Paby 11.06.2007 11:23:27 | |
---|
Hyvä shitti menee kaupaks. Totta ja kun on hinnat kohillaan niin tavarat lähtee käsistä ja kysyntää riittää. :) Kiitos kaikille tähän mennessä kauppoja käyneille! You know, you come from nothing - you're going back to nothing. What have you lost? Nothing! |
duc 11.06.2007 11:26:10 | |
---|
Jos tavara menee kaupaksi alle tunnissa niin sehän tarkoittaa vaan että hintaa on liian vähän :-) |
J.Hollström 11.06.2007 12:20:46 | |
---|
Jos tavara menee kaupaksi alle tunnissa niin sehän tarkoittaa vaan että hintaa on liian vähän :-) Tai sitä ei oltu vielä listattu tuolla päättömät hintapyynnit ketjussa. Vol. 3 jo menossa... |
Retard1 11.06.2007 13:35:59 | |
---|
Se on menoks sano Annie Lennox |
Krice 11.06.2007 13:40:41 | |
---|
Lohdutuksen sanoja, pyydän! Samanlaisia kitaroita, ei varmaan kovin suuria eroja siis. Enemmän harmittaa sellainen, että ostaa ihan turhan kitaran kun olisi voinut samalla hinnalla ostaa laadukkaamman ja varman kepin. Minullehan kävi noin kun tilasin ex temppore GrassRootsin. En tee sillä oikeastaan mitään (kuten en muillakaan kitaroillani). "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Mäci 11.06.2007 17:10:34 | |
---|
Tuli haettua postista huutamani Squier Standard Strato.03-04 mallia,eikä yhtään uudelle häpeä kunnossaan!Nyt vaan omat säädöt paikoilleen ja saa taas uppoutua Strato-maailmaan... Kaukana väijyy ystäviä. |
black-dog 12.06.2007 15:56:38 | |
---|
mistä sais muute whammy nelosen halvimmalla? thomannilla se muistaakseni oli jotaki vähä alle 190. Watch my back sano kyttyräselkä |
LamaAjanElvis 12.06.2007 16:22:58 | |
---|
Samanlaisia kitaroita, ei varmaan kovin suuria eroja siis. Enemmän harmittaa sellainen, että ostaa ihan turhan kitaran kun olisi voinut samalla hinnalla ostaa laadukkaamman ja varman kepin. Minullehan kävi noin kun tilasin ex temppore GrassRootsin. En tee sillä oikeastaan mitään (kuten en muillakaan kitaroillani). Älä nyt helvetissä ainakaan lisää enää osta niitä halpoja. Kaikki vaan torille myyntiin ja yks hyvä kouraan. Mulle tulee ihme gassejä aina kahdensadan tinafloikka Jacsoneista Squiereiden kautta Harley Benttonin les pauleihin, mutta taon järkeä päähäni aina loppumetreillä. Helppohan niitä on ostella, mutta loppupelissä kuitenkin rupeaa kyrsimään. Vaikea niistä on myymällä mitään saada eikä toisaalta kehtaa nuotioonkaan heittää. |
Shakata 12.06.2007 17:14:52 | |
---|
Älä nyt helvetissä ainakaan lisää enää osta niitä halpoja. Kaikki vaan torille myyntiin ja yks hyvä kouraan. Mulle tulee ihme gassejä aina kahdensadan tinafloikka Jacsoneista Squiereiden kautta Harley Benttonin les pauleihin, mutta taon järkeä päähäni aina loppumetreillä. Helppohan niitä on ostella, mutta loppupelissä kuitenkin rupeaa kyrsimään. Vaikea niistä on myymällä mitään saada eikä toisaalta kehtaa nuotioonkaan heittää. Kärsin samasta oireyhtymästä :) Nytkin selailen netistä jotain 150 bassoja ja haaveilen basistin urasta...Joku noissa ritsoissa houkuttaa vaan kummasti, vaikka kaksi todella hyvää kitaraa jo seinältä löytyy. Romujakin käsissä on pidelty... |
LamaAjanElvis 12.06.2007 17:18:10 | |
---|
Kärsin samasta oireyhtymästä :) Nytkin selailen netistä jotain 150 bassoja ja haaveilen basistin urasta...Joku noissa ritsoissa houkuttaa vaan kummasti, vaikka kaksi todella hyvää kitaraa jo seinältä löytyy. Romujakin käsissä on pidelty... Mulla on kiikarissa 250egen Squierin Presari ja Bass Cube. Noi nyt kyllä varmaan välttää nauhoitteluihin. |
