jra 01.09.2008 21:49:00 (muokattu 01.09.2008 21:57:20) | |
---|
Myyntieriä putkahtelee ihan randomisti välillä. Tämä Tele on nyt kysyttyä kamaa ympäri maailman. Eikä syyttä. Freewheelerin kannattaisi neuvotella Squierin pojilta provikat, tais muutamassa tunnissa lähteä ainakin kolme tilausta;) Itse kokeilin jos Dv247:lta lähtisi ennen T-kauppaa. Tosin sielläkin toimitus 3-12 päivää, eli ei ole varastossa. Kaveri tilasi Vintage-"LP":n tuolta ja tuli nopeasti, vaikka oli sekin jälkitoimituksena. Toivossa eletään, josko vaikka jouluksi. EDIT: Soundslive.co.uk:lla näyttäisi olevan kaksi CV Teleä varastossa, mutta hinta on posteineen pyöristettynä 327e. |
Lonesome 01.09.2008 21:52:19 | |
---|
Kannattaa kysyä suoraan: Myyntieriä putkahtelee ihan randomisti välillä. Tämä Tele on nyt kysyttyä kamaa ympäri maailman. Eikä syyttä. Homma hallussa. :) Aiempi tietohan oli, että 26.9. tulee lisää. Yleensä ovat sitten etuajassa saaneet tavaraa. Ja ajattelin tilata nyt kun tarjolla oli, vaikka kiirusta ei ole. Gas alkoi tosin jo ekasta ennakkotiedosta keväällä... Ja tosiaan. Kyllä se Tomppa neuvoo ja palvelee. Luultavasti ovat jo lähettämässä omatoimisesti infoa, että odottavat uutta erää. Vaan tuskin tietävät sen enempää kuin tuon virallisen 10.9. päivän. Kyllä se sieltä... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
jussimus 01.09.2008 21:58:53 (muokattu 01.09.2008 22:00:07) | |
---|
"Status: Tilausta ei ole voitu lähettää, sillä jokin tuote tai useampia tuotteita puuttuu väliaikaisesti varastostamme." Pari tuntia aiemmin tilaus odotti vielä keräämistä, mutta nyt taisi mennä odotteluksi. Silloin kun mä tilasin kepukan noin puoli neljän maissa, Toomannin sivujen mukaan sitä ois ollu varastossa. Heti mun tilauksen jälkeen Toomannin sivun saatavuustilanneväripalkit muuttuivat keltasiksi...toivon hartaasti että oisin saanut vikan varastossa olleen yksilön, mutta olen erittäin skeptinen tuon suhteen. Perhana vieköön, muuten oisin ilman muuta tilannut Skujun Soundslivestä (jossa sitä oli varastossa 2 kpl), mutta niillä ei perhana vieköön oo maksuvaihtoehtona UPS-ennakkoa kuten Toomannilla. Tilaus lähti siis Tompalle, koska hinta oli siellä sama ja keppiä näytti olevan jopa hyllyssäkin...siis näytti olevan. |
Freewheeler 01.09.2008 21:59:58 (muokattu 01.09.2008 22:00:57) | |
---|
Freewheelerin kannattaisi neuvotella Squierin pojilta provikat, tais muutamassa tunnissa lähteä ainakin kolme tilausta;). Heehee, tunnen kyllä näidenkin kitaroiden myyjiä, mutta ihan omaksi iloksi tätä propagandaa teen :-) Eli levitän vain hyvää sanomaa ja Telecasteriutta, jonka pauloissa olen ollut jo vuodesta 1975. Status Quo... Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Detox 01.09.2008 22:28:53 | |
---|
