesan 295 SimulClass päättäri - TC:n G-Force - Japsi Les Paul ja SG, ikänä luonnollisesti kasari. - Pärssinen (PRS) Custom 24, Värinä: Blue Matteo, Quilted, MOP linnut. LÄÄH ! ! !. http://prsguitars.com/showcase/current/custom.html - Pari HBC:n (Holmberg Cases) kitara laukkua. - Vielä joitain BOSS:in speduja Siinä noin aluksi Viimeisin hankinta ... Greco SE-600 "Sparkle Sounds" , natural, -77 ... on matkalla Tokiosta kotiin. Ja kyllä ... odottavan aika on tosiaan pitkä. Nyyh. :( eedit: Nyt se on kotona, kuulostaa hyvältä ja on joka euron arvoinen. Omakuvassa kuvia kepukoista. -M- Through the centuries, flames have had a mind-calming effect ... the sweet bluish glow of the tubes has the similar effect. -M- |
ReBeat 01.10.2006 14:32:09 | |
---|
Onhan niitä... vanhoja gasituksen kestokohteita ja muutama tuoreempikin tulokas. Basson ja muutamien kitaroiden lisäksi pitäisi saada joskus hankituksi Kurzweil KSP8 multiefekti. On vaan niin törkeän hienoja jotkut efektit siinä ja kuitenkin paaaljon halvempi kuin Eventide H8000. Joku Kurzweilin räkkisyntikka pitäisi saada kanssa niin johan alkaisi taustoja kitara-ambienttiin syntymään. Vaikuttavat olevan soundeiltaan aikalailla sitä mistä oon haaveillut. Pitkänlinjan projekteja nämä gasitukset ja varmaan kuihtuvat tai vaihtuvat toisiin ennen toteutumistaan. Yngwie Malmsteen soittaa kaikki wannabeet ikuisesti kumoon. |
tonicaster 01.10.2006 14:45:44 | |
---|
GAS: Lisää puita jotta saisi valmistaa lisää puolivalmiita kitaroita kaapin päälle vaimon iloksi!! |
Räbbänä 02.10.2006 12:52:36 | |
---|
GAS-lista pitenee. Kävn testailemassa Dunlopin waakkuja ja testikitaraksi päätyi Tokain Goldtop Lespa P90:llä. Se oli jotain todella mahtavaa, ensi kertaa lespa on tuntunut hyvältä soittaa. Nyt GAS lista siis on: - 7-kielinen skitta (floikalla tai ilman) - Floikkaskeba (jos seiskassa ei ole) - Tokain Gold Top Lespa P90:llä - Dunlop crybaby tai Ibanezin Weeping Demon - Peavey Valve King 212 Ja lisäksi tänään kun kävin soittimessa ja tarvikkeessa testailemassa tuota 112 VK:ta niin Ibanezin Iceman elikkäs IC400 malli. Pittää koittaa jos sais tingattua hintaa alemmas reilusti koska tais olla joku kolhu/pintavirhe sarvessa. "Hattu pois päästä!" |
SirElwood 02.10.2006 13:49:00 | |
---|
|
duc 02.10.2006 13:56:03 | |
---|
|
Jani The Rock 02.10.2006 14:36:48 | |
---|
Mä oon viime aikoina käynyt GASin kanssa kovaa painiottelua ja onnistunut melkein selättämään sen. Vahvistin-GASista pääsin eroon sillä kun niksautin selkäni nostaessani tota 2 X 12 -comboa ulos autosta. Siinä totesin että ehkäpä sittenkin jätän sen Fender Super Reverbin ja Hiwatt-stäkin ostamatta. Kitaroiden kanssa olikin vaikeempaa. Lopulta tein listan kaikista niistä kitaroista jotka ajattelin haluavani. Niitä kertyi 24. Pikkuhiljaa aloin sitten karsia sitä listaa. Pian jäljellä oli tiukka kymmenen kärki ja sitten top 4. Niistä neljästä olen sattumoisin jo testannut kahta, ja tulin siihen tulokseen että nämä kitarat mitkä mulla jo on ajavat ihan saman asian kuin nekin. Nyt lista on kutistunut yhteen kitaraan, josta olen haaveillut jo vuosien ajan. Ja kun ei tuhlaa rahojaan sellaseen mitä ei oikeasti tarvitse eikä edes 100-prosenttisen palavasti halua, mulla on jopa mahdollisuus ostaa se kitara tossa ensi vuoden puolella. Sitä voi kumminkin soittaa vaan yhtä kitaraa kerrallaan. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
kari10 02.10.2006 16:58:30 | |
---|