Shakata 12.06.2007 17:20:25 | |
---|
Mulla on kiikarissa 250egen Squierin Presari ja Bass Cube. Noi nyt kyllä varmaan välttää nauhoitteluihin. Noilla vehkeillä pärjäis nauhotteluhommissa varmasti jo ihan mainiosti. |
LamaAjanElvis 12.06.2007 17:25:40 | |
---|
Noilla vehkeillä pärjäis nauhotteluhommissa varmasti jo ihan mainiosti. Juu, eiköhän niillä. Ekas oli joku satasen HB-jatsari + HB-vahvari mielessä, mutta pitää nyt laittaa vähän parempaa. Sitä vaan ei tiedä, tuleeko bassovehkeet ekaksi, vaiko lisää noita Mexicon Stratoja. 60's Classic, 70's Classic tai sitten Jimmie Vaughan Strato. Kyllä tässä pää hajoo noita töömanneja selatessa ;) |
Shakata 12.06.2007 17:32:27 (muokattu 12.06.2007 17:49:02) | |
---|
Juu, eiköhän niillä. Ekas oli joku satasen HB-jatsari + HB-vahvari mielessä, mutta pitää nyt laittaa vähän parempaa. Sitä vaan ei tiedä, tuleeko bassovehkeet ekaksi, vaiko lisää noita Mexicon Stratoja. 60's Classic, 70's Classic tai sitten Jimmie Vaughan Strato. Kyllä tässä pää hajoo noita töömanneja selatessa ;) Mun haaveena on J&D:n presari kopsu ja Toneport KB 37. Tota Vaughanin stratoa oon itekin Toomannilta kuolannut. Harmi, ettei toi kaulan profiili ole ehkä ihan ole sopiva omille nakeille. Siis oikeastaan hyvä juttu :D |
kari10 12.06.2007 18:08:35 (muokattu 14.06.2007 17:44:53) | |
---|
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus. |
Lefa 12.06.2007 19:16:42 | |
---|
|
timppa67 12.06.2007 19:44:41 | |
---|
Tänään tuli tosiaan hankkittua tämmöinen vehje, http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=1962BB Muutaman tunnin soittelun jälkeen ei voi kun todeta että kyllä on soundi kohdillaan , varsinkin cleanit kuullostaa aivan upealta. Eiköhän tällä taas vähän aikaa pärjää:) Kylläkylläkylläkyllä.. mäkin hommasin tommosen parikuukautta sitten ja soundi on silkkaa murhaa varsinkin humppareilla..Joku kunnollinen purkki vaan boostailemaan.. mulle tosta tuli kyllä ykköspeli.. ainut miinus on että härveli painaa vallan perkeleesti, nuppi-kaappi satsiakin roudailee helpommin.. Ei se sormista lähde vaan haara-asennosta.. |
Lefa 12.06.2007 20:07:13 | |
---|
Kylläkylläkylläkyllä.. mäkin hommasin tommosen parikuukautta sitten ja soundi on silkkaa murhaa varsinkin humppareilla..Joku kunnollinen purkki vaan boostailemaan.. mulle tosta tuli kyllä ykköspeli.. ainut miinus on että härveli painaa vallan perkeleesti, nuppi-kaappi satsiakin roudailee helpommin.. Olet kyllä oikeassa tuon painon suhteen , mutta soundin ollessa noin murhaavan hyvä niin painakoon.... Itse olen buustaillut Route 66 sekä Tube Zonella ja hyvältä on kuullostanut. |
sonata 12.06.2007 21:08:37 | |
---|
Itse ostin: Carl Martin red repeat, varsin pätevä delay miun tarpeeseen Line6 UX1 kotiäänittelyyn :) Bayern Dynamic Opus69 lauluun hyvää päivää |
Dunga 13.06.2007 13:23:57 | |
---|
Bad Monkey tuli ostettua, seuraavaksi sitten uutta vahvaria varmaankin. My name is Lucifer, please take my hand. |
cr0wley 13.06.2007 14:44:08 | |
---|
1Spot-virtalähde ja 5-haarainen jakopiuha siihen. Loppupahan ainainen patterien kanssa puljaaminen :) Juhlakansan niskaan sataa palavia natseja, he eivät ole huomaavinaan vaikka tukat savuaa. |