Ai perkele kun kaasuttaa tuo Classic Vibe... Teleistä puheen ollen käytiin taannoin kaverin kanssa musakaupoissa rundilla ja yllättäen hän tykästyi Teleen. Testattavana oli Fenderin joku ihmeen Jim Root Tele, made in Mexico. No mikäs siinä jos kerran mies tykkää, taitaa käydä hakemassa kyseisen kepin pois näinä päivinä :) Jälkeenpäin päätin sitten vilkaista netistä infoa tuosta kepistä: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0134444706 Yllätys oli varsin suuri kun kävi ilmi että kyseinen hemmo soittaa Slipknotissa. En usko että olis heti tullut mieleen kokeilla kyseisen miehen signature keppiä kun orkesterikaan ei millään kuulu edes jotenkin siedettäviin kokoonpanoihin. No olipahan positiivinen yllätys ja kun ottaa vielä huomioon että keppi on tehty mexicossa ja että hinta on erittäin kilpailukykyinen niin ei tässä voi muuta todeta kuin että onneksi ei päässyt ennakkoluulot estämään moista löytöä ;) |
Nitrodelay 02.09.2008 08:50:48 | |
---|
Mä oon ollu puolestani iloisesti yllättynyt huomatessani, miten hyvin Tele (Lite Ash http://samo.suntuubi.com/datafiles/gallery/1/oma%20tele.jpg) saundaa esim. Behkun V-ampin läpi. Saundi on selkeä ja tunnistettava, mutta silti mukaan saa mureutta ja botnea. Käyttökelpoinen yhdistelmä äänittelyssä. ...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon.... |
Aki 03.09.2008 01:23:36 | |
---|
Jim Root Tele, made in Mexico. Tele EMG:n humppareilla. Öh. Eikös se ole vähän kuin kiristäisi lekalla ristipääruuvia? Mä en taitais tykätä. Mutta, kuten osuvasti sanoit: No mikäs siinä jos kerran mies tykkää "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Freewheeler 03.09.2008 11:36:55 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
vjvesa 03.09.2008 11:48:46 | |
---|
Tuli muuten mieleen, että tiedättekö yhtään liikettä Suomessa, josta löytyisi Esquire -mallin pleksi? Saahan tuon reiän tarrallakin peittoon, mutta... Drink or Die |
tracyjacks 03.09.2008 12:19:20 | |
---|
eBaystä tuli hommattua 1993 tai 1994 vuonna tehty MIJ Fender Telecaster. Kyseessä myyjän mukaan reissue vuoden -72 perusTelecasterista. Kuvia omissa kuvissa! terrible! |
Freewheeler 03.09.2008 12:49:02 (muokattu 03.09.2008 22:45:54) | |
---|
eBaystä tuli hommattua 1993 tai 1994 vuonna tehty MIJ Fender Telecaster. Kyseessä myyjän mukaan reissue vuoden -72 perusTelecasterista. Kuvia omissa kuvissa! Oisko kuvia lavasta, että näkisin logon? Ainakaan tallapalat eivätkä potikannupit ole 70-luvun stailia... Musta kolmikerrospleksi tuli Teleihin (ja Stratoihin) noin 1975-76, siitä en ikinä ole digannut. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
jra 03.09.2008 13:35:12 | |
---|
Freewheeler, olisko sulla aikaa mitata CV:stä kaulan mittoja? En Tdrpistä löytänyt, eikä Skujun specseissäkään noita kovin tarkkaan ole. Itselle on toivottavasti kitara viikon parin sisällä tulossa (eli heti kun DV247 niitä taas saa). Kiinnostaisi tässä vaiheessa kuitenkin hieman saada tuntumaa mitä on tulossa ja miten kaula vertautuu esim. omaan tele-kopioon ja Iban kasari RSII_:een, jossa on stratotyyppinen kaula. Jos ennätät niin laitatko kaulan leveyden ja paksuuden esim. 1., 7. ja 12. nauhoilta. Ja vaikka sen mitä profiilia näistä kaula eniten muistuttaa: http://www.saunalahti.fi/mavartia/Fender%20profiles.jpgModern Flat Oval vaiko Oval C? Musta 1-kerroksinen pleksi on tosiaan jämäkkä vaihtoehto, Onko tuo mikä sulla nyt on paikoillaan se CV:n alkuperäinen, vaiko ohuempi? Itsellä on alder natural bodyssä musta kolmikerroksinen, joka sopii kyllä siihen. Tuo taas on enemmän tyylin mukainen. Kitaran malli ja väri kyllä vaikuttaa paljon mikä sopii, esim. punertavaan Giban Faded DC "Specialiin" sopisi tumma tortoise, siinä olleen mattamustan sijaan. |