Mä oon viime aikoina käynyt GASin kanssa kovaa painiottelua ja onnistunut melkein selättämään sen. Vahvistin-GASista pääsin eroon sillä kun niksautin selkäni nostaessani tota 2 X 12 -comboa ulos autosta. Siinä totesin että ehkäpä sittenkin jätän sen Fender Super Reverbin ja Hiwatt-stäkin ostamatta. Kitaroiden kanssa olikin vaikeempaa. Lopulta tein listan kaikista niistä kitaroista jotka ajattelin haluavani. Niitä kertyi 24. Pikkuhiljaa aloin sitten karsia sitä listaa. Pian jäljellä oli tiukka kymmenen kärki ja sitten top 4. Niistä neljästä olen sattumoisin jo testannut kahta, ja tulin siihen tulokseen että nämä kitarat mitkä mulla jo on ajavat ihan saman asian kuin nekin. Nyt lista on kutistunut yhteen kitaraan, josta olen haaveillut jo vuosien ajan. Ja kun ei tuhlaa rahojaan sellaseen mitä ei oikeasti tarvitse eikä edes 100-prosenttisen palavasti halua, mulla on jopa mahdollisuus ostaa se kitara tossa ensi vuoden puolella. Sitä voi kumminkin soittaa vaan yhtä kitaraa kerrallaan. Tai jopa kahta :-) http://www.youtube.com/watch?v=myOtCVOm4J4 |
Rypsolisti 02.10.2006 18:08:32 | |
---|
|
ekikoo 02.10.2006 18:26:44 | |
---|
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
taikakameli 02.10.2006 20:28:20 | |
---|
-Tele -Pedaaleja -H&K Edition Tube 20th anniversary model Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Twinkle 02.10.2006 21:05:25 | |
---|
Tuli lauantaina GAS-ilmiö, kohteena oli Gibsonin Explorer. Siinä olisi juuri tyylikäs, se on metal ja samalla rock. Eikä edes mikään helvetin kallis, uutenakin järkevän hintainen. Voisi jopa harkita sellaisen hommaamista. |
Räbbänä 02.10.2006 21:58:01 (muokattu 02.10.2006 21:58:29) | |
---|
Saattana Sääh! just kun olin pikkuhiljaa pääsemässä vahvari GAS:Sta yli niin näyttää sittenkin lähtevän vaihtoon. Marsu pieree yksinkertaisesi, tiukka poweri dempaten ja kauhia PLÄÄÄÄÄRRRRRRR! niinkuin muhkea ja möriä pieru, peittää kaiken alleen. Elementti vissiin viimesillään? Edit: Pittää alkaa nyt kunnolla kinuamaan rahhaa uuteen möykkälaitokseen. "Hattu pois päästä!" |
Jani The Rock 02.10.2006 22:47:46 | |
---|
Tuli lauantaina GAS-ilmiö, kohteena oli Gibsonin Explorer. Siinä olisi juuri tyylikäs, se on metal ja samalla rock. Korostan sanaa "rock". *wirn* "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
cruel_destiny 03.10.2006 08:14:45 | |
---|
GAS: - peavey classic 5 212 combo + 212 kaappi samanlaisella värityksellä TAI hiwatt hi gain 50 head + 412 kaappi TAI marshall 2205 + ts-9 + 412 kaappi TAI hiwatt custom 50 + SD-1 uraltone + 412 kaappi. - fenkku strato (mieluiten 70 luvulta, japsi ja kulunu) - mxr flanger TAI ibanez fl-9, ibanez cs-505 chorus (käväsin testaamassa tota kitarapajalla, ei saanu sellaisia over the top ääniä, mutta tosi kauniin, paksun khooruksen sai, juuri mitä olen ettiny), Boss TU-12 (memory manin direct outista saisi tosi kätsysti käyttöön keikoille), SD-1 uraltone TAI ts-9 - uusi pedalboard missä olisi crybaby -> RAT -> etuaste -> SD-1 uraltone TAI ts-9 -> E-H small stone -> mxr flanger TAI iban fl-9 -> E-H dlx memory man -> Tu-12. pedalboard olisi kalteva ja piuhat piiloutuisi alle ja plugit olisi ulkopuolella. varmasti kiinnostaa kaikkia... I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Twinkle 03.10.2006 18:53:23 | |
---|
Korostan sanaa "rock". *wirn* molempi parempi, se yksi niistä harvoista hieman universaaleimmissa soittimissa. Ite kyllä sen miellän enemmän olevan metal, mutta se on vissiin soittotaustasta kiinni. |
Paby 04.10.2006 11:18:25 (muokattu 04.10.2006 11:19:12) | |
---|
Voi hermanni kun tämän voisin ostaa niin ostaisin viivana. Voisin vaikka myydä kummatkin nykyisistäni luutuistani saadakseni tämän, tai tämänkaltaisen (sunburstin). 80-luvun Yamaha SG2000, ai että on nätti, ja hyvä soitin kun yamahan sg:tä olen joskus päässyt käpistelemään. http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … in=&price_max=&x=19&y=5Christ, what would rock and roll be without feedback? |