Freewheeler 03.09.2008 13:56:15 (muokattu 03.09.2008 14:21:06) | |
---|
Freewheeler, olisko sulla aikaa mitata CV:stä kaulan mittoja? En Tdrpistä löytänyt, eikä Skujun specseissäkään noita kovin tarkkaan ole. Itselle on toivottavasti kitara viikon parin sisällä tulossa (eli heti kun DV247 niitä taas saa). Kiinnostaisi tässä vaiheessa kuitenkin hieman saada tuntumaa mitä on tulossa ja miten kaula vertautuu esim. omaan tele-kopioon ja Iban kasari RSII_:een, jossa on stratotyyppinen kaula. Jos ennätät niin laitatko kaulan leveyden ja paksuuden esim. 1., 7. ja 12. nauhoilta. Ja vaikka sen mitä profiilia näistä kaula eniten muistuttaa: http://www.saunalahti.fi/mavartia/Fender%20profiles.jpg Modern Flat Oval vaiko Oval C? Musta 1-kerroksinen pleksi on tosiaan jämäkkä vaihtoehto, Onko tuo mikä sulla nyt on paikoillaan se CV:n alkuperäinen, vaiko ohuempi? Itsellä on alder natural bodyssä musta kolmikerroksinen, joka sopii kyllä siihen. Tuo taas on enemmän tyylin mukainen. Kitaran malli ja väri kyllä vaikuttaa paljon mikä sopii, esim. punertavaan Giban Faded DC "Specialiin" sopisi tumma tortoise, siinä olleen mattamustan sijaan. Mulla ei ole sellaista mittaa, jolla saisi tarkat speksit. Kaula on leveydeltään ihan normi Telekaula, sen profiili on C, mutta hieman tavallista littanampi. Otelaudan kaarevuus on loivempi kuin vintage-Fenkuissa ja siinä on erittäin siististi viimeistellyt medium jumbo -nauhat. Hyvä kaula se on, älä huolehdi! Sitäpaitsi näissäkin on yksilöeroja kaulan paksuudessa ihan varmasti. Tuo mattamusta ei ole orkkispleksi, se alkuperäinen kiiltävänmusta on makuuni liian paksu, 2 mm. Tilasin muuten Classic Vibeen tallamikiksi DiMarzio Twang Kingin, koska en saa tarpeeksi haluamaani twangia ja heleyttä orkkismikistä. Tuo TK on kyllä hintaluokassaan ihan parhautta! Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
jra 03.09.2008 20:16:40 | |
---|
Eipäs ole Classic Vibeä DV247:kaan kuin parin viikon päästä, juuri tuli mailia. Pitää vielä käydä nettikaupat läpi, jos jostain saisi nopeammin. Tuolla on kyllä tähän mennessä paras hinta, jos vain saisivat niitä. |
tracyjacks 03.09.2008 22:13:24 | |
---|
Oisko kuvia lavasta, että näkisin logon? Ainakaan tallapalat eivätkä potikannupit ole 70-luvun stailia... Musta kolmikerrospleksi on (vaikken siitä ikinä ole digannutkaan). http://muusikoiden.net/dyn/users/46519.jpg tuossa terrible! |
Freewheeler 03.09.2008 22:43:55 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
jra 03.09.2008 23:11:06 | |
---|
|
tracyjacks 03.09.2008 23:38:59 | |
---|
Ihan 70-luvulta näyttää, mutta virittimet on vaihdettu. Joo niin on, Klusonit parhaillaan kiinni. terrible! |
kipu69 04.09.2008 05:37:25 | |
---|
Katatonian toisella kitaristilla oli kuopiorockissa sellainen mattamusta tele kahdella humbukerilla. itse en ole löytänyt vastaavaa netistä joten mahtaako kukaan tietää tarkemmin tuosta? "Paino on voimaa, mutta ylipaino on ylivoimaa" |
Nitrodelay 04.09.2008 08:31:04 | |
---|
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon.... |